لیست پرسشها (4,920 پرسش)
عباس شنبه ۳۰ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 556 مشاهده پرسش
تحليل و تفسير آزمايشات-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۳۰ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
كيفيت اسپرم مخصوصا حركت كم است بايد بياييد ببينم
-
- با سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر، پسرم حدود دو ماه پیش تشخیص واریکوسل گرید 2 داده شد ه والان مدتی است که در هنگام ادرار منی خارج میشود واین درحالیست که هیچ تحریکی هم صورت نگرفته ، این موضوع چندین بار تکرارشده لطفا راهنمایی فرمایید که آیا مربوط به واریکوسل است یا نه وآیا خطرناک می باشد؟ پسرم 17 سال داره حرکات شدید ورزشی وفوتبالی انجام میده ودر هفته انزال طبیعی هم دارد
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام هيچ ارتباطي با واريكوسل ندارد ايمسءله طبيعي است جاي نگراني نيست
-
- عمل واریکوسل رو ازچندجا میتوان انجام داد
یعنی فقط از راه کلیه یا راهی دیگرهم هست-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
مطلب سايت من را در باره روشهاي جراحي واريكوسل بخوانيد٢-فيلهاي عمل من در باره لاپاروسكوپي وميكروسرجري واريكوسل در اپارات را ببينيد مشخص ميشود
-
- سلام دکتر ببخشید من چند روز پیش رفتم پیش دکتر مشتاق و فهمیدم واریکوسل دارم چند ماهی بود برنسازی کار میکردم سونوگرافی گفتن بیضه چپ شدید با قطر بیش از ۵mm و راست خفیف با قطر۲.۵mm میخواستم بدونم اگه عمل نکنم چی میشه یا بعد از عمل میتونم به ورزش ادامه بدم و اینکه ۱۷ سالمه برا آینده رابطه جنسیم مشکل پیش نمیاد؟ خیلی ممنون اگه جواب بدین
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
واريكوسل وعمل ان اورژانس نيست١-مطلب سايت من در اين مورد را دقيق بخوانيد٢/بهترين روش تشخيص واريكوسل معاينه توسط جراح كليه است نه سونو گرافي ولذا تامل كن وزود تصميم نگير
-
- سلام خسته نباشید علایم عود واریکوسل چیست؟
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
با سنوگرافي نيست با معاينه است يك بار عمل خوب كافي است
-
- لطفا آزمایش اسپرم بنده رو تفسیر بفرمایید با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
از نظر من براي باروري مشكلي ندارد
-
- سلام من یک ماه پیش عمل واریکوسل انجام دادم ولی ازناحیه زیرشکم نزدیک به روی مثانه عمل کرده ولی هنوزخایه هام درددارندآیا این دردطبیعی هست
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
اين دردها بعد از عمل طبيعي است
-
- واریکوسل چند شکل دارد من اخیرا اطراف بیضه چپم رگهایی احساس میکنم که باعث کوچک شدن بیضه ام شده ان
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام ديدم واريكًوسل است بايد معاينه شويد وسنوگرافي از بيضه كنيد ونتيجه را بفرستيد٢-مطالب واريكوسل سايت من را بخوانيد وفيلمهاي ميكرو سرجري ولاپاروسكوپي واريكوسل در اپارات را ببينيد جهت ويزيت با٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ تماس بگيريد
-
- با سلام خدمت آقای دکتر جوان 19 ساله هستم یا دیدن علائم واضح واریکوسل در خودم به دکتر مراجعه کردم ولی هیچ گونه درد در ناحیه بیضه ندارم و آزمایش های. سونوگرافی و اسپرم را هم انجام دادم و دکتر گفت اگر درد داشتی عمل کن می خواستم بدونم نظر شما چیست؟
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام بهترين وسيله تشخيص واريكوسل معاينه است بايد معاينه شويد
-
- من یک آزمایش اسپرم دادم هنوز به دکتر نشون ندادم و بنظرم همه چ توش نرماله. ولی تو معاینه ای که دکتر کرد گفتن که واریکوسل درجه 2 دارم و درد هم دارم.
-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام كاملا نرمال است
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

