بیحسی الت به خاطر استفاده از لیدوکایین - پرسش 281506

  • تصویر کاربر kaka دوشنبه ۲۳ آبان ۱( 2 هفته پیش) تعداد بازدید: 28 زودانزالی
    سلام جناب آقای دکتر
    محدودیت سوالات داشتم واسه همین دویاره ثبت پرسش جدید کردم. ممنون بابت راهنماییاتون تو پرسشهای قبلی. فقط من خیلی عذرخواهم وقتتون رو دوباره میگیرم و اینکه یه موردی رو به اشتباه خدمتون عرض کردم. اینکه گفتین سه ماه دیگه علایم به احتمال زیاد بهبود پیدا میکنن من با عرض شرمندگی باید بگم این اتفاق سه سال و نیم پیش برای من افتاده که من به اشتباه دوسال و نیم نوشتم. خواهش میکنم ازتون که اگه کاری هست که من باید انجام بدم که خیلی دیر نشه بهم بگین انجام بدم و یا اینکه بازم زمان بدم و منتظر بهبودی باشم. من فقط از این میترسم که عصب اسیب دایم دیده باشه و تضعیف شده باشه و دیگه برنگرده. خواهش میکنم برادر کوچیکتون رو راهنمایی و کمک کنین.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۳ آبان ۱( 2 هفته پیش)
      با سلام و احترام نگران نباشید بعید است اسیب عصبی باشد مگر اینکه بیماری زمینه ای مثل دیابت داشته باشید
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
Rate this post

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.