از دکتر بپرسید

ناتوانی - پرسش 193337

  • تصویر کاربر Sirvan65 یکشنبه ۱۸ اسفند ۹۸( 2 ماه پیش) ناتوانی جنسی
    سلام اقای دکتر ببخشید من حدود یک ماه پیش دچار اختلال نعوظ شدم ک استرس داشتم ک قرص ویتامین Eو مولتی ویتامین خوردم بهتر شدم ولی لحساس میکرم اون سفتی قبلو ندارم تا چن دیشب ک دوبار اختلال پیدام کرد لازم ب ذکر ک بعضی وقتا هیچ مشکلی ندارم و میل جنسیم دارم ولی نعوط صبگاهی ندارم ولی همیشه استرس اختللال و دارم لدفا کمکم کنید خیلی نگران و استرس دارم
    1. تصویر کاربر Sirvan65 سه شنبه ۱۳ اسفند ۹۸( 2 ماه پیش)
      خجالت نمیکشی پولو گرفتی جواب نمیدی واسه ی دکتر مملکت خیلی زشته بخدا انقدبدبخت باشه
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ اسفند ۹۸( 2 ماه پیش)
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

به علت اختلالات ایجاد شده در نرم افزار تا اطلاع ثانوی، سیستم پرسش از دکتر غیر فعال خواهد بود. به زودی مشکل برطرف خواهد شد.

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی