جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اختلال نعوظ - پرسش 248140

  • تصویر کاربر شک پنجشنبه ۲۰ خرداد ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 274 ناتوانی جنسی
    سلام آقای دکتر، بنده تا پارسال هیچ مشکل جنسی نداشتم پارسال که ازدواج کردم دقیقا ده روز بعد ازدواج بطور کاملا ناگهانی دیدم که نعوظ ندارم از اون روز به بعد خیلی سخت به نعوظ میرسم یا خیلی سریع نعوظم رو از دست میدم، البته اگه قرص سیلدنافیل مصرف کنم مث قبل میشم و مشکلی ندارم اما یک روز بعدش اثر قرص از بین میره. ممنون میشم راهنمایی کنین البته اینم بگم توی این یک سال ۳ بار چک اپ دادم قند و چربی و تستسترونم طبیعی بودن.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ خرداد ۰( 2 سال پیش)
      مشکلتون جسمی نیست روحیه با روانپزشک مسایل جنسی مشورت کنید
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
Rate this post

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب