کاهش میل جنسی به دلیل مصرف قرص فیناستراید۱ - پرسش 742502
سعید شنبه ۱۸ اسفند ۳( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 336 بیماریهای جنسی
سلام وقت بخیر دکتر،من حدود۵ماه پیش به دلیل مصرف ریزش مو دکتر قرص فیناستراید۱ رو تحویز کرد،بعدازاون میل جنسیم کامل رفت و نعوضم اصلاندارم،قبلش هرصبح داشتم،پیش دکتر کلیه ام رفتم آزمایش تستسرون هم دادم گفته نرمال ،خواهشا کمک کنید،وهیچ چیزی دیگه هیجانم نمیاره-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۳( 1 سال پیش)
فیناستراید رو قطع کنید -
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۳( 1 سال پیش)
نعوظ صبحگاهی ندارید؟ -
سعید پنجشنبه ۱۶ اسفند ۳( 1 سال پیش)
نعوظ صبحگاهی ندارم،کلا ۲هفته استفاده کردم والان ۵ماه قطع -
سعید پنجشنبه ۱۶ اسفند ۳( 1 سال پیش)
نعوظ صبحگاهی ندارم،والان۵ماه قطع کردم وکلا ۲هفته استفاده کردم -
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۷ اسفند ۳( 1 سال پیش)
سونوگرافی آلت با تزریق پاپاورین انجام بدین -
سعید جمعه ۱۷ اسفند ۳( 1 سال پیش)
ممنون،فقط دکترکه رفتم قرص پروسیال۵۰ هم داد یه بار خوردم که فقط یکبار بعد۲ساعت نعوض کامل داشتم،بعدش نداشتم البته دیگه نخوردم -
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۸ اسفند ۳( 1 سال پیش)
سونوگرافی رو انجام بدین
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
درمان واریکوسل با دارو
هیدروسل
درمان زگیل تناسلی مردان
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.
