سرطان پروستات - پرسش 304412

  • تصویر کاربر علی جمعه ۱۷ شهریور ۲( 9 ماه پیش) تعداد بازدید: 90 پروستات
    سلام آقای دکتر شما چند سال پیش فیلمی تو اینترنت گذاشتید که کسانی که زیاد خود ارضایی میکنن چشمون تار میشه موی سر شون می‌ریزه وطاس میشن ودرآمر هم سرطان پروستات حالا من 25سالمه واژ سن 13سالگی هرروز خود ارضایی دارم چشمام به شدت تار شده سه نمره ونوس سرم هم می‌ریزه وداره طاس میشه واریکوسل هم پیدا کردم بعضی وقتا ران وزانوم وساق پای چپم درد میگیره و پارسال آزمایشگاه تو ادرارم خون پیدا کرده بود حالا میخواستم بدونم که این ها نشانه های سرطان پروستات هست تورو خدا کمکم کنید بی‌زحمت توضیح بدید اگه من خود ارضایی ادامه بدم چه اتفاقی می‌افتد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۷ شهریور ۲( 9 ماه پیش)
      این ها هیچکدام ارتباط به خودارضایی ندارد ربطی به سرطان پروستات ندارد . خون در ادرار باید بررسی بشه و قدم اول ازمایش ادرار و کشت ادرار و مهم تر از ان سونوگرافی کلیه ها و مجاری ادراری
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
Rate this post

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب