لیست پرسشها (4,920 پرسش)
احمدرضا دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
با عرض سلام و خسته نباشید
من الان دو ماه هست عمل واریکوسل بیضه چپ انجام دادم دکتر گفت مشکلی نداری ولی بعضی اوقات درد بیضه دارم درد کم و وقتی هم ورزش میکنم این درد رو دارم ورزش بدنسازی و وقتی هم که ورزش نمیکنم بعضی اوقات این درد رو دارم مشکلی نداره؟- سلام هزینه عمل واریکوسل به روش لاپاراسکوپی چند میشه؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
بر اساس تعرفه
-
- سلام عرض ميكنم خدمت جناب آقاي دكتر
بنده 28 سال سن دارم و 4 سال هست كه متاهل ميباشم پارسال همينطوري رفتم پيش يه اورولوژيست و تشخيص دادن كه واريكوسل دوطرفه دارم دارم طرف چپم نوع 3 و طرف راستم نوع 1 و بهم گفت بايد عمل كنم ديماه سال گذشته عمل دوطرفه كردم بعد از گذشت قريب به 4ماه ارديبهشت ماه امسال بود كه رفتم و گفت طرف چپم عود كرده و بايد دوباره برم عمل و رفتم براي عمل چپم برج 6 بود كه رفتم آزمايش و همه چي خوب بود تا برج 9 رفتم كه خيلي اومده بود پايين دكتر گفت نگران نباش و 10 تا آمپول HCG و 10 تا HMG داد براي دوماه هفته پيش رفتم آزمايش دادم يه خرده اومده بود بالا ولي رضايت بخش نبود برام داپلر نوشت كه نظريه پزشك بر واريكوسل چپ گريد 2 يا3 و راست گريد 1 الان دكتر ميگه تو بدنت استعداد واريكوسل داره و بايد بازم عمل شي موندم ازشم ميپرسم چنتا بايد عمل كنم تا بهبودي حاصل شه كه جوابي نداره بگه الان به نظر شما من برم عمل سوم يا برم پيش يه دكتر ديگه والا چون تو شهرستانم هستم نميدونم چيكار كنم ممنون ميشم راهنماييم كنين
93/12/05 اين سوالو پرسيدم ولي كد پيگيريشو ننوشته بودم مجبورم شدم دوباره وقتتونو بگيرم بازم تشكر ميكنم از زحماتتون-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
نیاز به عمل نیست
-
- با سلام
بنده نياز به عمل واريكوسل دارم. خواستم بدونم هزينه روش هاي مختلف جراحي شامل جراحي سنتي و لاپاراسكوپي با يكديگر تفاوت دارد ياخير؟ به چه ميزان حدوداً. هزينه جراحي واريكوسل توسط حضرتعالي با روش لاپاراسكوپي چه ميزان است؟
باتشكر و احترام-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
بر اساس تعرفه است
-
- سلام دکتر عزیز خیلی ازتون ممنونم بخاطر جواب دادن به سوالات.دوتا سوال داشتم .1)آیا امکان داره واریکوسل از بیضه چپ به بیضه راست سرایت کنه یانه؟2)اگه کسی واریکوسل چپ داشته باشه ایا احتمال داره رگ های واریسی در بیضه چپ بیشتر بشه یا ثابت میمونه؟ممنون میشم جواب بدید
- سلام
من سونوگرافی انجام دادم و واریکوسل گرید 1 خفیف دارم در بیضه سمت چپ
وآزمایش اسپرم هم اینه:
liquifaction : 60
viscosity : high
total count : 27
abnormal form : 35%
slow progressive : 30%
non progressive : 20%
non motile : 40%
rapidly progressive : 10%
توروخدا زود جواب بدین
من باید چیکار کنم؟-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
ناز به عمل نیست
-
- باسلام من واریکوسل دارم که یکبارعمل کردم که متاسفانه عودکرده که بادردشدید ی دربیضه بخصوص سمت راست حس میکنم به دکتر مراجعه کردم گفتن عمل دوم تیری درتاریکی است چکارکنم خیلی زندگی برام سخت شده چکارباید بکنم باتشکر
- با عرض سلام و خسته نباشید همسرم واریکوسل grade 3 در طرف چب با حداکثر قطر وریدی 3.6 میلیمتر با مانور والسالوا و grade 3 -2 در طرف راست با حداکثر قطر وریدی 2/9 میلیمتر با مانور والسالوا در بیضه اش مشهود شده میخواستم بدونم ایا نیاز به عمل داره.کدوم نوع عمل رو بیشنهاد میدین
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
لاپاروسکوپ فیلم سایت من در اپارات را ببینید
-
- با سلام
لطفاً اگه ممکن هست قیمت جراحی واریکوسل (لاپاراسکوپی و میکروسرجی) را بفرمایید - سلام
ببخشید آیا تبدیل واریکوسل گرید ۲ به ۳ به معنی ناباروری است؟
با تشکر
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

