اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر کشاورز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت آقای دکتر کرمی
    آقای دکتر من حدود 3 ماه پیش عمل واریکوسل انجام دادم جدیدا آزمایش چکاب کامل دادم در آزمایش ادرار مقدار جزیی خون مشاهئه شده است آیا می تواند به عمل واریکوسل ربط داشته باشد؟ ممنون میشم جواب بدید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      نه اصلا
  • تصویر کاربر پژمان چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 488 مشاهده پرسش
    با سلام من ٣١ سال دارم بيضه راستم واريس گرد ١و چپم گرد١و٢ دارد ازمايش اسپرم ماكزيمم بوده (good) مي خواستم بدونم نياز به عمل دارم ، درضمن من پرورش اندام كار مي كنم ميتونم ورزشم را ادامه بدهم با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      این ورز ش ضرر دارد 2-نه
  • تصویر کاربر ميلاد چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 523 مشاهده پرسش
    من چند روز پيش عمل واريكسل لاپاراسكوپي در بيمارستان نيكان انجام دادم از اون روز زير بيضه من همون سمتي كه عمل داشتم رگي كه دور بيضه هست سفت ميشود و به شدت درد ميكند ممنونم ميشم راهنماييم كنيد دكتر متشكرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
  • تصویر کاربر توحید چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 670 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر / ضمن تشکر از محبت شما و ایجاد این سایت پر محتوا/ بنده از هفته پیش با یه درد تو ناحیه شکم و بیضه به دکتر مراجعه کردم که برام سونو گرافی داخلی کامل + بیضه نوشت / نتیجه تمامی اعضای داخلی نرمال بود ولی برای بیضه متنش اینطوریه:
    ابعاد بیضه راست 47 در 26 و بیضه چپ 47 در 22 با اکوی طبیعی
    افزایش دیامتر وریدهای پمپنی فورم دو طرف مشاهده میشود بطوریکه در سمت راست به 2/5 میلیمتر و سمت چپ به 2/9 میلیمتر میرسد/حالت فوق نشانه واریکوسل دو طرفه با شدت بیشتر در سمت چپ میباشد
    علائمی از ضایعه فضا گیر و تومورال و هیدروسل مشاهده نمی شود.
    البته یه دردی تو سمت چپ دائم مثل اینکه تحت فشار باشه احساس می کنم خواستم نظر شما رو این خصوص جویا بشم و آیا من باید تحت عمل واریکوسل قرار گیرم / در ضمن 38 ساله هستم و در محل کار نسبتا زیاد سر پا هستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      معاینه و ارمایش اسپرم ضروری است
  • تصویر کاربر فرهاد چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 3100 مشاهده پرسش
    با سلام و آرزوی موفقیت
    در سایت شما خواندم ایستاده بودن طولانی ممکن است واریکوسل را تشدید کند، آیا نشستن طولانی مدت روی صندلی نیز می تواند باعث ابتلا به واریکوسل یا تشدید آن شود؟
    سپاس از لطف شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      نه
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 631 مشاهده پرسش
    با سلام، 42 سال دارم. حدود 10 سال قبل عمل واریکوسل چپ داشتم، 2 سال بعد ازدواج کردم و 4 سال بعد از عمل صاحب فرزند شدم درحالیکه هنوز واریکوسل داشتم. الآن ، پس از 6 ماه اقدام برای فرزند دوم نتیجه نگرفته ایم. آیا عمل واریکوسل با نتیجه سونو "واریکوسل شدید" برای بچه دار شدن الزامی است؟
    نتیجه آزمایش semen
    vol 2, liquification 25, ph 8, count 68, abn. morphology 45, motility 1h 55, motility 2h 45
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید ویزیت شوید
  • تصویر کاربر سجاد-اروميه چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 545 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت اقاي دكتر عزيز
    بنده واريكوسل گريد(1) دارم به دكترمراجه كردم فرمودند نيازي به عمل نداريد. خواستم بدونم واريكوسل گريد1 باعث سقط ميشه؟چون خانومم 3بار سقط زير سه ماهه كرده .در ضمن بنده آزمايش اسپرمم دادم كاملا طبيعي بود.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      نه ارتباطی ندار د
  • تصویر کاربر سينا چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
    4 ماه پيش عمل واريكوسل انجام دادم دوبار آزمايش اسپرم دادم يك با 24 ميلييون و بار ديگر 14 ميليون تعداد اسپرم ها بودن ، براي بار سوم ميترسم تعدادشون دوباره پايين بياد آزمايش نميدم ، چه كار بايد بكنم چه تغذييه اي را بايد درپيش بگيرم خواهشن راهنمايي كنيد با قرص و آمپول ميونه خوبي ندارم - گردو ، كشمش ، سير ،پياز ،انجير و موز و ميوه جات و سبزيجات دارم مصرف ميكنم با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      نیاز به ازمایش زود زود نیست
  • تصویر کاربر امیر شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 477 مشاهده پرسش
    سلام با عرض معذرت بخیه ها نایلونی روی پوست کشاله ران اینجانب پس ازکشیدن قسمتی از ان را نتوانستن بیرون بیارند و اویزان شده است و بافشار هم بیرون نمی اید.خواهشن مرا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      از دکترتان بپرسید
  • تصویر کاربر امیر شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 484 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و تشکر فراوان بنده عمل واریکسل گرید ۳ انجام داده ام وپس از ۸ روز که اقدام به کشیدن بخیه ها نمودم متاسفانه قسمتی از بخیه ها باز نمی شوند وانگار از داخل گره خورده یا به رگهای بیضه وصل شده اند خواهشمندم مرا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۴( 1 دهه پیش)
      مهم نیست
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب