اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 467 مشاهده پرسش
    با سلام
    من حدود 1.5 سال پیش عمل واریکوسل از نوع درجه 2 انجام دادم و خوب شدم. ولی دو سه هفته پیش شروع به ورزش های سنگین مثل درازو نشست و شنا کردم که برخی از علائم قبل از عملم رو انگار برگردونده مثل درد در وسط شکم یا محل اتصال پا به لگن. میخواستم ببینم ایا عود کرده واریکوسلم یا نه؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      نه شک نکن
  • تصویر کاربر اسماعيل چهارشنبه ۷ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
    با سلام و تشكر
    من واريكوسل خفيف دارم دكتر گفته 30 درصد سرعت اسپرمت كمه آيا بايد عمل كنم ؟ كدام روش ؟
    به من گفتند بعد از سه روز از نزديكي آز اسپرم بده اگر من دخول انجام نداده باشم و انزال كنم (چون خانمم پريود بوده)آيا ميتوانم سه روز بعد آز اسپرم بدهم بسيار از شما متشكرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۷ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      3 روز باید رعایت شود
  • تصویر کاربر زینب چهارشنبه ۷ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 477 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشید و تشکر از پاسخ به سوال قبلی
    نتیجه سونوگرافی چند روز قبل همسرم. آیا برای بارداری مشکل دارند و نیاز به عمل جراحی هست یا خیر؟؟ خواهشمندم تفسیر بفرمایید و نظر خود را مطرح بفرمایید.

    باتشکر آقای دکتر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۷ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
  • تصویر کاربر سماکوش سه شنبه ۶ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 489 مشاهده پرسش
    با سلام- خواهش میکنم آزمایش منو تفسیر کنید. در ضمن من واریکوسل درجه 2 داشتم و این دومین آزمایش بعد عمل هست
    volume :3.4 سن:24
    abstinense :3
    ph :7.6
    liquefaction :20
    sperm count :117m
    viability :45
    28:motility :43 normal morphology
    FSC :10.6 SMI:144 slow motility:20 moderate motility:35 fast motility:40
    (very fast motility:5 wbc:HPF(8-10
    خواهشا بفرمایید مشکل خاصی وجود داره اگه وجود داره بفرمایید با دارو امکان بچه دار شدن وجود داره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۶ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      امکان باروری بالا است
  • تصویر کاربر مریم پنجشنبه ۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    سلام آقای کرمی هزینه رفت و آمد برامون سخته از شیراز به تهران . ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      دکتر شیراز زیاد است
  • تصویر کاربر محمدرضا پنجشنبه ۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 461 مشاهده پرسش
    با سلام آقای دکتر من چند سال پیش واریکوسل سمت چپ را عمل کردم و قبلش آلتم بلند نمیشد و بغد از اینکه عمل کردم آلتم بهتر بلند میشد و الان دو طرف واریکوسل دارم و همچنین آلتم بلند نمیشه خواستم بپرسم مال واریکوسله ؟؟؟ اگه عمل کنم خوب میشه ؟؟؟ به دکتر هم مراجعه کردم ایشان فرمودند هر وقت درد داشتی یا خواستی ازدواج کنی بیا تا عملت کنم .....
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      تحت نظرشان باشید
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 488 مشاهده پرسش
    با سلام
    واریکوسل گرید 3 در دو بیضه باعث معاقیت در سربازی میشود؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      نمیدانم
  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 383 مشاهده پرسش
    دفترچه تامین اجتماعی دارم میخوام میکروسرجی عمل واریکوسل کنم کدوم بیمارستان عملم انجام میشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      نمی دانم
  • تصویر کاربر بابك پنجشنبه ۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 462 مشاهده پرسش
    با سلام
    من حدود 8 ماه پيش عمل واريكوسل گريد يك سمت چپ انجام دادم. از همان زملن درد بسيار زيادي داشتم. و متوجه شدم كه بيضه چپم پس از عمل بسيار بالاتر از محل قبلي خود قرار گرفته كه موقع خوابيدن تقريباً چسبيده به بدنم قرار مي گيرد. اكنون پس از گذشت 8 ماه همچنان درد و ناراحتي دارم هم ناحيه عمل شده زير شكمم سوزش و درد دارد و هم در خود بيضه احساس درد و كشيدگي مي كنم كه بسيار آزار دهنده است. علت از چيست؟ آيا اين درد هميشگي است؟
    با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱ مرداد ۹۴( 1 دهه پیش)
      با گذر زمان بهتر میشود
  • تصویر کاربر رسول سه شنبه ۳۰ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر حدود یک سال هست که واریکوسل دارم.حدود دو ماه هست که نامزد کرده ام و قرار است که یک سال نامزد بمانیم و بعد از عروسی هم یکی دو سال از بچه دار شدن جلو گیری کنیم .در ضمن یک ماه پیش که سونوگرافی انجام دادم واریکوسل گرید3در سمت چپ را نشان داد.با این وجود آیا من باید الان جراحی کنم یا اینکه می توانم چند سال صبر کنم ودر صورت بچه دار نشدن اقدام به جراحی کنم?آیا دیر اقدام کردن مشکلی پیش نمی آورد?
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۳۰ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید ببینمتان
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب