اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۴ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    بهترین روش تشخیص وجود واریکوسل در فرد معاینه پزشک است یا سونوگرافی؟ من از نظر 10 تا دکتر استفاده کردم و فقط تنها یکی ازآنها گفتند که من واریکوسل دارم و از 4 تا سونوگرافی 2 تاشون فقط گفتند که که من واریکوسل دارم. نظر جنابعالی در این مورد چیست؟
    آیا عمل جراحی واریکوسل برای کسانی که آزواسپرمی دارند، میتواند موثر باشد؟ یا عمل جراحی واریکوسل درصورتیکه تعداد اسپرم فرد کم باشد میتواند موثر باشد و نه برای اسپرمهای صفر؟

    ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      فقط معاینه
  • تصویر کاربر میلاد سه شنبه ۲۴ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 456 مشاهده پرسش
    سلام,میخواستم بدونم در عمل واریکوسل به روش لاپاراسکوپی چند ساعت قبل عمل نباید غذا خورد ,و اینکه چند روز بعد عمل میتونم نزدیکی بکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      8 ساعت بلافاصله
  • تصویر کاربر ناصر دوشنبه ۷ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    سلام دکتر یکسال پیش خدمت شما واریکوسلم رو عمل کردم از همون زمان یه حالت درد خفیف زمان لمس کردن بیضه و رگ های اطرافش دارم همینطور و متاسفانه بعد عمل جنسی قسمتی که عمل شده دچار درد شدیدی میشه که تا بالای بیضه میاد ممنون میشم راهنمایی کنید؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      مهم نیست با زمان بهتر میشود
    2. تصویر کاربر ناصر دوشنبه ۲۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      ممنون دکتر اما بعد از عمل جنسی رگهایی که عمل کردید به شدت ورم میکنه
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      مهم نیست
    4. تصویر کاربر ناصر چهارشنبه ۲۵ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      ممنون دکتر پایدار باشید
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۷ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      ممنون
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۷ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 467 مشاهده پرسش
    سلام.ممنون میشم اگر مارو راهنمایی کنید.شوهرم واریکوسل سه درسمت چپ دارد وتعداد وحرکت اسپرم وfsh بسیار پایین امده.امپولهای hcgهم تزریق کرده که نتیجه ای نداشت وهمچنان جواب ازمایش روبه کاهش است.قبلا عمل فتق هم داشته.با این شرایط وپایین بودن fshشما عمل را بما توصیه میکنید یا iui? منتظر پاسختان هستیم.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۷ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید معابینه کنم
  • تصویر کاربر امید سه شنبه ۱ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    سلام وخسته نباشید:آقای دکتر بنده 23سال سن دارم و مجردم هستم .واریکوسل گراد 3 دارم میخوام یکسال دیگه عمل جراحی انجام بدم آیا درطول این مدت مشکلی برای این جانب پیش نمیاد؟.یعنی به سرطان بیضه دچار نمی شوم؟چه عوارض برای من پیش میاد؟ با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید معاینه کنم
    2. تصویر کاربر امید دوشنبه ۲۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      آقای دکتر بنده در ساری دانشجو هستم نمیشه عکس بگیرم برای شما ارسال کنم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      نه
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر هادی دوشنبه ۲۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    سلام،دکتر شوهر خدودا ده روزه درد بیضه راست داره با لمس بیشتر نیشه سونو واریکوسل گرفتن عکسش رو ارسال میکنم لطف کتید بگید وضعش چطوره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید معاینه شود
  • تصویر کاربر مهدى دوشنبه ۲۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
    سلام آقاى دكتر من١٩سالمه ازدواج نكردم واريكسل دارم ميخواستم ببينم كه بايد عمل كنم ؟ميخواستم نگهدارم بعد از ازدواج عمل كنم مشكلى پيش مياد؟؟ودرضمن يه سوال داشتم من اندكى ضخامت ديواره مثانه دارم چيز خطرناكى هستش؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۳ آذر ۹۴( 1 دهه پیش)
      اول معاینه
  • تصویر کاربر نازنين دوشنبه ۷ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 441 مشاهده پرسش
    با سلام، همسرم واريكوسل نوع دو به سه داشت الان پنج روزه كه به روش سنتى عمل شده. ميشه بفرماييد چند روز بعد از عمل نزديكى مانعى نداره؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۷ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      نه
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۱ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    سلام علیکم : اینجانب بعد از عمل جراحی هر دو طرف واریکوسل . از طرف بیضه راست احسان ناراحتی و درد می کنم و به نوعی بیضه طرف راستم همیشه بالاتر از طرف چپ می باشد. و اذیتم می کند . چکار باید بکنم . با تشکv
    ایمیلم :ali reza fatemi609@yahoo.com
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      مهم نیست
  • تصویر کاربر Javadmtn سه شنبه ۱ دی ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    باسلام.من حدود ۴ ماه است که بعد از سربازی بیضه سمت چپم دارای درد ملایم نه زیاد است که دکتر متخصص تشخیص بیماری واریکوسل داده است.آیا ممکن است در تولید اسپرم مشکل جدی ایجاد شود و آیا بعد از درمان اسپرم به حالت عادی بر میگردد؟ باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ دی ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب