اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر اصغر یکشنبه ۱۸ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 500 مشاهده پرسش
    با سلام، آیا واریکوسل به روش جراحی باز باعث کم شدن حجم بیزه ها می شود،با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      بله
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 814 مشاهده پرسش
    بنده هشت روز که عمل واریکوسل رو انجام دادم ولی متاسفانه بالای بخیه هام درد و سوزش دارم واز طرفی میخواستم بدونم تا چند روز بعد از عمل نباید سکس داشته باشم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۸ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      شروع کنید
  • تصویر کاربر اسماعيل یکشنبه ۱۸ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 451 مشاهده پرسش
    با سلام
    اينجاب مبتلا به واريكوسل بودم كه به علت درد شديد بيضه الخصوص بعد از انزال دو بار عمل كردم كه در نتيجه ازمايشات خوب بوده اما متاسفانه هنوز هم همون درد با همان درجه وجود داره كه كيفيت زندگيم رو پايين آورده اقاى دكتر علت درد بيضه چى ميتونه باشه خدايى نكرده در صورت عود واريكوسل ميشه برا بار سوم عمل كرد خودتون عمل رو انجام ميدى و با چه روشى
    با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      مهم نیست نگران نباش
  • تصویر کاربر محسن یکشنبه ۱۸ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 386 مشاهده پرسش
    با سلام و خدا قوت خدمت جناب دکتر کرمی.
    بنده جوانی 28 ساله هستم و حدود چند ماهی است که مبتلا به واریکوسل گرید 1 شده ام. و گهگاهی هم احساس درد ناگهانی در ناحیه بیضه چپ میشوم. می خواستم بدانم برای جلوگیری از پیشرفت واریکوسل به گرید های بالاتر چه راهکارهای عملی وجود دارد؟ آیا مولتی ویتامین ها در این مورد موثر هستند؟

    با تشکرفراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید معاینه شوید
  • تصویر کاربر sina سه شنبه ۶ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 438 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جون
    من دچار بیماری واریکوسل شدم و میخوام عمل کنم .من تا حدودی تنباکو استعمال میکنم آیا این مورد به شدت واریکوسل می افزاید؟
    بعد از عمل هم تصمیم دارم حجامت کنم آیا حجامت بعد از عمل مناسب است یا خیر؟
    ممنون از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۶ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      22642744 باید معاینه شوید
  • تصویر کاربر کیوان سه شنبه ۶ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    سلام.خسته نباشید.سئوالم این بود که آیا برای جراحی واریکوسل از لیزر هم استفاده میشود؟و اینکه آیا ابتلا به واریکوسل باعث زود انزالی میشود؟سپاسگذارم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۶ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      هر 2 جواب نه
  • تصویر کاربر آرمين سه شنبه ۶ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 436 مشاهده پرسش
    با عرض سلام واحترام
    بنده وهمسرم حدود 3 سال است كه اقدام به بچه دار شدن نموده ايم كه تاكنون نتيجه اي دربرنداشته است.همسرم آزمايشات لازم(عكس رنگي و ....) را نزد متخصص زنان انجام داده ومشكلي نداشته است.
    بنده به متخصص ارولوژ مراجعه نمودم وپس از معاينه توسط ايشان تشخيص وجود واريكوسل در دوطرف داده شد ودستور بستري وانجام جراحي را دادند..نتايج آزمايشات مربوطه(اسپرموگرام وسنوگرافي و.....)حضورتان ارسال ميگردد.خواهشمند است در خصوص قدرت باروري بنده واينكه آيا نيازي به جراحي هست يا نه بنده را راهنمايي فرماييد.با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۶ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید ببینم
  • تصویر کاربر جبار سه شنبه ۶ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من چندسال پیش یعنی در سن دبستان فت قم را عمل کردم چندسال بعد بویژه چپم و رم کرد همراه بادردرفتیم پیش دکتر،دکترگفتش عوارزعمل فتق یکی ،دوسال بعد یک و رم کوچیک پشت بیزه چپم پیداشدوالان که سنم سی ساله بزرگتر شده به اندازه نصف تخم مرغ شده درضمن آقای دکتر سه سال ازدواج کردم و یه دختره یک سالونیمه دارم ومی خواستم بدونم واریکوسل دارم یا نه احتیاج به جراحی داره یانه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۶ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید معاینه شوید
  • تصویر کاربر mmmmmmmmmmmmm سه شنبه ۶ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    سلام من 16 سال دارم من 5 ماه پیش یک سونوگرافی انجام دادم و معلوم شد واریکوسل گرد 1 دارم آیا این واریکوسل زیاد میشود و نشانه های آن چیست وچگونه تشخیص بدهم. باتشکرازمحبت شما.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۶ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      سایت من را بخوانید گویا است
  • تصویر کاربر Saman سه شنبه ۶ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 376 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشيد،ببخشيد دكتر من مي خواستم بدونم واسه عمل جراحي واريكوسل در بيمارستان ميلاد با بيمه تامين اجتماعي كاملأ رايگان هستش؟ و اينكه بايد همون جا شما منو ويزيت كنيد؟ ضمنأ من از بندرعباس هستم،اينجا به چند تا پزشك مراجعه كردم كه تشخيص التهاب پروستات (پروستاتيت) بود، اما هر كدومشون داروهاي مختلفي تجويز كردن و حتي يكيشون آمپول اسپكتينومايسين تجويز كرد،راستش با اين وضعيت جرأت نكردم هيچ كدومشون رو مصرف كنم واسه همين مي خوام خدمت شما برسم هم واسه عمل واريكوسل و هم اين مشكلِ پروستات!
    البته پزشك اول كه تشخيص التهاب پروستات داد يه دوره سيپروفلوكساسين مصرف كردم كه عفونتم بر طرف نشد و دوره ي بعد از كپسول داكسي سايكلين استفاده كردم كه از او موقع به بعد درد و سوزش خيلي كمتري دارم اما هنوز درمان نشدم..لطفأ راهنماييم كنيد كه به چه صورت مي تونم حضرتعالي رو ملاقات كنم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۶ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      باید وقت بگیرید
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب