اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر بهزاد چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 489 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت دکتر گرامی اینجانب بعد عمل احساس درد در بیضه چپ دارم و ضمنا هر دو‌بیضه بعضی اوقات سرد میشود وهنوز توده رگهایی در پشت بیضه چپم رویت میشود ایا امکان عود وجود دارد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      همه انها بعد از عمل طبيعي است
  • تصویر کاربر mehdi یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 452 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر... وقتتون بخیر . میخواستم بپرسم زالودرمانی رو کجا میتونم انجام بدم که مطمئن و بهداشتی باشه؟ آیا خود شما این کار رو انجام میدید؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      از نظر علمي امروزه أساسا اين كار غلط است
  • تصویر کاربر واریکوسل یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 514 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من 17 سالمه و واریکوسل بیضه چپ گرید c دارم.به مطب شما مراجعه کردم و شما تشخیص عمل به روش میکروسرجری دادید.چند تا سوال قبل از عمل داشتم که ممنون می شم راهنمایی کنید
    1-بعد از دوران نقاهت 2 ماهه عمل می تونم ورزش های شکمی مثل دراز و نشست یا بدنسازی انجام بدم؟
    2-با توجه به سنم اگه بیضه واریس رو عمل کنم،این بیضه دوباره رشد می کنه؟
    3-امکانش هست که با روش لاپاراسکوپی عمل بشم چون ریسک کمتری نسبت به میکروسرجری داره و طبق گفته های خودتان امکان آسیب به شریان بیضه و کوچک شدن بیضه صفر هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      در خدمتم ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر کمالی دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    سلام. آقای دکتر خسته نباشید.من چند سال که واریکوسل دارم که طی چند آزمایش وسنوگرافی طرف چپ 3/4 میلیمترو در سمت راست هیدروسل 2/6 میلمتر دارم ودرضمن درطی چندین بار مراجعه دکترهای شهرمان نظر همه در مورد عمل یکسان بوده واحتمال افزایش اسپرم را بعد از عمل تا60 درصد تخمین میزنند وحتی یک ماه پیش زالو نیز جهت درمان انداختیم ولی فرقی نداشت و طی مطالعه سایت شما در مورد عمل لابراسگوپی متوجه شدیم که این درصده بالای داردولی باز جای سوال هست که بعضیها توسعه میکنند عمل واریکوسل در بیساری ازموارد جواب نمیدهد ازشما بعنوان یک بزرگوار خواهشمندم در این امر مهم مرا یاری فرمایید با تشکر فراوان.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      بايد اول معاينه حضوري ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 447 مشاهده پرسش
    با سلام. من میخام عمل واریکوسل انجام بدم اما بعدش از زدن سوند میترسم. ایا راهی هست که سوند نزنم؟ مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      نياز به سوند نيست
  • تصویر کاربر حسین دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر. خسته نباشید.
    همسر من حدود 8-9 سال پیش هنگام آزمایش های قبل سربازی متوجه شدن که واریکوسل گرید 3 دارن. اما آن زمان دکتر به ایشون گفتن که چون ازدواج نکردی نیاز به درمان و عمل نیست. حالا بعد از این که دوسال از ازدواج مون میگذره و بچه دار نشدیم. آزمایش اسپرم دادن، تعداد اسپرم ها انگشت شمار بوده (گفتن تقریبا صفر) و حرکت همان تعداد محدود هم صفره. خواستم بپرسم که آیا امیدی هست ما بعد از عمل بچه دار بشیم. و این که آیا عمل ایشون یه عمل سخته و لازمه حتما برای عمل بیاییم تهران؟ (قم زندگی می کنیم)
    ممنون از این که به سوالاتم جواب می دید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      بايد اي وي اف كنيد
  • تصویر کاربر عمرانی دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    جناب دکتر سوال بنده در ارتباط با تقصیر یا عدم تقصیر جراح بود ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید.
    سپاس بیکران
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      من شرمنده از نظر هستم
  • تصویر کاربر کریمی شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 442 مشاهده پرسش
    با سلام من37 سالمه،متاهل.حدود 6سال پیش جراحی باز واریکوسل انجام دادم ولی تاکنون بچه دار نشده و نیز بیضه چپم درد دارد و به نظر میر سد مجدد واریس عود کرده است آیا مجدد جراحی لازم است.تعداد اسپرم در آزمایش 5 میلیون. با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      بايد أيوب اف كنيد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      اي وي اف صحيح است
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر عمرانی شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 428 مشاهده پرسش
    با درود و عرض ادب
    2 سال و شش ماه پیش عمل واریکسل داشته ام اما داپلر رنگی همچنان نشان دهنده این مطلب است که واریکوسل بهبود نیافته.
    داپلر انجام شده را خدمتتان ارسال می نمایم لطفا بفرمایید عمل انجام شده نشان دهنده عدم دقت جراح بوده است یا دلیل دیگری دارد.
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام يك بار عمل كافي است
  • تصویر کاربر علی شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 435 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من نتیجه سونوگرافیم رو براتون ارسال میکنم ببینید باید عمل کنم یا نه . مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      با معاينه وازمايش مني بايد تصميم گرفت
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب