اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    از امکانی که برای پاسخ گویی به سوالات ما فراهم کرده اید کمال تشکر را دارم
    من برای معاینه بیضه رفتم پیش یک دکتر که گفت واریکوسل خفیف داری در بیضه سمت چپ ولی فقط با نگاه گفت و اصلا به بیضه دست نزد
    بعد گفت جای نگرانی نیست و آزمایش اسپرم هم دادم که نتیجه خوب بود
    بعد گفت هر شش ماه یکبار این آزمایش را تکرار کنم
    و گفت که عفونت هم دارم و به من قرص داد
    ولی من نفهمیدم چطور این موضوع را تشخیص داد؟
    من میترسم و نگرانم
    همچنین در فکر ازدواج هم هستم اما اصلا نمیتونم موضوع را به کسی بگم
    آیا جای نگرانی داره؟
    آیا باید عمل بشه؟
    البته باید بگم رگ های بیضه من حدود نیم سانتیش که به بیضه وصله رگ رگ شده و بقیش مثل بیضه سمت راسته
    همچنین بیضه سمت چپ اصلا هم درد نمیکنه
    موقع ادرار هم سوزش یا خارش ندارم

    بعد احساس میکنم در بیضه سمت راستم در طناب بیضه چیزی مثل نخ که خیلی باریکه وجود داره که وقتی تو نماز سجده میرم انگار کشیده میشه و یکم درد میگیره

    بعد احساس میکنم که نسبت به قبلا خیلی کمتر بیضه هام موقع گرم شدن پایین میان

    خواهش میکنم جواب من را بدید
    ممنون از وقتی که برای بنده میگذارید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      بايد بياييد معاينه كنم
  • تصویر کاربر پویا چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 492 مشاهده پرسش
    با سلام خدمتتون من دو تا سوال دارم.
    اقای دکتر من در مورد عمل لاپاراسکوپی خوندم که ممکنه حین عمل به روده اسیب برسه , به نظر شما برای واریکوسل یکطرفه روش میکروسرجری بهتره یا لاپاراسکوپی ؟
    سوال دیگم این بود که رگ های گشاد شده بعد مدت چند سال از بین میروند یا نه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      ميكرو سرجري أحسن است
  • تصویر کاربر عمرانی چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 470 مشاهده پرسش
    داپلر رنگیرو مجددا ارسال کردم اما نامعتبر عنوان میشه
    توضیح داپلر رنگی:
    وریدهایی به قطر حداکثر 2.7 میلیمتر در شبکه پمپینیفرم سمت چپ نمایان است که با مانور والسالوا و در حالت ایستاده فاقد backflow هستند.
    ممنون میشم دلیل عدم نیاز به عمل با وجود ورید 2.7 در سمت چپ رو بفرمایید.
    سپاس بیکران
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      بايد معاينه كنم
  • تصویر کاربر کیوان سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 517 مشاهده پرسش
    درمان واریکس خفیف 2میل
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      با معاينه مشخص ميشود
  • تصویر کاربر عمرانی سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 467 مشاهده پرسش
    سلام و سپاس
    فرموده بودید یک بار عمل کافیست
    باتوجه به داپلر رنگی انجام شده لطفا بفرمایید دلیل وجود وردید با قطر 2.7
    در سمت چپ چیست.
    داپلر رنگی انجام شده هم خدمتتون فرستادم.
    با سپاس مجدد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      سلام باز نشد
  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 508 مشاهده پرسش
    سلام خدمت جناب دکتر
    من بخاطر درد بیضه به متخصص اورولوژی مراجعه کردم و گفتن واریکوسل دارم و سونوگرافی نوشتن.من هم انجامش دادم ولی دیگه پیش دکتر نرفتم..
    توی جواب سونوگرافی گفته واریکوسل شدید توی بیضه چپ دارم و قطر رگها به 4.5 میلیمتر میرسه..
    با این توضیحات آیا خطر جدی داره که من پیگیر نشدم ؟
    آیا باعث عوارض و آسیبهای جدی میشه این کاهلی من ؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      بهترين درمان كرايو است فيلم من را در سايتم ببينيد
  • تصویر کاربر رضا چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 393 مشاهده پرسش
    پسرم واریکاسل داره بیضه چپ شدید. چکارباید بکنم .عمل باید بشه یا نه. آیا سربازی معاف میشه. 20سالشه.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      بسته به شدت ان است بايد معاينه شوند
  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 455 مشاهده پرسش
    سلام دکتر..بنده چند روز پیش توسط شما معاینه شدم وتشخیص دادین باید عمل شم....حالا هزینه عمل با بیمه حدودا چقد میشه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      بر اساس تعرفه است
  • تصویر کاربر علیرضا چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 508 مشاهده پرسش
    سلام
    هزینه عمل واریکوسل چقدر است ؟؟؟؟

    و اگر طبق تعرفه است تعرفه چقدر است ؟

    لطفا حتما جواب بدهید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      محل جراحي با شما حساب كتاب ميكند من ارتباط مالي ندارم
  • تصویر کاربر سعيد چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 430 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشيد اقاي دكتر.پسري ٢٢ساله هستم. حدود يك سال است كه عمل واريكوسل سمت چپ و راست انجام دادم.الان ميخواهم بعد از يك سال شروع به فوتبال بازي كردن در سطح حرفه اي و تمرينات سخت انجام دهم.الان مدتي هست تمرينات را شروع كرده ام ولي هيچ مشكلي پيش نيامده و همه چيز خوب است.خواستم از جناب عالي بپرسم كه ايا در اينده مشكلي براي من پيش نمي ايد و ميتوانم فوتبال را ادامه دهم يا خير.
    خيلي ممنون اقاي دكتر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۵( 1 دهه پیش)
      نه نگران نباش
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب