لیست پرسشها (4,920 پرسش)
سیبا پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
سلام اقای دکتر
همسر بنده بعد از ازمایش اسپرم متوجه شد . حرکت اسپرم فعال 0.6 % و معمولی 19% و غیر فعال 76% است . ولی مقدار و شکل اسپرم مناسب است.ایا با این نتیجه حتما واریکوسل دارد؟
عمل جراحی 100% نیاز است؟ و اینکه باروری بعد عمل انجام میشود؟ ممنون که وقتتون را می گذارید-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۳ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
باید ببینم
-
- سلام دکتر جان
من واریکوسل سمت چپ دارم دکتر آزمایش اسپرم برام نوشت.ممنون میشم نظر شما رو هم بدونم.
آیا باید عمل کنم یا خیر.-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
باید معاینه کنم
-
- با سلام من 18 سال دارم و بیضه راست در شکمم بود در 5 سالگی عمل کردم پایین اوردم و حدود چند ماه پیش ازمایش سونوگرافی دادم واریکوسل نوع2دارم. دکتر گفته باید ازمایش اسپرم بدی ببینیم اسپرمت چجوریه منم خجالت میکشم خواستم ببینم به نظر شما یک سال دیگه ازمایش بدم مشکلی ایجاد میشه
- سلام اقای دکتر. این ازمایشی که ارسال کردم بعد از گذشت یکسال از عمل واریکوسل به روش لاپاراسکوپیه. لطفا نظرتون رو بفرمایید؟؟ اقای دکتر من موقع ازمایش استرس شدیدی داشتم ایا ممکنه استرس باعث کم شدن حجم منی شده باشه ؟؟ چون در مواقع دیگر حجم منی بیشتر است. و اینکه ایا لازمه برای ادامه ی درمان به مطب مراجعه کنم؟؟
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
بله نگران نباشيد طبيعي است
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشید من 10روزی میشه عمل واریکوسل انجام دادم هنوز بخیه دارم میخواستم بدونم چیجوری بفهمم عود کرده یا نه؟؟؟ وقتی عود میکنه چه شکلی میشه؟؟؟؟؟؟ اخه باز اون رگهای کرم مانند هستش ولی ی خورده بهتر شده
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۷ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
هنوز زود است تورم درست ميشود
-
- سلام 35سال دارم وساکن اهواز.قصد عمل واریکوسل دارم به روش لاپاراسکوپی،لکن درپرداخت هزینه آن مشکل دارم،بیمه تامین اجتماعی هستم اما تکمیلی ندارم.آیادر بیمارستان میلاد که متعلق به تامین اجتماعیست عمل لاپاراسکوپی هم انجام میشود؟وآیا رایگان
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۸ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
نه آنجا باز است
-
- سلام . بنده جوانی 27 ساله و متاهل هستم و تاکنون هم قصد بچه دار شدن نداشتم .در مراجعه به پزشک به من گفته شد واریکوسل گرید 2 و 3 دوطرفه دارم . در زمان کودکی هم سابقه عمل فتق دو طرف رو داشتم که والدین اطلاع ندارند واریکوسل هم جراحی شده یانه همزمان، در ضمن پدر بنده نیز عمل رو انجام دادن .حال میخواستم سوال کنم به نظر شما کدام نوع عمل رو پیشنهاد میکنید و با توجه به اینکه من ساکن شهرستان و در استان لرستان هستم و در حال حاضر آخرین ماه های خدمت سربازی رو دارم میگذرونم آیا شما در بیمارستان های تحت قرارداد با نیروی مسلح این عمل رو انجام میدید یا خیر؟ و اگر بنده به تهران مراجعه کنم با توجه به مسافت طولانی آیا پس از عمل و مرخص شدن میتونم بلافاصله با اتوبوس به شهرستان با مسافت 500 کیلومتر برگردم ؟ ممنون
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
بايد حضوري معاينه شويد
-
- باسلام
من٢٦ سال سن دارم مدتي احساس سورش و خارش در لوله تناسلي داشتم بهد از ازمايش دادن متوجه blood(hemoglobin( +) در ادرار شدم با پزشك مشورت كردم به من انتي بيوتيك لووفلوكساسين٥٠٠ دادن هفته پيش باز ازمايش دادم اين بار blood hemoholobin(++) شد.در ضمن چند روز پيش هم سونوگرافي بيضه دادم كه واريكوسل گريد ٣ سمت چپ دارم.مي خواسم راهنماييم كنيد در ضمن ازمايش اول باري ماه پيش و از مايش دوم بعد از٣هفته مصرف دارو هفته پيش بود.
ممنون ميشم رهنمايي كنيد-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۹ تیر ۹۵( 9 سال پیش)
باید معاینه کنم
-
- آقای دکتر میخواستم بدونم برای درمان واریکوسل به متخصص داخلی مراجعه کنم یا متخصص اورولوژی؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۷ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
به ارولوگ فيلمهاي جراحي من در سايتم در باره واريكوسل را ببينيد
-
- باسلام.من همین الان یک پرسش با موضوع سرطان بیضه برای شما فرستادم.الان که دارم بیشتر مطالعه میکنم این بیماری من که گفتم (بالای بیضه سمت راستم یک چیز دایره ای شکل وجود داره که مثل یه بیضه ی کوچیکه ) بیشتر شبیه به بیماری واریکوسل هستش.لطفا راهنمایی کنید باید چیکار کنم و اگه اطلاعات چیزی نیاز داشتین بگین
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۶ خرداد ۹۵( 1 دهه پیش)
سونوگرافي كنيد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

