لیست پرسشها (4,920 پرسش)
ر شنبه ۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 455 مشاهده پرسش
باسلام بنده ۷ماه پیش عمل واریکسل بادرجه ۳را عمل کرده ام وروش عمل نیز روش قدیمی قطع کردن شریانها بوده است ونیزازبیضه ها نمونه برداری کردند که نتیجه آن اکتیو بودن اسپرم را مشخص نموده اند,به تازه گی که سنوگرافی داده ام نشان داده که وارکسل عود کرده است حال باید برای در مان چه کرد پذشک معالجم جواب داد نمی شود برای باردوم عمل کرد وبرای باروری وفرزند دار شدن لقاح مصنوعی انجام بدهید نظر شما چیست بنده تمایل دارم که به صورت طبیعی انجام شود راه حلی دارد متشکرم-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
سونو دلیل عود نیست نیاز به عمل ندارد
-
- سلام من واريکوسل گرید2 سمت چپ داشتم عمل کردم اما بعد بررسی متوجه شدم فقط یک رگ زیر بيضم محو شده و رگ های متورم بالای بیضه همچنان هستن و حتی بزرگترم شدن دکترم میگه عمل خوب بوده اما این رگ های متورم بالای بیضه منو ناراحت کرده و فکر میکنم عملم اصلا موفق نبوده در ضمن آزمایش اسپرمم عادی بوده راهنماييم کنید با تشکر.
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
بعد از عمل تورم طبيعي است
-
- سلام.در مورد واریکوسل گفتید با لایه بیضه وقتی لوله ای که مثله رگه بزرگ شده باشه مثل واریس پا نشانه واریکوسله یا نه مثلآ اطراف بیضه میشه؟
دوره لوله ماننده وصله بیضه معمولی باشه یعنی واریکوسل نداره شخص.درسته؟
میشه عکس واضح از واریکوسل هم براری
مرسی-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
فقط با معاينه مشخص ميشود
-
- سلام دکتر . عمل جراحی واریکوسل انجام دادم خواستم بدونم بعد از چند روز میتونم ورزش بدن سازی کار کنم
- با عرض سلام و خسته نباشيد
جواني ٢٠ ساله هستم...كه در زمينه جنسي متاسفانه فعاليت بالايي دارم،چندسالي هست كه در حين فعاليت زياد در يك روز دچار درد بيضه ميشم و دوسالي است كه در كنار درد بيضه ، غده اي كوچك بروي بيضه چپ حس ميشه،و اينكه در اين دوسال مني خود را يك بار هم سفتو چسبنده نديدم...مقدار دردم در ان روز به حدي است كه تا نخوابم تسكين نميابد،با مطالعاتي كه داشتم متوجه وجود بيماري واريكوسل در خود شدم...اميدوارم مشكل جدي نباشه
منتظر جوابتون هستم-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
بايد معاينه كنم
-
- سلام آقای دکتر من یک سال پیش بخاطر اینکه بیضه سمت چپم ورم داشت به شما مراجعه کردم و شما فرمودید که من واریکوسل ندارم و فقط حساسیت و فقط دو تا آمپول دادین و من دو باره همان حالت برایم رخ داده است و به یک متخصص ارولوزی مراجعه کردم ایشون گفتن که من واریس دارم و برایم سونوگرافی و آزامایش اسپرم تجویز کردن و اینکه من اصلا دردی حساس نمیکنم در بیضه ام و خیلی وقته که من جنب نشده ام شاید تزدیک یک ماه و نیم .
آیا لازم من این آرمایش ها رو انجام بدم-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
بايد معاينه كنم
-
- سلام جناب دکتر من مدتی است که به تشخیص خودم دچار واریکوسل شدم من شانزده سال دارم و اگر درمان نکنم به جز ناباروری دیگه چه خطراتی می تواند برای من داشته باشد؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
بايد معاينه كنم
-
- سلام. امشب با سونوگرافی مشخص شد نامزدم واریکوسل شدید دوطرفه داره. و چون شهرمون ن سردشت متخصص نداره باید ارومیه یا بانه و مهاباد بره لطف میکنین نام همکارتون در ارومیه ه یا بانه و مهاباد که مانند خودتون ماهر هستن رو بهم بگین؟؟؟ و اینکه بنظر شما چه نوع عملی واسش مناسبه؟ و چه زمانی بعد عمل میشه جشن ازدواحو گرفت؟؟؟ از نگرانی دارم قالب تهی میکنم اقای دکتر. اگه امکانش هست زودتر جوابمو بدین
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
بهترين روش ميكرو سرجري است فيلم من در سايت راببينيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- لام خسته نباشید من24 سالمه واریکوسل دو طرفه دارم سمت راست 2.7 سمت چپ 3 آزمایش هم خوب بود دکتر گفت یا عمل کنم یا هر شش ماه آزمایش اسپرم بدم آیا آزمایش بدم خوبه یا عمل کنم لطفا جواب بدین
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
بايد معاينه شويد - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- من 31 دارم و به دکتر مراجعه کردم و با آزمایش گرفتن سونو و اسپرم میگه شما واریکوسل دارید لطفا راهنمایی کنید
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
بايد معاينه كنم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

