اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر ر شنبه ۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 455 مشاهده پرسش
    باسلام بنده ۷ماه پیش عمل واریکسل بادرجه ۳را عمل کرده ام وروش عمل نیز روش قدیمی قطع کردن شریانها بوده است ونیزازبیضه ها نمونه برداری کردند که نتیجه آن اکتیو بودن اسپرم را مشخص نموده اند,به تازه گی که سنوگرافی داده ام نشان داده که وارکسل عود کرده است حال باید برای در مان چه کرد پذشک معالجم جواب داد نمی شود برای باردوم عمل کرد وبرای باروری وفرزند دار شدن لقاح مصنوعی انجام بدهید نظر شما چیست بنده تمایل دارم که به صورت طبیعی انجام شود راه حلی دارد متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۹ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      سونو دلیل عود نیست نیاز به عمل ندارد
  • تصویر کاربر میثم جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
    سلام من واريکوسل گرید2 سمت چپ داشتم عمل کردم اما بعد بررسی متوجه شدم فقط یک رگ زیر بيضم محو شده و رگ های متورم بالای بیضه همچنان هستن و حتی بزرگترم شدن دکترم میگه عمل خوب بوده اما این رگ های متورم بالای بیضه منو ناراحت کرده و فکر میکنم عملم اصلا موفق نبوده در ضمن آزمایش اسپرمم عادی بوده راهنماييم کنید با تشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بعد از عمل تورم طبيعي است
  • تصویر کاربر حسام جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 495 مشاهده پرسش
    سلام.در مورد واریکوسل گفتید با لایه بیضه وقتی لوله ای که مثله رگه بزرگ شده باشه مثل واریس پا نشانه واریکوسله یا نه مثلآ اطراف بیضه میشه؟
    دوره لوله ماننده وصله بیضه معمولی باشه یعنی واریکوسل نداره شخص.درسته؟
    میشه عکس واضح از واریکوسل هم براری
    مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      فقط با معاينه مشخص ميشود
  • تصویر کاربر رضا جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 522 مشاهده پرسش
    سلام دکتر . عمل جراحی واریکوسل انجام دادم خواستم بدونم بعد از چند روز میتونم ورزش بدن سازی کار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      ٢ ماه بعد
  • تصویر کاربر علي جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشيد
    جواني ٢٠ ساله هستم...كه در زمينه جنسي متاسفانه فعاليت بالايي دارم،چندسالي هست كه در حين فعاليت زياد در يك روز دچار درد بيضه ميشم و دوسالي است كه در كنار درد بيضه ، غده اي كوچك بروي بيضه چپ حس ميشه،و اينكه در اين دوسال مني خود را يك بار هم سفتو چسبنده نديدم...مقدار دردم در ان روز به حدي است كه تا نخوابم تسكين نميابد،با مطالعاتي كه داشتم متوجه وجود بيماري واريكوسل در خود شدم...اميدوارم مشكل جدي نباشه
    منتظر جوابتون هستم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد معاينه كنم
  • تصویر کاربر مصطفی جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 423 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من یک سال پیش بخاطر اینکه بیضه سمت چپم ورم داشت به شما مراجعه کردم و شما فرمودید که من واریکوسل ندارم و فقط حساسیت و فقط دو تا آمپول دادین و من دو باره همان حالت برایم رخ داده است و به یک متخصص ارولوزی مراجعه کردم ایشون گفتن که من واریس دارم و برایم سونوگرافی و آزامایش اسپرم تجویز کردن و اینکه من اصلا دردی حساس نمیکنم در بیضه ام و خیلی وقته که من جنب نشده ام شاید تزدیک یک ماه و نیم .
    آیا لازم من این آرمایش ها رو انجام بدم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد معاينه كنم
  • تصویر کاربر علیرضا جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 462 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر من مدتی است که به تشخیص خودم دچار واریکوسل شدم من شانزده سال دارم و اگر درمان نکنم به جز ناباروری دیگه چه خطراتی می تواند برای من داشته باشد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد معاينه كنم
  • تصویر کاربر مهدخت پنجشنبه ۲۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 947 مشاهده پرسش
    سلام. امشب با سونوگرافی مشخص شد نامزدم واریکوسل شدید دوطرفه داره. و چون شهرمون ن سردشت متخصص نداره باید ارومیه یا بانه و مهاباد بره لطف میکنین نام همکارتون در ارومیه ه یا بانه و مهاباد که مانند خودتون ماهر هستن رو بهم بگین؟؟؟ و اینکه بنظر شما چه نوع عملی واسش مناسبه؟ و چه زمانی بعد عمل میشه جشن ازدواحو گرفت؟؟؟ از نگرانی دارم قالب تهی میکنم اقای دکتر. اگه امکانش هست زودتر جوابمو بدین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بهترين روش ميكرو سرجري است فيلم من در سايت راببينيد٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
    2. تصویر کاربر مهدخت چهارشنبه ۲۷ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      ممنون از پاختون. توی سایت گفتین بهترین عمل لاپراسکوپیه اما در جواب من گفتین میکروسرجی؟؟؟ چرااا؟؟؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      هر دو عالي است
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر Hossein پنجشنبه ۲۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 469 مشاهده پرسش
    لام خسته نباشید من24 سالمه واریکوسل دو طرفه دارم سمت راست 2.7 سمت چپ 3 آزمایش هم خوب بود دکتر گفت یا عمل کنم یا هر شش ماه آزمایش اسپرم بدم آیا آزمایش بدم خوبه یا عمل کنم لطفا جواب بدین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد معاينه شويد
    2. تصویر کاربر Hossein جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      واریکوسل بمون عمل نکنی بدتر میشه یا نه
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بله
    4. تصویر کاربر Hossein چهارشنبه ۲۷ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      شما دفترچه روستایی قبول میکنید یا نه دردش یکم بیشتر شده یعنی بدتر میشه
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      در خدمتم
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر علی جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 747 مشاهده پرسش
    من 31 دارم و به دکتر مراجعه کردم و با آزمایش گرفتن سونو و اسپرم میگه شما واریکوسل دارید لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۸ مرداد ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد معاينه كنم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب