لیست پرسشها (4,920 پرسش)
مجید یکشنبه ۲۸ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 849 مشاهده پرسش
با عرض سلام و خسته نباشی
بعد از عمل واریکسل پوشیدن لباس زیر جذب و چسبان«شورت هفتی» توصیه میشود یا لباس زیر راحت و آزاد
لطفا سریعتر راهنمایی کنید چون من عمل را هفته گذشته انجام دادم-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
فرقي نميكند
-
- باسلام
من دوهفته ي قبل به روش ميكروسرجي عمل واريكسل انجام دادم و تا به امروز استراحت كردم از ترس عوارض بعد از عمل..
اقاي دكتر احساس ميكنم بيضه سمت راستم كوچكتر شده و ضمناً خيلي زياد بيضه هام جمع ميشن
واريكوسل دوطرفه گريد ٣داشتم
دقيقاً كنار بيضه راستم بطرف كشاله سمتش يك ورم جزئي و دردي جزئي هم احساس ميكنم.
خلاصه مشكل بنده همين يوبوست دستگاه تناسليم هست و جذب نشدن كامل بخيه هاي جذبيم! - سلام.آقای دکتر بنده مدت دو ساله که کمی در بیضه راستم درد خفیف دارم.که موقع نشستن کمی احساس نا آرامی دارم.و وقتی هم دست به بیضه میزنم احساس میکنم که ملتهب هست.یکبار هم دکتر اورولوژ رفتم گفتند که واریکوسل دوطرفه دارم.34 سالمه و متاهل.
-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۲۸ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
بايد معاينه كنم
-
- باسلام بنده واریکوسل گریددودارم ایابازالودرمانی رفع میشود
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
نه كاملا دروغ است
-
- سلام وقت بخیر
دکتر بنده قبلا بابت واریکوسل پیش شما اومدم بهم گفتید آزمایش اسپرم رو بگیرم الان این هم آز انجام دادم و هم سونگرافی رو انجام دادم،میشه نگاه کنید و نظرتون رو بگید.
با این شرایط میتونم ازدواج کنم؟
ورزش چطور؟
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
واريكوسل داريد در سونو - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- باسلام وخسته نباشی.من از حدود سه ماه پیش براثر فشار وفعالیتهای ورزشی در زیر ناف احساس درد می کردم ولی در حالت عادی مشکلی نداشتم.بعد از مراجعه به دکتر ومعاینه دکتر گفت که مشکلی نیست و سونوگرافی نوشت که تو سونو مشخص شد کیست بیضه دارم دوتا راست سه تا چپ که بزرگترینش۵میلیمتر بود.که دکتر گفت مشکلی نیست و درد خوب میشه ولی خوب نشد و بعد چند هفته بیضه هام دچار التهاب شد و بزرگتر،راست کمی بزرگتر.بعداز مراجعه به متخصص دیگر وانجام سونوگرافی جدید واریکوسل سمت چپ نشان داده شد و قطر بزرگترین وریدها۴تا۴/۸ میلیمتر.البته سمت راست قطر وریدها کمی بیشتر از حالت عادی۲/۹تا۳/۳نشان داده شد.دکتر گفت که باد واریکوسل عمل بشه میخواستم بدونم به نظر شما باید چیکار کنم.با تشکر
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
بايد معاينه كنم
-
- با سلام
اینجانب حدود 4 ماه پیش عمل جراحی واریکوسل با گرید 3 چپ داشتم. بعد از گذشت حدود 3 ماه از عمل جراحی با انجام آزمایش سونوگرافی مشخص گردید که گرید واریکوسل اینجانب از 3 به 2 خفیف تنزل پیدا کرده است. سوال اینجانب این است که آیا این روند کاهش گرید طبیعی بوده یا باید مشکل کاملا برطرف می گردید ضمنا اینجانب در حال حاضر مقداری در هنگام پیاده روی و امثالهم دارای درد خفیفی در ناحیه بیضه ها و محل عمل هستم.-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
اگر ازمايش اسپرمتان خوب است نميخواهد
-
- سلام .آقای دکتر توی برگه آزماش در قسمتtotal sperm countنوشته بیشتر از ۴۰ باید باشه .ولی آزماش من ۳۷رو نشون میده ..لازم به ذکر است پارسال وقتی به ارولوژ مراجعه کردم دو بار آزماش دادم که یکی ۲۳و دیگری۳۱ بود و گفت طبیعیه.میشه بگید آزمایش من طبیعی هست یا نه از نظر تعداد اسپرم ها ؟؟؟؟در ضمن من واریکوسل گرید۱ دارم.(((دکتر چرا بعضی ها اسپرمشون ۲۰۰ملیونه ولی مال من ۳۷ ملیونه دلیلش چیه؟؟؟)))
-
Aliazizi جمعه ۲۶ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
فکر کنم total count sperm در هر میلی لیتر است..پس ۳۷در ۵ میلی لیتر میشود ۱۸۵ملیون اسپرم.. - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با عرض سلام و خسته نباشید.
من یک ماهی میشه که بیضه ی چپم رو به خاطر واریکوسل عمل کردم.الان احساس میکنم که باز هم در بیضه ی چپم چیزی متورم وجود دارد.آیا امکان ابتلای مجدد به واریکوسل بعد از عمل هست؟
با تشکر از شما - مورفولوژی بعد از عمل واریکوسل تغییر میکند مورفولوژی یک درصد و واریکوسل گرید یک و دو دو طرفه
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۶ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
٥٩ در صد ممكن است
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

