اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مینا جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت آقای دکتر فرموده بودین مدارک را باید ببینید این ازمایش را همسرم در ازمایشگاه مرکزابن سینا داده است میخواستم بدانم ایا بعدعمل واریکوسل مشکل حل میشود چون از دیگران شنیدم عمل فقط روی تعداد اثر مثبت دارد ولی مشکل ایشان شکل و حرکت است
    Duration of abstinence:2 days
    Place of sampling:inside
    5:Time of sampling:9
    Type of sperm
    retrieval:masturbation
    Time of sample arrival:9:5
    Duration of liquefaction:20 min
    Time of evaluation:9:25
    Time interval:00:20 Appearance:white&gray
    Volume :4 ml
    viscosity:some what thick
    Ph:7.5
    Sperm
    concentration:35,000,000

    Total sperm count:140,000,000 sperm/ejaculate
    Morphology
    Normal: 4%:
    Head defects;83%
    Pin: 0%
    Pyriform:56%
    Round:1%
    Tapered:26%
    Tail defects:10%
    short:1%
    Bent:6%
    Coiled:3%
    Abnormal:96%
    Neck or midpiece defects:3%
    Bent:3%
    Others:0%
    :Cytopllasmic droplets
    0%(Rapid progression (a
    5%(Slow progression(b
    35%(Non-progression(c
    60%(Immotile(d
    (Staining procedure: 89(%live
    White blood cells:0
    Immature germ cells:0
    Agglutination:0%
    Comments:The other 96%ofspermatozoa had abnormal morphology
    آقای دکتر این ازمایش دوبار انجام شد با نتیجه یکسان به ما پیشنهاد iui دادند ولی تیر ماه خدمت شما رسیدیم و فرمودین عمل بشه نتیجه بهتر خواهد بود ولی بعضیا گفتن عمل فقط تعداد را بهتر میکند در ضمن من مرداد باردار شدم بطور طبیعی در 6 هفته سقط شد حالا میخواهیم با نامه شما به کلینیک شمس تبریزی مراجعه کنیم فقط اطمینان خاطر شما را میخواهم ممنون از پاسخگوییتان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      كيفيت پايين است
  • تصویر کاربر مهرداد جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 442 مشاهده پرسش
    سلام. من دوساله پیش دچار واریکوسل شدم و عمل کردم و خوب شدم اما الان دوباره اعلا‌‌یم واریکوسل آورده. لطفا کمکم کنید که عمل نکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      نياز نيست
  • تصویر کاربر حمید جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشی خدمت دکتر گرامی، جناب دکتر من ساکن مشهدم و در مشهد جراحی واریکوسل انجام دادم، و دوست دارم شما معاینه کنید، اجازه میدین وقت برای معاینه بگیرم چون من زنگ زدم به مطبتون و منشیتون گفتن اینایی که جراحی کردن دکتر ویزیت نمیکنه، ممنون میشم اگر جوابمو بدین، باتشکر التماس دعا.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر بهنام جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من شنبه در بیمارستان میلاد عمل واریکوسل داشتم دکتر ابادپور جایگزین شما عملم کرد من خیلی درد دارم باید چیکار کنم اس
    تامیوفن تاثیر نداشته
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      طبيعي است خوب ميشود
  • تصویر کاربر محسن جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    با سلام ...بنده با مراجعه به سونوگرافی جواب اینگونه بوده...واریکوسل گرید یک در سمت راست و گرید دو در سمت چپ رویت شده.....حال گاهی اوقات درد خفیفی دارم...اما نکته مهم برای من این ایا برای بچه دار شدن مشکلی ندارم ..جواب ازمایش اسپرم هم نرمال بوده است ...ایا نیاز به عمل دارم ..
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد معاينه كنم
  • تصویر کاربر حمزه جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 420 مشاهده پرسش
    سلام خدمت آقای دکتر ببخشی آقای دکتر بنده یک ماه پیش عمل واریکوسل انجام دادم ولی الان درد بسیار شدیدی روی محل عمل ومثانه دارم وحتی نمیتونم ده دقیقه وایسم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      طبيعي است
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    باسلام. من تیر ماه سال 95 واریکوسل سمت چپ رو جراحی کردم و الان متوجه شدم که سمت راست بیضه هم واریکوسل داره. دکتر گفته زیاد جدی نیست. من و همسرم درحال حاضر نامزدیم میخواستم بدونم ایا بعدازعروسی برای بارداری مشکلی پیش میاد یا نه. با وجود عمل واریکوسل چپ و وجود واریکوسل راست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      ازمايش مني بدهيد
  • تصویر کاربر كورش جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 427 مشاهده پرسش
    با سلام و تشكر از سايت خوبتون.خواستم بپرسم ايا واريكوسل باعث اختلال در نعوظ ميشود يا خير.و اينكه من واريكوسل از نوع ٢ دارم در بيضه سمته چپ و اينكه جوابه سونوگرافي گفته كه نوعه ٣ اما دكتره معالجم ميگن كه نوعه ٢ هست چون من نه دردي تا حالا احساس كردم و نه اينكه ورزش هاي سنگين هم كه ميكنم دردي ندارم اصلا و اذيت نميشم و وقتيم كه ايستاده ام اصلا رگي مشخص نيست داخله بيضم مگر اينكه لمس شه يا گاهي اوقات كه بيضه ها كمي شلن و بيضه سمته چپم هم كوچيك نشده جوري كه حس ميكنم و واريكوسل نوع يك هم داخله بيضه راست دارم كه ميگن اون مهم نيست به نظر شما من بايد چيكار كنم جراحي واقعا واسم لازمه لطفا كمكم كنيد ذهنن درگيره و دارم ازدواج هم ميكنم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      نه
  • تصویر کاربر ع.ر جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 462 مشاهده پرسش
    بسم الله الرحمن الرحيم
    با سلام و عرض تسلیت به مناسبت دهه ی محرم.خوبید الحمدلله
    ببخشید حسین جان من الآن 17 سالمه و ان شاء الله میخواهم ورودی نیروی انتظامی شرکت کنم الآن واریکوسل دارم دو سال پیش فهمیدم همونوقت هم آزمایش دادم و سونوگرافی کردم
    شفا دست خداست و من باید ان شاء الله درمان بشم من اگر نرم تو نظام میمیرم
    حالا میخواسم بدونم چطور عمل کنم اصلا عمل کنم یا برم دنبال کارهای طب سنتی آخه میخواهم ان شاء الله هم واریکوسل خوب بشه و از اون مهم تر ظاهر هست که میخواهم دیگه واریس ها معلوم نشه و بیضه ی سمت چپ بزگ تر بشه حالا به نظر شما ان شاء الله چیکار کنم؟
    آزمایش و سونوگرافی را هم میفرستم
    اینم آدرس فایل ها:
    http://uupload.ir/files/cjdv_01.jpg
    http://uupload.ir/files/auqs_02.jpg
    http://uupload.ir/files/0x0o_03.jpg

    دکتر خواهش میکنم جواب بدید...
    جهت ظهور مهدی جان صلوات.......
    ان شاء الله موفق باشید.............سایه ی امام خامنه ای مستدام باد..............

    و من الله التوفیق...........
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد توسط پزشگ معاينه كند
  • تصویر کاربر ج یکشنبه ۲۵ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 408 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر ببخشید من هفته قبل عمل واریکوسل دو طرفه به جهت کمی تعداد اسپرم انجام دادم که این عمل از دوطرف بصورت عمودی انجام شده ولی خیلی از دوستان من سوال کردم پارگی عمل بصورت افقی بوده ایا این موضوع تاثیری دارد؟تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۵ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      از دكترتان بپرسيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب