اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 446 مشاهده پرسش
    سلام
    من 19 سال سن دارم سه ماه پیش عمل واریکوسل باز انجام دادم ولی هنور بیضم درد میکنه خواستم بدونم ایا این درد تا اخر عمرم خوب نمیشه و یا راهی هست برای خوب شدن ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      معاينه ضروري است
  • تصویر کاربر فرزین چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 437 مشاهده پرسش
    95/8/6 جراحی دوطرف واریکوسل درشمس تبریزی انجام دادم الان بیصه هام خیلی برگ شده‌اند
    2 بخیه راکی بردارم 3 من درسنندج ساکن هستم راهم دوراست آیا لازم است به مطب مراجعه کنم اگرلازمه کی مراجعه کنم 4 کمردرد دارد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بياييد ببينم
  • تصویر کاربر حسینی چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 453 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز
    میخواستم بدون برای واریکسل شما چه عملی رو پیشنهاد میدید جراحی باز و به روش میکر سکو پی یا
    به روش لا بر سکو پی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      ميكرو ولاپاروسكوپي فيلم عمل من را ببينيد
  • تصویر کاربر مهرداد سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 470 مشاهده پرسش
    باعرض سلام وتشكر بابت سايت كامل جنابعالي.زمان انجام مقاربت جنسي پس از عمل واريكوسل گريد٣،چندروز پس از عمل است؟؟ تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بلافاصله
  • تصویر کاربر حسینی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 722 مشاهده پرسش
    باسلام.
    جراحی لوپ چه روشی است؟
    ایا با عمل لابراسکوپی یکی است
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      نه ميكروسرجري است
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 456 مشاهده پرسش
    با عرض سلام
    آقای دکتر اگر فردی واریکوسل گرید 3 داشته باشد ولی مشکلی در جواب آزمایش اسپرم نباشد ، آیا احتیاج به عمل دارد؟ با تشکر.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد معاينه كنم
  • تصویر کاربر امیدنصری یکشنبه ۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 829 مشاهده پرسش
    سلام من ۲۵سال دارم عمل واریکوسل انجام. دادم. و بعد از سه ماه که آزمایش اسپرم انجام دادم. جواب آزمایش نسبت به قبل عمل تغیرزیادی نکرده. و حتی قبلن درد بیضه نداشتم. ولی الان. دارم. باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      عمل ٥٠ در صد موفقيت دارد
  • تصویر کاربر مجید یکشنبه ۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 542 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر کرمی عزیز
    میخواستم خواهش کنم نتیجه و نظرتان را در مورد آزمایش اسپرم که چند روز پیش دادم را برام اعلام کنید که آیا بدون مشکل پدر میشوم و بچه سالم و بدون نقص برام به دنیا می آید انشاالله ؟
    آزمایش را به صورت عکس ضمیمه خدمتتان ارسال میکنم و منتظر پاسخ شما بزرگوار هستم؟
    با تشکر
    http://8pic.ir/viewer.php?file=s4oyqe1hur85mkd283vi.jpg
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      عكسش را همينجا بفرستيد
    2. تصویر کاربر مجید سه شنبه ۴ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام آقای دکتر
      امکان آپلود مجدد عکس تو این تاپیک وجود ندارد یا من نمیدانم چگونه است
      اولی که میخواستم سوالم را ثبت کنم این گزینه وجود داشت اما عکس را قبول نکرد دقیق متوجه نشدم به خاطر پسوند عکس بود یا حجم ؟
      به همین دلیل مجبور شدم تو یه آپلود سنتر دیگه آپ کنم. شرمنده اگه جسارت نیست محبت کنید رو آدرس لینکی که با لا گذاشتم کلیک کنید تصویر به راحتی نمایش داده میشه اگه هم تمایل ندارید بگید تا مجدد یه تاپیک باز کنم؟
    3. تصویر کاربر مجید جمعه ۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      دکتر جان چئ شد جواب سوال من تو را خدا جواب بدید یک نزدیک یک هفته است؟?
    4. تصویر کاربر مجید شنبه ۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      امکان ضمیمه کردن عکس تو این سایت فعلا وجود ندارد به علت طراحی آشغال توسط همیار سیستم
      دکترمن که بیخیال شدم از جواب دوست داشتی جواب بده دوست نداشتی هم بیخیال
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      عكسش را بفرستيد
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر محسن دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 812 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من جوان ۲۰ ساله هستم و به تازگی متوجه شد مواریکسل دارم ممنون میشم یک داری خوب برای درمان برام تجویزکنین
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      دارويي نيست
  • تصویر کاربر مصطفس دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 456 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من دوسال پیش وارکوسل دوطرفه داشتم عمل کردم ولی امسال سونگرافی رفتم گفت هر دو طرف قطو ولید 3میلیمتر هست بعد از همه مهمتر تازکی ها دوچیز سفت در پشت رگ های بیضه سمت راست هست که خیلی منو نگران کرده می خواستم در این مورد منو راهنمایی کنید ممنون میشم یا نیاز بع عمل جراحی هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۳ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد معاينه كنيد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب