اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر حمزه سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 458 مشاهده پرسش
    با سلام من عمل لابراسکوپی واریکسل انجام داده ام الان بعد از پنج روز احساس می کنم بیضهه هام بزرگ شده و بیضه سمت راستم درد می کنه .علت چیست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      طبيعي است
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    باسلام
    با توجه به سونوگرافی و آزمایش اسپرم ، باید عمل کنم؟(اگر بله تا چه مدت می شود به تاخیر انداخت)
    این رو هم بگم که قبلا سابقه عمل یکطرفه (بیضه چپ )داشتم، رگ های بیضه راستم اکنون درشت شدن.
    مجرد هستم و 22 سالمه.
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد معاينه شويد
  • تصویر کاربر فرزاد سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 434 مشاهده پرسش
    سلام خدمت شما اقایی دکتر من حدود ۱ ماه پیش عمل واریکوسل به صورت باز انجام دادم .احساس کوفتگی و درد در بالایی‌ محل عمل دارم ایا طبیعی است.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      درست ميشود
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 439 مشاهده پرسش
    با سلام خدا قوت خدمت شما دکتر عزیز میخواستم بدونم من 5 روزه عمل واریکوسل را انجام دادم ولی روی بیضه هام رگها متورم شده و حالت سفت بخودش گرفته و یک حالت خون مردگی روی پوستش ایجاد شده این طبیعیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      طبيعي است
  • تصویر کاربر جوادسليماني پنجشنبه ۲۰ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
    سلام من ٣٢سال سن دارم ومجرد هستم
    وواريكوسيل گرد سه دربيضه چپ داشتم ولي مشكل اسپرم نداشتم وهمه چي خوب بود وبخاطراينكه دراينده باعث اذيت نشه عمل كردم
    والان بد يك سال باشگاه تناسب اندام (فيتينس)ميرم.
    ولي درناحيه بيضه چپ احساس درد دارم هميشه
    وسعي ميكنم زيادفشار به پايين تنه ام نيارم ولي نميدونم چرابازدرد داره
    ايا بايد ورزش نكنم
    ودليليش چيه وبايدچه كنم اقاي دكتر
    ازتون ممنون ميشم راهنمايي ام كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      مهم نيست
    2. تصویر کاربر جوادسليماني سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      ممنونم دكترگل ودوست داشتني
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۰ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      تشكر
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 409 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ببخشید من دچار واریکسول شده ام ورگ های بیضه چپم بزرگ شده وحرارتش زیاده ...یعنی مطمئن باشید که واریکسول دارم....حالا که ۱۹ سال دارم آیا واریکسول بر میزان ترشح هورمون تستسترون تاثیرداره؟چون علامات بلوغم هنوز کامل نشده...هنوز احتلام دارم وموی صورت در نیاورده ام .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد معاينه شويد
    2. تصویر کاربر حسین دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      ببخشید برای معاینه هم میروم ولی اگرفرض کنیم واریکسول دارم آیامواردی که گفتم صحت پیدا می کند؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد عمل كنيد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر پدرام دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 476 مشاهده پرسش
    سلام من ۳۴ سال دارم پارسال عمل واریکوسل کردم دو طرفه ولی امسال دوباره احساس گرما و درد در بیضه سمت چپم دارم سنو گرافی کردم گفت واریکوسل داری ولی گریدشو نگفتش آزمایش اسپرم هم گرفتم گفت زیاد پایین نیست ولی دردش از بین نمیره نمیدونم باید چکار کنم میشه راهنم حتی دردش هم به کلیه ها هم زده مرسی متشکرم میشم از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ببينم
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 499 مشاهده پرسش
    سلام میخواستم بدونم عوارض عمل وارکسل چی هستش چون من عمل کردم چند روز واحساس میکنم بیضم یکم بزرگ شده ولی دردی ندارم باید چیکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      از دكتر خودتان
  • تصویر کاربر فرشاد دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 404 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب اقای دکتر عزیزمان.
    بنده 28 ساله متاهل بیماری واریگوسل گرید 2 سمت چپ دارم ک درد خفیفی حس میکنم.
    با وجود واریگوسلم من فکر میکردم تا عمل نکنم همسرم باردارنمیشه اما ناخواسته اقدام کردیم و بعد متوجه شدم همسرم باردار است. اما بعد از 9 هفته ب دلیل نشنیدن صدای قلب و رشد نکردن بچه دکترمان دستور سقط دادن.دوباره میخواهیم اقدام کنیم اما تجربه بد قبل مارا ترسانده .لطفا کمکمان کنید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      ارتباطي به شما ندارد
  • تصویر کاربر نیلوفر دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 441 مشاهده پرسش
    ایشان سردردهای بسیار شدید هنگام درد در بیضه دارند که شما فرمودید این درد بر اثر فشار به بیضه دارای واریکوسل میباشد آیا بعد از عمل جراحی درد کاملا از بین خواهد رفت و امکان باروری بیشتر خواهد شد یا خیر؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۷ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      نه
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب