اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر مهران شنبه ۲۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 471 مشاهده پرسش
    سلام‌اقای دکتر. خیلی متشکرم از اینکه به دغدغه افراد با حوصله جواب میدید و راهنمایی میکنید.
    سوالی که از خدمتتون داشتم اینه که من سی ساله هستم، به دلیل اینکه در شرف ازدواج هستم، رفتم یه ازمایش اسپرم دادم. به نظر بعضی مواردش خوب نیست.‌امکان دارن بفرمایید وضعیت باوریم سرفا با همین ازمایش چطوره؟ و اگه نیاز به درمان یاعمل هست،بعد عمل چجند درصhد امکان داره مساله ام رفع بشه؟
    ایامیتونم الان ازدواج کنم یا باید صبر کنم؟
    تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد از نظر واريكوسل معاينه شويد حركت كم است
  • تصویر کاربر رضابابایی شنبه ۱۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    سلام چند ماهه برای بارداری اقدام کردیدم نتیجه نگرفتیم رفتم برای آزمایش و سونوگرافی بهم گفتن مستعد واریکوسل هستم و حرکات اسپرم کند هست چه راهنمایی می فرمایید برای بارداری اقدام کنم یا خیر در ضمن آزمایش و سونو رو فایل ضمیمه میزارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      اقدام كنيد سونو خوب است
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 533 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و احترام
    بنده مردی 28 ساله و مجرد و دارای بیماری واریکوسل هستم. نتایج آزمایش و سونوگرافی را حضورتان ارسال نموده ام. خواهشمندم مرا راهنمایی فرمایید بیماری من نیاز به عمل جراحی دارد؟باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام ديدم نياز به عمل نيست
  • تصویر کاربر ناشناس چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 508 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر،
    واريكوسل گريد ٢ تا ٣ چپ داشتم كه حدود ١٠ روز پيش عمل كردم.
    دوتا سوال داشتم
    1. بعد از گذشت ١٠ روز هنوز درد دارم به خصوص در ناحيه كشاله ران چپ و بيضه ها، ايا اين درد طبيعيه و رفع ميشه؟
    ٢.جراحم بعد از گذشت يك هفته عز عمل،قرص پنتوكسيفيلين ٦٠٠ تجويز كرده ميخواستم بدونم اين دارو چيه و چه تاثيري داره؟
    1. تصویر کاربر ناشناس دوشنبه ۱۱ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      Bvcd
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      ١-دارو را استفاده نماييد٢-درد فعلا طبيعي است استراحت نماييد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر معین چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 457 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید
    من 29 سالمه
    3 ساله ازدواج کردم
    در رابطه زناشوئی به غیر از مشکل زود انزالی،درد بعد از رابطه در ناحیه شکم دارم
    منی به طور کامل خارج نمیشه
    بیشتر مواقع 2ساعت بعد خارج میشه
    خیلی اوقات سوزش ادراری دارم
    ادرار بعضی اوقات به صورت قطره قطره خارج میشه
    حتی پیش اومده که بدون اینکه متوجه بشم چند قطره ای ادرار کردم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمائید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام فيلم سيستوسكوپي من در اپارات را ببينيد ٢-از نظر تنگي مجرا بايد بررسي شويد
  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    بنده 20 سال دارم و واریکوسل شدید داشتم و 1 سال و نیم پیش با روش میکرو سرجری عمل کردم و الان متوجه شدم که دوباره عود کرده . و وقتی که براس انجام سونوگرافی رفتم رادیولوژیست روش Embulization رو پیشنهاد داد و گفت که بعد از عمل امکان عود مجدد وجود نداره .
    میخواستم بدونم بهترین روش برای عمل به شکلی مجددا عود نکنه کدومه؟
    و اینکه آیا شما با روش Embulization عمل رو انجام میدید؟ اگرنه لطفا دکتر متخصصی که با این روش عمل میکنن رو معرفی کنید.
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      مطلب سايت من در باره واريكوسل را بخوانيد٢-بعد از عمل انجام سونو غلط است چون ميگويد عود كرده٣-امبوليزاسيون باعث از بين رفتن بيضه ميشود
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    سلام.بنده مجرد34ساله مجرد هستم.واریکوسل دارم. مشکلم توی فایل پیوست تقدیم می کنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام اگر ميتواني بياييد معاينه كنم مطلب واريكوسل سايت من را بخوانيد
  • تصویر کاربر امینی سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 460 مشاهده پرسش
    سلام . جوانی 24ساله و مجرد هستم واریکوسل دو طرفه دارم .پزشک اورولوژیست معاینه کرد گفت در معاینه خفیف به نظر می رسد و آزمایش اسپرم هم نرمال بود و اشکالی نداشت اما نتیجه سونوگرافی منو نگران کرده بدین صورت که قطر ورید در بیضه سمت راست در حالت عادی و بدون زور زدن 4.4 میلیمتر بود و در سمت چپ هم واریکوسل خفیف مشاهده می شد البته من تا به حال احساس درد نداشتم دکتر گفت چون آزمایش اسپرم نرمال هست و درد هم نداری پس ما به نتیجه سونوگرافی اعتنا نمی کنیم و نیاز به جراحی نداری اما هر شش ماه یک بار باید آزمایش اسپرم بدی و 90تا هم قرص ویتامین Eتجویز کردند حالا من سوالم اینه که قطر 4.4 میلیمتر در ورید سمت راست خطرناک نیست ؟ و اگر فشار وارد شود این رگ پاره نمی شود ؟ در شرایط کنونی آیا جراحی کنم یا نه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام بهترين وسيله تشخيص واريكوسل معاينه توسط جراح است ومن با نظر دكترتان موافقم اگر ازمايش اسپرم خوب است دست نزن
  • تصویر کاربر کیوان سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 464 مشاهده پرسش
    سلام خدمت دکتر کرمی من مدتیه که سایتتونو دنبال میکنم جا داره که تشکر کنم بابت زحمتایی که کشیده میشه
    من حدود ۴۰ روز پیش عمل واریکوسل بصورت باز رو انجام دادم تا کی باید مراقبت کنم من فوتبالیستم در واقع شغلمه باید تا۵ماه دیگه خودمو واسه بازیا اماده کنم
    فعلا واسه اینکه از تمریناتم جا نمونم

    ۱)میتونم بدنسازی متوسط انجام بدم؟
    ۲)ایا الان دویدن واسم ضرر داره ؟
    ۳)ایا شنا کردن واسم ضرر داره؟

    من قبلا ازمایش اسپرم دادم تراکم اسپرمم خیلی پایین بود ۱۴ بود
    لطفا راهنماییم کنین از یه طرف بشدت نگران سلامتیمم از یک طرف نگران فوتبالم
    (من حدود ۲ سالی هست بالای بیضم نزدیک شکمم چیزی شبیه قارچ یا پوس پوسی شدن دارم که پماد کلوتریمازول زدم ولی خوب نشده)
    لطفا دکتر راهنمایم کنین من تهران نیستم خیلی نگرانم
    بازم ممنون
    1. تصویر کاربر کیوان یکشنبه ۱۰ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام میشه جواب بدین ۴ روزه که از سوالم میگذره
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام تمرين را شروع كنيد٢-ازمايش ٦ ماه بعد از عمل
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱۰ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 480 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکترکرمی .جنابعالی لطف کردید برای بنده 3 هفته پیش(13 دیماه )عمل میکروسرجری دو طرفه انجام دادید.2 سوال خدمتتون دارم : 1- اول اینکه بیضه راست من هنوز دردناک ودر برابر کوچکترین تماس حساس هست واین درد با فعالیت وپیاده روی تشدید وبا استراحت تخفیف میابدوایا این طبیعی است؟2- دوم اینکه جهت افزایش اثرات مثبت جراحی چه دارویی مصرف کنم؟ایامصرف قرص پنتوکسی فیلین در حال حاضر توصیه میشود؟ممنون از زحمات شما(قبل از عمل واریکوسل سمت راست بنده4.6 وسمت چپ 2.4بود ودر ازمایش ثمن تعداد 120 میلیون ولی تحرک 4% بود)
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۰ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام بياييد ببينم
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب