اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۲۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 450 مشاهده پرسش
    سلام من حدود 3 سال هست که واریکسل چپ 2.9دارم پیش دکتر رفتم فقط ویتامین ای بهم داد الان هم بازم درد دارم چکار کنم؟نظر شما درباره زالو گذاشتن چی هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      بر اساس قوانين علمي زالو درماني كاملا غلط است٢-بهترين وسيله تشخيص واريكوسل معاينه وقطعي ترين روش درمان جراحي وبستن رگهاي خراب است
    2. تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۲۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام واریکسل 2.9 خفیف است؟ یا نه؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      با معاينه مشخص ميشود اگر توانستيد ببينم٢٢٦٤٢٧٤٤
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر مجتبی سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 1598 مشاهده پرسش
    یه رگ تقریبا وسط بیضه هام سبز رنگ وجود داره که کم رنگ هست که از زیر الت شروع و تا اخر بیضه ها هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام ديدم اصلا جاي نگراني نيست
  • تصویر کاربر مهدی پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    دکتر ميخوام بدونم کيست بيضه را چگونه درست کنم درد دارم بگو واريکوسل هم داره ولي سونگرافي خفيف نشون داده ولي کيست اذيتم ميکنه رفتم دکتر متخصق ادرار ومجاري وتناسلي براي کيستم قرص آمي تريپيتيلين ٢5
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام اين كيست غير سرطاني است٢-قرص اثر ندارد٣-اگر اذيت كرد بايد جراحي كنيد
  • تصویر کاربر حسن دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 438 مشاهده پرسش
    با عرض سلام خدمت آقای دکتر
    سوالی داشتم از خدمتتون ومی خواستم بپرسم اگر کسی سونگرافی رنگی(داپلر رنگی) بدهد و وجود واریکوسل دو طرف باگرید 2مشخص بشود وآزمایش اسپرم ندهد آیا با همین سونگرافی می شود دلیل برای عمل دانست ویا اینکه آزمایش اسپرم واجب است
    با تشکر از پاسخگویی شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      ١-بهترين وسيله تشخيص واريكوسل معاينه با دست جراح است٢-براي بررسي وضع اسپرم ازمايش ضروري است
  • تصویر کاربر مریم جمعه ۲۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    Rose: با سلام همسرم بعد از 5 ماه از عمل واریکوسل و مصرف دارو تعداد اسپرمها از 12 به 6 رسیده آیا طبیعی هست ؟ و چه پیشنهادی دارین؟
    1. تصویر کاربر مریم جمعه ۲۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      ببخشید جواب نمیدین ؟
    2. تصویر کاربر مریم جمعه ۲۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      ببخشید جواب نمیدین ؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      عمل واريكوسل ٥٠ درصد موفقيت اميز است٢-اثر ان بعد از ٦ ماه شروع ميشود٣-فعلا صبركنيد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محمدعلی سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    چند ماه پیش خدمتتون مراجعه کردم گفتین واریکوسل گرید سه هست ولی ضرورتی نداره عمل کنم ولی الان دو هفته ای هست که نعوظ ناقص دارم و تمایل جنسیم کلا کم شده و نعوظ صبحگاهی ندارم و واقعا داره آزارم میده! خواستم بپرسم الان باید چیکار کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام ارتباطي به واريكوسل ندارد
  • تصویر کاربر .مجتبی سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    M: M: من الان بعد از سونو متوجه شدم دچار عارضه واریکوسل هستم نمیدونم چه کار باید کرد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد از نظر شدت واريكوسل معاينه شويد اگر شديد بود عمل جراحي لازم است
  • تصویر کاربر هادی یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    باسلام
    احتراماً،با عنایت به آزمایش سونوگرافی ضمیمه شده ،اینجانب دارای واریکوسل دوطرفه گرید 2 و همچنین هیدروسل 2 سی سی در چپ و راست می باشم که در صورت انجام ورزش سنگین مانند 3 ساعت فوتبال دچار کمی درد می شوم.
    خواهشمند است ارائه راهکار فرمایید. و درصورت نیاز به جراحی اولین زمان را اعلام فرمایید.
    باتشکر و سپاس فراوان.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام بايد معاينه شويد
  • تصویر کاربر علیرضا یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    ‎سلام خدمت دكتر كرمي
    ‎مزاحمتون شدم و شما تشخيص واريكوسل داديد ولي فرموديد در حد عمل نيست (گريد ٢)
    ‎ميخواستم بپرسم كلا بعد از عمل اين رگ هاي بالاي بيضه به حالت عادي برميگردن و ظاهر بيضه ها درست ميشه؟(چون بيضه چپ آويزوني غير طبيعي داره)
    ‎و اينكه من چون ورزش زياد ميكنم و اين مريضي منو از ورزش انداخته ايا بعد از عمل درد هنگام ورزش خواهم داشت يا اين مشكل برطرف ميشه و كلا ديگه دردي در اون ناحيه ندارم(البته منظورم بعد از دوران استراحت بعد عمل هست)؟
    ‎با تشكر فراوان
    1. تصویر کاربر علیرضا جمعه ۲۲ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      1
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      من باز معتقد به عمل نيستم
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر علیرضا سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 419 مشاهده پرسش
    درود. من به دلیل درد در ناحیه بالای کشاله ی ران و بیضه به دکتر مراجعه و سونوگرافی کردم که واریکوسل گرید3 با قطر واریس راست تا7میلیمتر و چپ تا 7.5 میلیمتر تشخیص داده شد با اپیدیدیم طبیعی. من سالهاست این درد رو دارم قبلن هم سونو داده بودم که همیشه گرید 1 تشخیص داده شده بود که آخرینش کمتر از یک سال پیش بود که آزمایش اسپرم با نتیجه کاملن خوب هم داده بودم. جای سوال برای من اینجاست من که همیشه همین درد و داشتم و سونو میدادم و گرید 1تشخیص داده میشد چطور در عرض کمتر از یک سال بدون داشتن فعالیت سنگین تبدیل به گرید 3 شده. آیا فعالیت جنسی میتونه علتش باشه؟ یا اینکه چون در حالت درد شدید سونو دادم گرید3 تشخیص داده شده و در حالت بدون درد همون گرید1 تشخیص داده بشه.پیشاپیش از شکیبایی شما سپاس دارم. با احترام.
    1. تصویر کاربر علیرضا دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      دگتر یه راهنمایی میفرمایید
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام بهترين وقطعي ترين وسيله تشخيص واريكوسل معاينه است نه سونوگرافي ولذا بايد معاينه شويد تامشخص شود
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب