لیست پرسشها (4,920 پرسش)
pm دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 472 مشاهده پرسش
با عرض سلام و خسه نباشید
من پسری هستم 23 ساله
با توجه به این سونوگرافی آیا من واریکوسل دارم؟؟ چه گریدی؟؟- سلام و خسته نباشيد. من حدود يكماه پيش واريكوسل عمل كردم در كلينيك ابن سينا و دكتر به من قرص فرتيل ايد و تاموكسيفن داد. در مورد قرص تاموكسيفن تحقيق كردم ديدم بارورى رو پايين مياره. ميخاستم ببينم روزى يك عدد ميخورم درسته يا نبايد بخورم؟ بسيار متشكرم
- سلام
حدود 4 5 سال پیش واریکوسل گرفتم و اول متوجه نبودم ولی بعد از مدتی که فهمیدم موضوع رو تحقیق کردم و فهمیدم باید عمل بشه و چون یک سری گفتن بعد از عمل بازهم ممکنه عود بکنه فعلا اقدامی نکردم و شدید شده و تقریبا رگ های واریسی داخله کیسه از اندازه خود بیضه بزرگتر شده. تا حدود تقریبا یک سال پیش که متوجه شدم بیضه راستم هم فکر میکنم واریکوسل درجه دو گرفته.الان واقعا گیج شدم وقتی راحت این مشکل پیش میاد تضمینی وجود داره بعد از عمل دیگه مشکل حل بشه؟
با توجه به این که بیضه سمت راست مشکلی نداشت و الان واریکوسل نسبتا خفیف گرفته.با درمان هردوطرف احتمال بارور بودن چه مقدار میشه و حتی اگر بیضه سمت راست سالم بشه میشه بارور شد؟
پیشاپیش از پاسخگویی ممنونم - بعد عمل نتایج آزمایشم اینطور بوده
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام حركت مختل است
-
- در ازمايش اناليز اسپرم ٩٩ درصد از اسپرم ها مرده بودن، بعد از معاينه متوجه واريكوسل درجه ٣ شديم، ولي در ازمايشات قبلي هم كميت و هم كيفيت اسپرم خوب بوده تنها دليل نتيجه اين اناليزواريكوسل است؟؟؟! چرا در ازمايشات قبلي اين مشكل نبوده؟!
- با سلام و عرض ادب خدمت شما... اینجانب مدت 7 ماه اقدام به بارداری داشتم که متاسفانه نتیجه نداد، طی ازمایشاتی که انجام دادیم خانم بنده هیچ مشکلی مشکلی نداشتن ولی خودم به واریکوسل مبتلا هستم که حدود 23 سال پیش عمل کرده بودم ولی ظاهرا دوباره عود کرده، 3 تا ازمایش اسپرم هم در 3 ماه اخیر انجام دادم که براتون ارسال میکنم، سوال من ار محضر شما اینه که طبق مطالعاتی که داشتم مواردی بوده که بعد از عمل وضعیت اسپرم ها بهتر که نشده هیچ بدتر هم شده و درصد کمی رو برای بهبودی کامل برای بارداری طبیعی بیان میکنن، از اونجاییکه من و خانمم سن کمی نداریم و بنا به دلایلی برای فرزنددار شدن عجله داریم بنظر حضرتعالی ایا بهتر نیست که بجای عمل واریکوسل که تا چندین ماه بعدش باید انتظار کشید و ممکن هم هست بعد از ماهها کار نهایتا به ای یو ای یا ای وی اف برسه، همین ابتدائا و قبل از عمل از این روشهای کمک باروری استفاده کرد و بعد از بارداری برای عمل اقدام کرد؟ و اینکه اگر مشکل اسپرم ها به واریکوسل مربوطه پس چرا بعد از عمل درصد کمی رو برای بهبودی گزارش میکنن؟ و ایا کم تحرکی اسپرم درمان دارویی داره؟ و سوال اخر اینکه اگر نظر شما به عمل هست چه نوع عمل واریکوسلی رو ارجح میدونین؟ پیشاپیش از شما بخاطر اینکه این امکان رو فراهم کردین تا امثال من براحتی سوالهای خودمون رو مطرح کنیم نهایت تشکر و قدردانی رو دارم و از خداوند برای شما ارزوی موفقیت روزافزون رو خواستارم.
- مرحله بعد
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۳۰ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام حركت كم است
-
- آیا عمل واریکسول به تقویت اسپرم و حرکت وحجم کاری دارد؟آیا داروی خاصی دارید که به افزایش اسپرم و حجم و حرکتش اطلاع دارید که مصرف بکنم و جواب بگیرم؟
-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۳۰ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام عكسهايتان زيبا بودند٢-عمل واريكوسل ٥٠ در صد روي بهتر شدن نتيجه اسپرم اثر خوب دارد هم شكل هم حركت
-
- سلام اقای دکتر من ازمایش اسپرم دادم میخواستم بدونم سرعت اسپرم هام نیاز به عمل نداره بعد مصرف دارو یا نه ازمایش اولم rapid progressiv 4.35 و slowprogresivهم 28بود ولی بعد مصرف دارو اولی که گفتم شد 8.35و دومی هم شد 55 حالا من بازم بایستی عمل کنم ؟
-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
ًسرعت اولي پايين است
-
- با عرض سلام و خسته نباشید.
من حدود 7 ماه پیش جراحی واریکوسل کردم. گرید3 شدید بود.
بعد 6 ماه پیش یه دکتر دیگه رفتم واسه آزمایش.
که بعد معاینه گفت حالت عود خفیف رو به متوسط داره. واسم سونو داپلر نوشت. همراه با آزمایش اسپرم.
و گفتش دقیق نمیشه فعلا گفت که مشکلات اختلال اسپرم مربوط به واریکوسل باشه یا نه.
گفت که فعلا چند وقت صبر کن. جراحی نیاز نیس.
به نظر شما چیکار کنم آقای دکتر. 25 سالمه واقعا نگرانم کرده این موضوع .
عکس آزمایش رو واستون میفرستم. خیلی ممنون-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۲۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
يك بار عمل واريكوسل كافي است من به عود معتقد نيستم
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

