لیست پرسشها (4,920 پرسش)
وحید جمعه ۱۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 437 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر من واریکوسل دو طرفه و گرید 3 در ناحیه چپ دارم و باید عمل کنم. باتوجه به این که خدمت سربازی نرفتم خواستم بدون اگه برای معافیت پزشکی اقدام کنم قبل از کمیسیون پزشکی یا بعد کمیسیون باید عمل کنم؟-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
از كميسيون بپرسيد ولي جديدا معاف نميكنند
-
- سلام آقای دکتر , ممنون از پاسخ سوال ( بر روی بیضه چپ من رگهایی بصورت متورم هست که با لمس قابل حس و با فعالیت با چشم هم قابل مشاهده میشه میخواستم بدونم چی هست در بیضه سمت راست وجود نداره ) شما در جواب فرمودید از نظر شما مهم نیستند میخواستم بدونم با توجه به توضیحاتی که در مورد بیماری واریکوسل در سایت دارید, لطفا راهنمایی بفرمایید بنده رو در مورد اینکه مشکل بنده با توجه به توضیحاتی که رگهای متورم قابل لمس و موقع فعالیت طوری که تو عکس مشاهده میکنید میشه. لطفا بفرمایید مشکل من مربوط به واریکوسل میشه
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام اگر مثل كيسه كرم باشد واريكوسل است
-
- با سلام دکتر
من 3 هفته پیش عمل واریکوسل انجام دادم هنوز مقداری ورم در بیضه مشاهده می کنم کم شده ولی هنوز هست نور که عبور می دهم رد میشه هیدروسله یعنی؟
بعد این که یکم با بیضه هام ور می رفتم همیشه ببینم ورمش کم شده یا نه از این کارو انجام دادم درد شروع شده و پشت سمت بالای بیضه هام درد می کنه . آیا این کارم مثل سنگین بلند کردن فشار به بیضه ها وارد کرده.
بعدم اینکه بعد عمل منی من بی رنگ و بی بو شده عادیه ؟!
مرسی از وقتی که می گذارین-
ارشک پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
در ضمن دكتر يك كيست اپيديديم هم بود كه اون رو هم در اوردن. - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- هزینه جراحی واریکوسل چقد می باشد؟
-
دکتر حسین کرمی
جمعه ۱۱ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
بر اساس تعرفه وزارت بهداشت است
-
- اقاي دكتر سمت چپ بيضه يك توده به اندازه نخود وجود دارد كه هميشه قابل لمس نيست يعني بعضي مواقع ديده مي شود بعضي مواقع نه.ايا واريكوسل است؟
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام بهتر است سونو كنيد
-
- سلام دکتر من قبلا سوال پرسیده بودم فرمودید نیاز به عکس آزمایش اسپرمو گرافی انجام دادم براتون میفرستم البته کد رهگیری بنده برای سوال قبل g01rd7333792 اصلاعات کامل بنده اونجا هست ممنونم از خدمتتون راستی منو دکتر متخصص جراع عمومی و دکتر متخصص ارولوژی معاینه کرده گفته عمل لازم نیست عمل وقتی لازم که شما 18ماه از تلاش های مکرر برای بچه دار شدن گذشته باشه.
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام كاملا درست گفته است - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- با سلام و خسته نباشید
آقای دکتر من 2 سال پیش خدمت شما اومدم و عمل واریکوسل انجام دادم میخواستم ازتون بپرسم آیا واجبه که من آزمایش اسپرم بدم یا واسه چکاپ خدمتتون برسم ؟؟؟؟
من مجردم و 26 سالمه لطفا منو راهنمایی کنید خیلی نگرانم-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
اگر مجردي نيازي نيست
-
- اگر غیرطبیعی است آیا مربوط به بیماری واریکوسل است؟
-
دکتر حسین کرمی
پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
بله حركت كمي پايين است
-
- سلام . خسته نباشید . آیا رگ های سیاه بعد از عمل واریکوسل از بین میروند؟ با تشکر
به نظر شما نتیجه ازمایش من چطور است ؟-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام
بیمه سلامت دارم هزینه عمل چقدر میشه؟
آزمایش دادم نظر شما در موردش چیه؟(عکسو فرستادم)
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

