اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر سیدمحمدرضاحسن یکشنبه ۲۹ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 466 مشاهده پرسش
    باسلام
    خدمت دکترکرمی گرامی
    بنده دچارتنگی مجرا هستم.عمل سیستوسکپی دارم .عوارض احتمالی یعدازسوندگذاشتن ؟راه دیگه ام هست بجزعمل؟باسپاس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      فيلم سايت من در مورد تنگي مجزأ را ببينيد
  • تصویر کاربر مهدی یکشنبه ۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 459 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    جناب دکتر من فرزند پسرم 6 سالش هست و تنگی مجرای ادرار دارد میخواستم بدونم شما در مطب هم جهت بر طرف کردن این مشکل و باز کردن مجرا اقدام میکنید. چون از شهرستان میخوام بیارمش چند روز نیاز هست که تهران باشم. سونوگرافی از مثانه و کلیه نیز انجام دادم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      تنگي مجرتي بيروني بله٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤
  • تصویر کاربر ارش یکشنبه ۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    با سلام وخسته نباشید من تکرار ادار زیاد داشتم شاید روزی چهل پنچاه بعدرفتم پزشک ازمایش نوشت که تو ازمایش خونم مسکل داشتم بعد من فرستاد پیش دکتر دیگه که متخص کلیه بود ایشون سیتسکوبی گرفت گفتن تنگی مجرای داریی داره کاره نکرده .درضمن از اون روز که سیتسوکبی هم گرفتم الان حدید سوزش ادار دارم هیچ تغییر نکرده دو تا قرص به من داد گفت بخور ممنون میشم باید چکار کنم با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۸ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      ٠٢١٢٢٦٤٢٧٤٤ حتما نوار مثانه بگيريد
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۱۴ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 3702 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من دو روز پیش عمل تنگی مجرا با استفاده از لیزر داشتم و الان سوند به من وصله گفتن بعد از چهارده روز برای کشیدن سوند باید برم و گفتن بعد کشیدن سوند باید میل بزنم میخواستم بدونم میل زدن عوارض داره یا نه با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۴ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      فيلم تنگي مجرتي من را ببينيد
  • تصویر کاربر سیدصادق شنبه ۲۱ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 537 مشاهده پرسش
    سلام علیکم
    من عمل جراحی تنگی مجاری ادرار در بیمارستان شهدا انجام دادم و هفته گذشته سوند برداشته درعمل سیستوسکپی تکرار شد.فرمودید باید خودم سوند بزنم لطفا روش سوند زدن رابفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۱ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      بايد تشريف بياوريد كلينيك
  • تصویر کاربر حامد یکشنبه ۲۹ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 667 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر
    جوانی هستم 26 ساله حدود 2 تا 3 سال قبل بعد از ادرار هنگام استبراء متوجه شدم در مسیر مجرای ادرارم گره های ریزی وجود داره (در دو قسمت) تو ی این مدت به اورولوژیست هم مراجعه کردم بعد از معاینه ظاهری و چند تا سوال گفت که احتمالا کیست چربی هست و اهمیتی نداره می خواستم ببینم از نظر شما آیا نیاز هست بیش تر پیگیر باشم یا امکان وحود بیماری خاصی هست؟ و اینکه دلیل بوجود اومدن این ها حتی اگه کیست چربی هستن چیه؟ ممنون از توجه شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      عكسش را بفرستيد
  • تصویر کاربر امیر یکشنبه ۲۹ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 467 مشاهده پرسش
    سلام دکتر کرمی
    من الان 5 6 روزه که پس از ادارارم سوزش آزار دهندهی روی سر آلتم دارم
    احساس هم میکنم یه کم شتاب ادرارم کم شده
    رفتم پیش دکتر آنتی بیوتیک داد ولی تغییر خاصی ایجاد نشد
    در ضمن بعد از 3 روز اول یه سوزشی هم تو مقعدم بوجود اومده.مایعات زیاد
    خوردم و تکرر ادارار هم در طول روز دارم ولی شبها راحت میخوابم
    خیلی میترسم ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      بيشتر عصبي است
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۲۹ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 440 مشاهده پرسش
    با عرض سلام خسته نباشید خیلی ممنونم از سایت خوبتون ویه سوال داشتم من حدود 6 ساله از تنگی مجرا رنج میبرم تقریبا یه هفتس دیگه مجراش کلا گرفته ادرار به صورت قطره میاد خیلی اذیت میشم میخواستم راهنمایی کنین
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۹ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      مطلب سايت من در مورد تنگي مجزأ را بخوانيد
  • تصویر کاربر ي.م چهارشنبه ۱۱ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 558 مشاهده پرسش
    با سلام
    بنده اخيراً عمل جراحي رفلاكس دوطرفه انجام دادم.بعد ازعمل دو هفته ادرار كردنم طبيعي بود.ولي بعد از آن ادرارم نازك شده و ادرار تا نوك مجراي راحت مياد ولي موقع خروج مطمئنم يه چيزي مسدود كرده. به دكتر معالجم مراجعه كردم قرص افلوكينول200 و فنازومكس100 داد.
    سوال من اينه كه تاثير اين داروها چيه؟ چون من بعد از 20 روز مصرف هيچ تغييري نديدم.
    آزميشادرار رفتم عفونت ندارم. فقط يكم التهاب مثانه دارم.
    خاهشا راهنميييم كنيد خيلي اذيت ميشم
    متشكر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۱ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
      تحت نظر دکتر خودتان باشید
  • تصویر کاربر علوی یکشنبه ۱۱ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 478 مشاهده پرسش
    سلام
    طبق دستور حضرتعالی در بیمارستان شهدا عمل سیستوسکپی انجام داده ام و سوند وصل شده است می خواستم بپرسم آیا این سوند ممکن است خود به خود خارج شود واز کجا مشخص می شود که آیا خارج شده است یا نه؟ لازم به ذکر است که یکبار از کنار سوند خون خارج شد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ بهمن ۹۴( 1 دهه پیش)
      تگران نباش در نمی اید
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب