اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر حسین شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 804 مشاهده پرسش
    سلام بنده تنگی مجاری داشتم یکبار توسط دکتر متخصص جناب اقای آذرابادی در قم مورد عمل قرار گرفتم ولی طی مدت ۲۰ روز باز به مشکل تنگی سوزش و گاهی خون ادراری دارم راه حل چیست . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد تحت نظر باشيد تنگي عود ميكند
  • تصویر کاربر احسان شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 460 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید..من 25 سالم هست..اول ادرارم خون لخته میمد رفتم دکتر ازمایش دادم و گفت تتگی مجرا داری..قرص نوشت ک اگر تا 1 هفته خون برطرف نشد باید عمل کنی..ایا درست هست ..لطفا کمک کنید..من یک دی ماه 95 اعزام ب خدمتم هم دارم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد مداركتان وا ببينم
    2. تصویر کاربر احسان جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      مدارک فقط یک عکس میباشد ک آزمایش rvg میباشد ک دکتر گفتند تنگی مجاری ادراری میباشد
    3. تصویر کاربر احسان جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      ایا می توانم معافیت پزشکی بگیرم?
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
      نميدانم
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر میثم جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 345 مشاهده پرسش
    باسلام و احترام خدمت شما.
    ببخشید جناب من الان ۲۸سالمه و نزدیک به ۲۰ساله که با تنگی مجرا دست و پنجه نرم کردم. حدود چهاربارم عمل جراحی انجام دادم اما متاسفانه طول درمانم زیر سه ماه هست. و دوباره به تنگی مجرا مبتلا میشم.
    اگه راهکار و یا راهنمایی وجود داره ممنونت میشم. در پناه حق
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد پيگيري كنيد
  • تصویر کاربر ساره جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 550 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر
    دختر من 12 سالشه و مدتی دل درد بود چندین بار آزمایش داد اما متوجه چیز خاصی نشدن برای اخرین بار با انجام آزمایش ها و سنوگرافی با مشاهده مقداری خون در ادرار و دفع پروتئن توسط کلیه تشخیص دکتر تنگی مجاری ادرار بود. و عمل سستوسکپی انجام شد و حالا برای ادامه درمان دکتر به مدت شش هفته ، هفته ای یک بار میل انداختن را تجویز کرده ... آیا این روش درمان نتیجه خواهد داد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ببينم
  • تصویر کاربر امید یکشنبه ۲۵ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 782 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر ممنون از سایت پر محتواتون:من پارسال عمل هایپوس انجام دادم ۲هفته سوند وصل بود بعد از اینکه سوند رو کشیدم مقداری اندازه ی سر سوزن از جایی که عمل شده بود ادرار میومد.دکتر گفت همون جا رو با انگشت بگیر تا جوش بخوره.الان ۱۰ ماهه میگذره ولی به غیر از نوک آلت از اون جایی که سوراخ ریز بود هنوز میاد وسواخش خیلی بزرگتر شده اندازه خود سوراخ آلت.الان ۴ ماهه از ازدواجم میگذره و احساس میکنم قدرت پرتاب اسپرمم کم شده واسه اینکه از هر دو سوراخ میاد یه چیز دیگم که موقع ادرار کردن ادرار میریزه رو پام مگر اینکه با دست فشار دهم مکان مورد نظر را.میخواستم بدونم برای بچه دار شدن مشکلی نداره.وباید دوباره عمل شود یا نه.چون ۴ ماهه جلوگیری نداریم و از نظر خودم اسپرمم خوب پرتاب نمیکنه چون همش پس میزنه.چکار کنم با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۷ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد حضوري ببينم
    2. تصویر کاربر امید شنبه ۱۷ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      با سلام مجدد
      میخواستم بدونم اقای دکتر من ۵ سال هست که کم کاری ترویید دارم با طوری که آخرین آزمایش من tsh:6.8 بود.آیا کم کاری به باروری ربطی داره.فعلا از قرص های لووتروکسین استفاده میکنم ۴ ماهه از ازدواجم میگذره جولوگیری نداشتیم و فعلا نتیجه ای حاصل نشده
    3. تصویر کاربر امید پنجشنبه ۲۲ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      دیروز آزمایش جدید گرفتم tsh:۲۶ شده یعنی ۸ برابر بیشتر شده شما چقدر از قرص در روز توصیه میکنید
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۳ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      احتمالا فيستول شده به دكترتان مراجعه نماييد
    5. تصویر کاربر امید شنبه ۲۴ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      فستیوال چیه میشه بیشتر توضیح بدید
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۵ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      از دكترتان بپرسيد
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر ایلیا یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 2530 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    پسرم 3ماه و نیمه هست و در پایان یکماهگی ختنه به روش جراحی توسط متخصص ارولوژی انجام دادیم و در دوماهگی متوجه تنگی مجرای ادرار شدیم. هم جراح ختنه و هم یک متخصص ارولوژی دیگه روش میل زدن با دماسنج جیوه ای رو برای دو هفته تجویز کردن ولی تاثیری نداشت. از اونجایی که هردو دکتر گفتن حتما پسرمون بار اول با میل زدن اذیت میشه ولی اصلا ا ا اذیت نشد ممکنه اصلا تنگی مربوط به نوک آلت نباشه؟؟ دکتر دوم گفتن باید عمل نوک مجرا انجام بشه و 5تا بخیه از داخل بخوره... مطالب شما رو خوندم که برای تشخیص اول سیتوسکوپی انجام میدین. درمورد سن نوزاد ما هم صدق میکنه؟ چه نظری دارین؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      نه نوزاد فقط تنگي بايد باز شود
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      نه نوزاد فقط تنگي بايد باز شود
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر علی جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 1557 مشاهده پرسش
    چه کار باید کرد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد باز شود
  • تصویر کاربر فرهاد جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 477 مشاهده پرسش
    سلام.با گرفتن عکس مجرا متوجه شدن که 3سانت تنگی شدید دارم.به دکتر حسینی مراجعه کردم. ایشان گفتند که دیلاتاسیون ممکن نیست و باید عمل باز یورتروپلاستی از مخاط دهان انجام بدین.
    الان سوند از مثانه دارم. از عوارض و عواقب این عمل از عود تنگی و شدید شدنش میترسم. چون الان با مصرف انتی بیوتیک ادرارم راحت میاد و مشکلی ندارم فقط باریک است و آخرش چند قطره خون.
    آیا امکانش هست که عمل باز مخاط دهانی انجام ندم.
    آیا با انجام این عمل بدتر نمیشم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۹ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      هر چه دكتر ميگويد گوش كنيد كار بلد تنگي مجرا است
  • تصویر کاربر amiryari دوشنبه ۵ مهر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 623 مشاهده پرسش
    سلام من پسري ١٥ساله هستم در ٤سالگي ختنه انجام دادم ولي موفقيت اميز نبوده و باعث جسبندگي الت من شده ولي حدود سه روز هست كه توسط يه اورولوژيست جراحي شدم و چسبندگي از بين رفت جناب دكتر براي من نخ بخيه جذبي زدن مي خواستم بدونم ايا ممكنه جاي نخ روي التم بمونه و بعد چند روز نخ جذب ميشه و مكنه بخيه بعد چهار روز باز شه و ايا راهي هس برا جذب شدن زود تر خواهش ميكنم پاسخ به جيميلم ارسال كنيد اين مسئله براي من خيلي حياتي هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۵ مهر ۹۵( 9 سال پیش)
      بايد ببينم
  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 450 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت اقای دکتر کرمی .اینجانب د رتارخ 94/11/26تحت عمل باز تنگی مجرا ی خلفی قرار گرفتم .بعد از این عمل سه باربه فاصله دو وسه ماه سیستوسکوپی کردم و گرفتگی رو با استفاده از دستگاه باز کردند در تاریخ 95/6/22 مجددا دچار گرفتگی شدم و با هم با دستگاه باز شد ولی دکتر گفته که اگه باز هم دجار گرفتگی بشی عمل باز و ترمیمی باید انجام داد .با توجه به این که هر شب سون می زنم .میخواستم نظر شما رو در این مورد بخوام و ایا لازمه به دکتر دیگه ایی مراجعه کنم؟ایا راهی یا روشی است که دچار گرفتگی نشد؟لطفا راهنماییم کنید .سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۹ شهریور ۹۵( 9 سال پیش)
      راهي ندارد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب