اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر معصومه شنبه ۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 484 مشاهده پرسش
    با سلام و حسته نباشید, من از شاگرداتون در دانشگاه شهید بهشتی بودم ، می خواستم ازتون مشاوره بگیرم اما چون در شهرستان هستم فعلا امکانشو نداشتم حضوری خدمتتون برسم اما در اولین فرصت حتما در مطب مزاحمتون میشم,پدر بزرگ من 86 ساله هستند در سال 88 در شهرستان پروستاتکتومی شدند که پس از ان دچار تنگی مجرا شدند که از ما پنهان کرده بودند تنگی مجرا طوری بوده که مجبور هستن ایستاده و با دادن پوزیشن به پنیس ادرار کنن اما به علت شرایط سنشون و بیماریهای زمینه ای در این 6 سال اقدام به رفع تنگی نکردند اما در حال حاضر کراتینینشون بالا رفته و 1 ماه پیش 3.8 بوده و الان به 4.6 رسیده و باقیمانده ادراری دویست سی سی دارند که به نظر متخصصین داخلی بهتره تنگی مجرا برطرف بشه,بیمار ما سابقه 25 ساله دیابت دارند که تحت کنترل با ریپاگلیدین هست هایپرتنشن هم دارند که با دارو تحت کنترل هست سابقه انژیوگرافی هم دارند و 2تا استنت گذاشتند که البته متخصص قلب ریسک جراحی moderate دادند فقط نکته ای که وجود داره پلاکت هفتاد و هشت هزار دارند که البته ایشان به صرت فامیلیال تعدادی از اعضای خانوادشون هم از ابتدا پلاکت های پایین دارند و مشکلی ندارند البته پلاکت های بیمار ما معمولا بین صد تاصدوبیست هزار بوده حالا سوالی که از جنابعالی دارم این هست که امکان بر طرف کردن تنگی مجرای ایشان وجود دارد یا خیر ؟ در ضمن برای ایشان به راحتی نمی توان سوند فولی فیکس کرد شاید سوند 12 به سختی بتوان گذاشت اگر راهنمایی بفرمایید بینهایت سپاسگذار میشوم این ازمایش های 27 خرداد هست ازمایش های 7 خرداد در پایین ارسال شد با عرض معذرت از طولانی شدن سوال و با تشکر از صبر و حوصله جنابعالی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام باید سیستوسکوپی شوند تا تنگی دقیقا مشخص شود۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴ ضمنا یک دکتر نفرولوگ نیز ایشان را ببینند
  • تصویر کاربر اشکان شنبه ۲ تیر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 431 مشاهده پرسش
    سلام
    حدود یک سال است که در اغلب موارد ادرار با سوزش خفیف و کمی باریک است
    البته در این مدت کمی نشت ادرار هم که موجب بوی بد میشود وجود دارد
    مرد ۳۶ ساله
    راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
      باید بررسی شوید۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
  • تصویر کاربر امير شنبه ۲۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 451 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض ادب بنده ٣١ ساله هستم الت بنده از سمت سر بافت اسفنجي و معمولي دارد ولي از سمت انتها احساس ميكنم هاله از پوست سفت از درون از افزايش قطر در حالت نعوظ جلوگيري ميكند و در هنگام نعوظ از سمت سر افزايش قطر مناسب دارد ولي از ته دچار كمبود قطر است (دقيقا از خط ختنه به پايين افزايش قطر انجام نميشه) ممنون ميشم راهنمايي كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      عكسش را بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر ugd چهارشنبه ۲۳ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من در میان ادرار قطع و وصلی دارم میخواستم بدونم مشکل چیه آیا خطرناک یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۳ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      بايد از نظر تنگي مجرا ومثانه عصبي بررسي شويد
  • تصویر کاربر مصطفی شنبه ۱۹ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 525 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من 20 سالمه 4 سال پیش هم به خاطر تنگی مجرا عمل سیستوسکوپی روی من انجام شد و 14 روز سوند بهم دکتر وصل کرد و خوب بودم البته کم و بیش سوزش داشتم تا این که 6 ماه میش دکتر مراجعه کردم و عکس رنگیمو دید و همونجا تو مطب برام میل زد اینا تو مشهد انجام شد خودم زاهدان زندگی می کنم بعد دکتر گفت دو ماه بعد بیا میل بزنم برات که نتونستم برم چون میان ترم داشتم خودم هم دانشجوی پزشکی ام و بعد تو همین زاهدان به پیش یه دکتر فوق تخصص رفتم و گفت بیا سیستوسکوپی و رفتم گفت یک سانت تنگی مجرا داری و برام بازش کرد و 5 روز سوند هم بهم وصل کرد و دراوردم تا دو روز عالی بودم و بعد دو روز همون قسمت خیلی می سوزه اب هم 14 لیوان در روز می خورم قطر و فشار ادرار هم خیلی خوبه نمی دونم چیکار کنم خسته شدم از این وضعیت😔
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      تنگي مجرا عود كننده است بايد مداوم تحت نظر باشيد با سيستوسكوپي
    2. تصویر کاربر مصطفی پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      دکتر من که تازه سیستوسکوپی کردم الان که قطرش ادرار هم خوبه چرا سوزش دارم خیلی ممنون از جوابتون
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      بايد هر سه ماه پيگيري كنيد
    4. تصویر کاربر مصطفی پنجشنبه ۱۷ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      دکتر من هفته قبل سیستوسکوپی کردم الان نباید کامل بدون سوزش ادرار باشم؟خیلی ممنون از جوابتون
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۹ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      طبیعی است
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر علیرضا چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 463 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر کرمی . بنده 37 سالمه و دو روزی است که زمان ادرار در نوک آلتم سوزش دارم و احساس میکنم عمل تخلیه به سختی انجام میشه . البته خودم نوک آلت رو بازرسی کردم بنظر میرسه بخشی از مجاری (در همان نوک آلت) بهم چسبیده . لطفا راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      بياييد ببينم٠٢١٧١٠٦٢٣٠٠
  • تصویر کاربر مرتضی شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 449 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر
    بنده آقای 29ساله ای هستم که از ده سال پیش درگیر تنگی مجرای ادراری در یکی دو سانتیمتری مثانه ام هستم که طول تنگی یک سانتیمتر بود و چهار بار سابقه گشاد کردن مجرا هستم آخرین بار که دو سال پیش عمل کردم پزشکم گفت که نلاتون 16 بزن که تنگ نشود تا یک ماه پیش همه چی خوب بود اما حس می کنم یه تنگی جدید به وجود آمده آخه نلاتون مسافت کمی طی میکند و به تنگی می رسد، خیلی دارم اذیت میشم وقتی امیدوار شدم که خوب شدم آخرای سال گذشته متاهل شدم و خیلی از لحاظ روحی ریخته ام بهم. آقای دکتر احتمال دارد سوند نلاتون باعث تنگی جدید شود؟ و اینگه با عمل تنگی با پیوند مخاط دهان میشه به زندگی امیدوار شد؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      با اين مشخصات عمل باز بهتر است
  • تصویر کاربر احسان یکشنبه ۱۳ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 506 مشاهده پرسش
    با سلام..اقای دکتر کرمی..بنده..برج 9، 95 از التم وقتی ادرار میکردم خون لخته مانند بعد ادرار و در آخر خون آبکی..مراجعه کردم ب دکتر موسی پور ..گفتند آزمایش آر وی جی بده..انجام دادم..گفتند ک مجرات تنگه..قرص دادن گفتند استفاده کن خوب نشدی باید عمل کنی..قرص دادن خوب شدم.. اواخر الان نزدیک 2ماهه دوباره همون مشکل برگشته ..ولی سوزش ودرد داخل آلت بش اضاف شده...بنده..27ساله مجرد..اهوازی و سرباز هستم..لطف کنید راهنمایی کنید خیلی اذیتم..در حال عادی هم خون قطره قطره میاد

    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      تنگی مجرا باید سیستوسکوپی کنید
    2. تصویر کاربر احسان یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      سیستوسکپی چیه؟؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      بايد با دوربين نگاه كنيم فيلم سيستوسكوپي من در سايتم را للينيد
    4. تصویر کاربر احسان جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      دیدم..آیا با طب سنتی میشه درمان کرد؟؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۱ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      نه
    6. تصویر کاربر احسان شنبه ۱۲ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      من اهوازیم و سرباز..هزینه سیستوسکپی چقدره؟؟ نوبت دهی شما ب چ شکله؟
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۳ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      همانجا انجام دهيد
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر امیرم یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 410 مشاهده پرسش
    سلام.
    من تقریبا یک سال است عمل لیزر برای تنگی مجاری ادراری کردم و با اینکه دو جلسه سوند هم زدم الان احساس میکنم که تنگی برگشته است حال دکتر گفته با گذاشتن استنت در مجاری بمدت شش ماه تنگی رفع میشود ، سوالم اینه حرف ایشان صحیح است ؟درصد موفقیت با جایگذاری استنت چند درصد است؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۶ خرداد ۹۷( 8 سال پیش)
      تنگی همیشه عود میکند بیایید سیستوسکوپی۰۲۱۲۲۶۴۲۷۴۴
  • تصویر کاربر میرصمد شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 485 مشاهده پرسش
    با سلام ،
    ✅من پارسال همین موقع به دلیل مشکلات تنگی مجرا عمل شدم ، ( عمل باز نه ، باز کردن مجرا با سیم در اصطلاح عامیانه ) و دکتر تاکید کردند که چند هفته هم از سوند استفاده کن ، الان مشکل دفع ادرار ندارم .
    ولی متاسفانه بعد از عمل همان مشکل درد کم و مزمن پایین شکم که قبل از عمل هم داشتم رو دارم و بهبود هم حاصل نمیشه ، دکتر خودم هم جواب خاصی نمیده ، همچنین مشکل بعضا تکرار زود زود ادار ،
    جسارتا میخواستم راهنمایی فرمایید .

    ✅همچنین میخواستم بدون برای بنده گرفتن روزه ضرر دارد یا نه

    ممنون و متشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷( 8 سال پیش)
      براي روزه مشكلي مداريد از نظر عود بايد بررسي شويد
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب