لیست پرسشها (2,765 پرسش)
توفیق یکشنبه ۴ شهریور ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 475 مشاهده پرسش
اقای دکتر ۵ روزه این ضایعات کشاله رانم در اومده وقتی بهش فشار میدید کمی درد میکنه چی هسا اقای دکتر-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۴ شهریور ۹۷( 7 سال پیش)
دكتر پوست برويد
-
- سلام و روز بخیر - من سکس دهانی (با کاندم) با دو خانمی داشتم که چند شریک جنسی دارد - بعد از مدتی علائمی مانند سوزش سره الات تناسلی، سردرد، گلو درد، چشم درد، گاهی سرفه در من ظاهر شد. تمامی این علائم پیوسته نیست و گاهی قطع و گاهی اوج میگیرد - آزمایش HIV و هپاتیت دادم همه منفی بود، اما تمامی علائم همچنان باقی است، البته برای سوزش آلت دارو مصرف میکنم (در ازمایش ادرار RBC =1 و HP=1 بود). داروهای که مصرف کردم 15 عدد قرص تاوانکس 500 میل و پیش از آن به مدت دو ماه قرص افلوکساسین 300 میل بود. همچنان سوزش در سره الت دارم - پیوسته نیست کاهی هست گاهی نیست . گاهی ضعیف گاهی اوج میگیرد - در موقع ادرار و انزال سوزشی احساس نمیشود - ترشهاتی غیر عادی تا به حال ندیدم - مجردم - حدوده سه ماهه - ممنوم میشم راهنمایی بفرمایید . سپاس
- با سلام . هرچند سوالات مشابه در این سایت دیدم ولی به جوابم نرسیدم.
خواهشمندم بفرمائید که آیا درد بیضه و زیر شکم که حاصل از تحریک استمراری بدون ارضا شدن اتفاق می افته موجب بیماری و عوارض خطرناک می شود یا نه؟ - با سلام مدت یکسال میباشد در ناحیه زیر بیضه و اطراف و یک مورد هم زیر بغل دملهای چرکی در میاورم.در این اواخر جای دملها کاملا ترمیم نمیشود و همچنان البته به مقدار کم از اونها چرک میاید.و همچنان در ناحیه زیر بیضه جوشهای سر سفید که با فشار از انها هم چرک سفید رنگ بیرون در میاید و خارش هم دارد.جدا ازاینها در دور آلت تناسلی جوش یا لکه های تیره یا سر سیاه هم در اورده ام.با توجه به مراجعه به متخصص پوست و اورولوژ نتیجه ای نگرفته ام .لذا ار جنابعالی تقاضای کمک دارم.پبشا پیش از لطف و محبتتان تشکر می نمایم.
-
دکتر حسین کرمی
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
بايد دكتر پوست برويد
-
- با سلام خدمت شما دکتر گرامی
یک هفته ی پیش یک دانه ی صورتی مانند روی آلت تناسلیم ایجاد شده که نه سوزش دارد و نه خارش و سوزش ادرار و ترشح هم ندارم هیچ علامتی ندارم و من ۲ ساله که متاهل هستم و در طول عمرم هیچ رابطه ی جنسی ای با کسی به غیر از همسرم نداشتم. به دکتر ارولوژ مراجعه کردم ولی نتونستن تشخیص بدن بهم قرص سفیکسیم دادن گفتن بخور بعدا باید ببینم الان ۵ روزه سفیکسیم خوردم هیچ تغییری ایجاد نشده. من از یک صابونی استفاده کردم که خیلی عطری بود و لباس زیرم رو هم با مایع دستشویی شستم آیا این ها دلیل این موضوع میشود؟ میخواستم بدونم تشخیص شما چیه؟ و اینکه نزدیکی میشه انجام داد یا واگیر دارد؟ ممنون میشم از جوابتون
با تشکر-
دکتر حسین کرمی
دوشنبه ۱ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام،همسرم ٢٧سالشه بهد از ارضا شدن التش سفت ميمونه تا چنددقيقه ياگاهي دردر احساس ميكنه ،علتش چي ميتونه باشه؟؟
- با عرض سلام. من پسری 17 ساله هستم و به بلوغ کامل رسیده ام. (من واقعا در این مورد دانایی ندارم پس سعی می کنم تمامی اطلاعات را بیان کنم که شایذ حتی ب کار نیایند) من از دوران کودکی خودارضایی میکردم (با مالش بدن ب سطح نرم) اما 1 سال است ک دیگر ب ان روش خودارضایی نمیکنم و 6 ماه است که اصلا خود ارضایی نمیکنم اما من خیلی در مورد موضوعی نگران هستم ک ان هم جنب نشدن در خواب است! ازانجا ک 6ماه است خودارضایی نمیکنم انتظار داستم تا الان جنب شدن ر تجربه کرده باشم و نکته نگران کننده تر اینسا که گاهی همراه با دفع ادرار و و مدفوع (با وارد کردن فشار) مقداری ماده از مجاری ادرای من دفع میشود ک ب نظرم اسپرم هستند (از نظز ظاهری کاملا سفید نیستند ((مثل مایع منی)) ولی کدر است) میخواستم بدونم ک ایا دفع نشدن منی ضرر دارد؟ ایا ب خاطر خودارضایی ب روش غلط است ؟ ایا خودارضایی باعث ایجاد مشکلی در مجاری من شده؟ من قصد ب خود ارضایی ندارم لطفاااااااا بگویید ک چکار کنم. من حتما ب یک راه حل نیاز دارم. پیشاپیش از پاسخ کامل شما سپاس گزارم
- سلام وقت بخیر
29 ساله
بعداز 3سال ک مجدد خواستم سکس کنم
از قرص داپوکستین و تادالافیل همزمان استفاده کردم
بعد دیدم الت و بیضم خیلی بی حس شده
چند بار ک استفاده کردم دیدم حس ندارم.قرص و قطع کردم
اما بعداز چندماه همچنان کم حس شده.انگار اسپری زدم
حالا نمیدونم بخاطر قرص یا قبل قرص اینطور بوده
الان تادالافیل خالی هم ک میخورم کم حس هست.قرص هم نخورم کم حس هست اما یه درجه بهتر
خیلی ممنون میشم جواب بدین.خداخیرتون بده-
دکتر حسین کرمی
سه شنبه ۱۹ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
این تلقین است ارتباطی به دارو ندارد
-
- قبلا راجع به خارش پرينه از شما سؤال پرسيده بودم كه چرا بعد از سكس دانه هاي ريز ميزند و دچار خارش ميشود و بعد از 6،٧ روز خوب ميشود گفتيد عكس بفرستم ... اخيراً در ناحيه تناسلي سمت چپ نيز دانه اي شبيه دانه اي كه در اطراف پرينه ميزدم زده ام .. البته اين دفعه بعد از استخر اينجوري شدم و فكر كردم جوش است فشار دادم مايع مانند اب و زياد از داخلش بيرون امد ... شبيه تاول كوچك بود ... عكس را برايتان ارسال ميكنم ...لطفا جهت درمان راهنمايي بفرماييد .. و دليلش را بگوييد به دكتر دسترسي ندارم
-
ز دوشنبه ۱۸ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
اينجا سوالم را دوباره به همراه عكس فرستادم در تلگرام ثبت هست ... اگر نيست لطفا حداقل إيميل خودتون و لطف كنيد - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام آقاي دكتر خسته نباشيد
تقريبا يك ماه پيش بود كه لكه ي قرمزي بر روي آلت تناسلي ام ايجاد شد كه در ابتدا خارشي نداشت. تقريبا دو هفته اي ميباشد كه لكه حالت سفيد رنگ شده و در هنگام نعوظ دچار خارش شديد ميشود
بنده در طول زندگي ام هيچ گونه رابطه ي جنسي و سكسي نداشته ام
اگر امكان دارد دارويي معرفي كنيد كه بتوانم مشكلم را بر طرف كنم
خيلي ممنون...-
دکتر حسین کرمی
یکشنبه ۱۷ تیر ۹۷( 7 سال پیش)
پماد تریامسینولون ان ان ج هر ۱۲ساعت بمالید
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
واریکوسل
هیدروسل
زگیل تناسلی
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

