اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر علی شنبه ۲۴ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 1908 مشاهده پرسش
    27 ساله هستم و متاهل
    باسلام و تشکر از زحمات شما
    چند روزی است که هنگام لمس آلت تناسلی ، زیر پوست ناحیه فوقانی آلت ، چیزی شبیه به رگ نازک که سفت شده است حس میکنم ، که از انتهای آلت شروع شده و به سمت نوک الت این سفت شدگی احساس میشود
    که هم در حالت معمولی و هم در حالت نعوظ احساس میشود>فعلا دردی در این ناحیه ندارم ولی موقع لمس کردن کمی اذیت کننده هست.لطفا راهنمائی بفرمائید.تشکرفراوان
    1. تصویر کاربر علی دوشنبه ۱۹ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      جواب ندادین دکتر کرمی؟؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      عکسش را بفرستید یا بیایید ببینم
    3. تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      تشکر بابت جوابتون دکتر.ولی توده ی سفت شده زیر پوست آلت هست و با عکس مشخص نیست و هنگام لمس مشخص میشود.
      باز براتون میفرستم.اگه با دارویی چیزی حل بشه لطف بزرگی برام میکنید.
    4. تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      رگ زیر پوستی رو با رنگ قرمز مشخص کردم
    5. تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      امکان اومدن به تهران رو هم متاسفانه ندارم.شهرستان هستم.
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۴ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      اینها چیزهای مهم مبستند
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر ماري سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 415 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر،حدود يكسال هست كه روي ناحيه تناسليم دونه هاي ريز سياه رنك و بنفش تيره بوجود اومده ك فقط در كنار دو طرف لابيا هست،اما چند روز پيش متوجه شدم يه بيشتر شده،اما شريك جنسيم اين عارضه رو اصلا نداره در طي اين يكسال ،خيلي خيلي نكرانم ،ميشه بكيد چي ميتونه باشه؟؟
    در ضمن خارش هم ندارن،وحشت دارم كه زگيل تناسلي باشه،امكانش هست كه انژيركراتوم باشه؟؟چند درصد احتمال داره زگيل باشن؟؟😢
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
    2. تصویر کاربر ماري چهارشنبه ۲۱ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      واي اقاي دكتر ازمايش هم لازمه بدم تا نوعش مشخص شه؟ايا دوباره عود ميكنه ؟از زندگي طبيعي دور شدم از دلشوره
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۴ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      بدهید
    4. تصویر کاربر ماري شنبه ۲۴ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      ببخشيد اقاي دكتر ميخواستم بدونم چرا نامزدم بعد از اين همه مدت زگيلي رو قسمت نتاسليش نداره؟من بغير از ايشون با هيچكس توي اين دو سال اخير رابطه اي نداشتم،چطور ميتونم مبتلا شده باشم؟و اينكه بعضي جاها نوشتن ك ليزر co2 بهترين راهه،اما شما گفتين كرايو،ميشه راهنمايي كنيد كدوم و ب چه علت موثر تره؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      بهترین درمان کرایو است
    6. تصویر کاربر ماري دوشنبه ۲۶ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      همه ي اينها زگيل هستند اقاي دكتر؟ايا چيزي بغير از زگيل هم در عكس تشخيص ميدهيد؟چون من دكتر زنان رفتم و بعد از معاينه بهم گفتن انژيوكراتوم هست ،و دكتر انتظاري يكي از همكاراتونم هم عكس رو ديدن از طريق اينترنت و تشخيص انژيوكراتوم دادن،واقعا گيج شدم تروخدا جواب بدين دقيق ،و اينكه اين نوع زگيل چقدر بعد از درمان كرايو احتمال عود كردنش وجود داره؟و اينكه لطف كنيد يه قيمت حدودي بدين بهم چون من شنبه بين مريض نوبت دارم براي كرايو خدمتتون برسم مطب،خواهش ميكنم ب سوالاتم پاسخ كامل بدهيد،
    7. تصویر کاربر ماري دوشنبه ۲۶ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      همه ي اينها زگيل هستند اقاي دكتر؟ايا چيزي بغير از زگيل هم در عكس تشخيص ميدهيد؟چون من دكتر زنان رفتم و بعد از معاينه بهم گفتن انژيوكراتوم هست ،و دكتر انتظاري يكي از همكاراتونم هم عكس رو ديدن از طريق اينترنت و تشخيص انژيوكراتوم دادن،واقعا گيج شدم تروخدا جواب بدين دقيق ،و اينكه اين نوع زگيل چقدر بعد از درمان كرايو احتمال عود كردنش وجود داره؟و اينكه لطف كنيد يه قيمت حدودي بدين بهم چون من شنبه بين مريض نوبت دارم براي كرايو خدمتتون برسم مطب،خواهش ميكنم ب سوالاتم پاسخ كامل بدهيد،
    8. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      من حضوری جوابگو شما هستم
    9. نمایش سایر 7 پاسخ
  • تصویر کاربر رضا یکشنبه ۱۸ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 425 مشاهده پرسش
    سلام یک ماهی هستش روی الت و کیسه بیضه ام جوش های سفیدی زده (بعد از رابطه) کم و زیاد میشه ولی کلا از بین نرفته میخواستم ببینم بیماری خاصی هستش؟ باید درمان بشه؟ و درمانش چی هست؟
    عکس هم ارسال کردم
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۸ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر رامین پنجشنبه ۱۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 451 مشاهده پرسش
    سلام خدمت شما بزرگوار، من امروز صبح روی شفت آلت تناسلیم و در نزدیکی سر آن، چند لکه ی کوچک سفید رنگ دیدم که حس کردم مقداری هم پوست آن خشک شده، بعد از تماس با آب از بین رفتند. چند ماه پیش هم این موضوع اتفاق افتاده بود. به علاوه، درست زیر سر آلت تناسلی ام مدتیست یک فرو رفتگی شبیه به ترک های لاغری به وجود آمده که سفید رنگ است. آیا موضوع نگران کننده ای هست؟
    لازم به ذکر است چند ماه پیش در کشاله ی رانم اریتراسما تشخیص داده شده بود که با پماد، قرص و صابون درمان کردم اما مجدد نشانه هایی از آن ایجاد شد ولی ناگهان خود به خود کمرنگ شد.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام اينها زگيل نيستند حاي نگراني نيست
  • تصویر کاربر فرهاد شنبه ۱۷ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 1652 مشاهده پرسش
    سلام. من 23 ساله هستم و رابطه جنسی هم تا به حال نداشته ام. سوزش خیلی بدی نوک آلتم احساس کردم. بعد از مراجعه به پزشک یک آمپول و کپسول اموکسی سیلین 500 و فنازومکس 100 دادن. بعد از زدن امپول خیلی بهتر شدم. ولی بعد از 4روز از مصرف داروها، شب ها احساس سوزش بدی داشتم. پیش دکتر دیگری رفتم، گفتند هنوز عفونت باقی مانده و آزیترومایسین 500 و افلوکساسین 300 تجویز کردند و گفتند نیازی به خوردن داروی های قبلی نیست.
    در سونوگرافی هم تنها نکته، ضخامت جدار مثانه حداکثر نرمال 2.8 mm میباشد.
    سوال:
    1. داروهای جدید باید مصرف بشه و نیازی به ادامه استفاده از فنازومکس نیست ؟ چون با قطع کردن داروی های پزشک اول کمی سوزش بیشتری دارم. (10 عدد باقیمانده از 20 عدد تحویز شده دکتر اول )
    2. فنازومکس درکنار ازیترومایسین و افلوکساسین تداخل دارویی ایجاد میکند ؟
    3. پزشک اول گفتند تنگی مجراهم داری و باید پیگیری کنی ولی پزشک دوم گفتند نیازی نیست. (ادرارم به تازگی دوشاخه شده و قبلا مشکلی در ادرار نداشتم. ).ایا تنگی وجود دارد ؟


    باسپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۷ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر مهدی شنبه ۱۷ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    سلام باعرض پوزش ازاقای دکتر درزیر سر آلت تناسلی منافض ریزی ایجاد شده که ماده پنیری زردرنگ خارج میشه عادی هست یا یک نوع بیماری هستش درمانش چی هست ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۷ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر رامین شنبه ۱۷ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 422 مشاهده پرسش
    با سلام من 30 سالمه قبلا که نزدیکی طبیعی داشتم زیر ختنه گاه من دچار تورم ، زخم ، داشتن ترشح ، درد در بیرون و داخل الت و لوله ادراری ، سوزش ادرار و فرو رفتگی الت در حالت تحرک بودم اماالان چند مدتی میشود که از کاندوم استفاده میکنم زخم الت و ترشح ان بهتر شده اما بقیه علایم همچنان هست و بصورت شدید اذیت دارد و سوال دیگر اینکه ناحیه اطراف چسبیدن الت به بدن که اصلاح میشود دچار سوزش ، خارش ، درد و داشتن جوش های ریز سفید شده است لطفا مرا زود تر راهنمائی کنید که چکار بکنم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۷ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر امیر جمعه ۷ دی ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 555 مشاهده پرسش
    عرض سلام خدمت شما.همین ابتدا از اینکه ناچارا مجبورم واضح بنویسم از شما عذرمیخوام.
    جوانی 18 ساله هستم و از اینکه تا بحال جنب نشده ام بسیار نگرانم.حتی متاسفانه دست به خودارضایی هم زدم اما اتفاقی نیفتاد.البته باید بگم دقیقا بعد از این کار که ادرار میکردم قبل از خارج شدن ادرار ابتدا کمی مایع سفید رنگ خارج میشد و بعد از آن ادرار خارج میشد.
    ازتون ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۷ دی ۹۷( 7 سال پیش)
      دکتر غدد بروید
    2. تصویر کاربر امیر جمعه ۷ دی ۹۷( 7 سال پیش)
      سپاس از شما
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۷ دی ۹۷( 7 سال پیش)
      تشکر
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر hg سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 2072 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر
    من زمانی که منی ازم خارج میشه ، جهش اولش رنگ مایل زرد داره ، اما مقدار بعدی که خارج میشه رنگ سفید دارن ، یعنی اون جهش اول رو دقت کردم شبیه به این بود که منی سفید رنگ داخل ی مایع زرد رنگه ، اون زرد رنگه حالت مایع آبکی داره ، و اون سفید داخلش ژله ای
    در ضمن معذرت می خوام جناب دکتر ، بویی شبیه به وایتکس داره ، همیشه همین طوری بوده رنگ و بو ، ایا نیاز به ازمایش اسپرم هست؟ واریکوسل گرید ۱ دارم و تا الان ازمایش اسپرم ندادم
    1. تصویر کاربر hg شنبه ۱۷ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      ???
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر بهزاد سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 417 مشاهده پرسش
    سلام
    آقای دکتر بنده با شخصی نزدیک به 2 سال هستش که رابطه دارم رابطه ای مطمعن ،نزدیک به 2 هفته قبل رابطه واژینال داشتم برای اولین بار بعد از این قضیه متوجه شدیم که ایشون مشکل عفونت ادراری داشتن و موقع نزدیکی ام درد هم داشتن ترشحات ودرد زیر شکم،شوزش ادرار و اینکه دوره قبل قائدگی درد زیادی داشتن تو روزای آخر که اصلا قبل این قضایا بود ، سونو رفتن و تشخیص دکترشون بود این رو هم باید بگم که سابقه مشکل کلیوی دارن کلیه شون شن سازه و مترونیدازول تجویز شد ولی نگفته بودن که رابطه داشتن به دکتر،خواستم بدونم مشکل فقط عفونت ادراری معمول بوده یا چیز دیگری و اینکه برای من مشکلی پیش میاد یا نه ؟
    ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      با ازمایش بیایید بیایید ببینم۰۲۱۷۱۰۶۲۳۰۰
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب