اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس
  • تصویر کاربر امیر دوشنبه ۴ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 473 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر.من 21 سالمه و تا به حال رابطه جنسی نداشته ام. مدت قابل توجهی است که قسمتی از سر التم ورم داره و گاهی به صورت نقطه ای درد ضعیفی در همان قسمت متورم احساس می کنم. دورتا دور سر التم یک سری دانه های کوچک برجسته وجود دارد. علاوه بر این مشکل، قسمتی از شفت التم هم متورم شده.البته این دو مشکل با فاصله ی زمانی ایجاد شده اند. لطفا کمک کنید و بفرمایید ایا درگیر مشکل خطرناکی هستم؟
    با تشکر فراوان از زحماتتان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۴ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر حسن دوشنبه ۴ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 492 مشاهده پرسش
    روی آلت تناسلی در قسمت کلاهک پوسته پوسته شده و بدون درد و سوزش میباشد. بعد از ریختن پوسته ها جایشان به صورت صورتی میباشد
    1. تصویر کاربر حسن دوشنبه ۴ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
      سلام دکتر خوب هستین
      توی بات فرموده بودین تا ۲۴ ساعت پاسخگو خواهید بود ولی متاسفانه جوابی ندادین
      تو این شرایط هزینه ای که پرداخت کردیم چی میشه؟
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۴ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر رامین دوشنبه ۴ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 422 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر 28ساله هستم ازتهران !مدتی است که نامزد کردم ودررابطه به مشکل برخوردم وگاهی اوقات ارضا اصلا نمیشم وشریکم خسته میشه درخودارضایی مشکلی نداشتم تا همین اواخر که حتی به نعوظ وسفت شدن نرسیده ام مایع منی خارج میشه وحتی میشه گفت در خودارضایی هم به مشکل خوردم!ممنون میشم اگر بفرمایید راه درمانش چی هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۴ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر افشین یکشنبه ۳ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 419 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر.حدود 3 ماه قبل یه لکه تقریبا کوچک سفید رنگ روی آلتم ب وجود اومد بدون درد و خارش با اولین شستن با صابون از بین رفت. ولی الان متوجه شدم که جای اون لکه یه حالتی از چربی زیر پوست یا اینکه یه لکه تقریبا همرنگ پوست به وجود اومده که کاملا بدون درد و خارش هستش. آیا نیاز هست که آزمایش خاصی بدهم؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر اعظم پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 484 مشاهده پرسش
    سلام دكتر با عرض خسته نباشيد
    من ٢٠ سالمه و حدود ١ ماه هست در نزديكي ناحيه تناسلي ام يه جوش مثل تاول يا زگيل زده كه توش سفيد ِ تقريبا ابتدا داخلش سفت بود ولي كم كم نرم شد و اينكه وسطش يه نقطه فرو رفتگي كوچيك وجود داشت كه الان بزرگ تر شده در اثر فشردن چند بار خون و اندازه يه سر سوزن ماده سفيد رنگ ازش خارج شد از ابتدا يه مقدار كوچيك تر شده و روش حالت دلمه زدن ايجاد ميشه گاهي با search هايي كه تو گوگل داشتم شك خودم به مولوكسوم هست اما با توجه به شرايط فعلي از مراجعه به مطب ميترسم ميخواستم ببينم تشخيص شما چي هست و چه كاري بايد براي درمانش بكنم 😭 ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
    2. تصویر کاربر اعظم سه شنبه ۵ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
      دكتر الان خيلي كوچيك شده در حدي كه داره ميره
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۵ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
      خوب شده
    4. تصویر کاربر اعظم سه شنبه ۵ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
      ممكنِ كه برگرده ؟ يا عفونت جاي ديگه انتقال پيدا كنه؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر رحمتی یکشنبه ۳ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 421 مشاهده پرسش
    سلام 
    آقای دکتر من با چند تا مشکل مواجه اول اینکه من دچار انحنای آلت تناسلی هستم و رگ های دو طرف آلت تناسلی من متورم هست همیشه و اینکه سمت چپ آلت تناسلی دقیقا کنار آلت از جایی که شروع میشه یه برآمدگی دیده میشه که نمیدونم اون هم رگ هست که متورم هست یا خیر بعد اینکه من چند سالی هست هر از گاهی پوست بیضم و زیر آلت تناسلی دچار اگزما میشه آقای دکتر من خیلی نگرانم 21 سالم هم بیشتر نیست
    1. تصویر کاربر رحمتی پنجشنبه ۲۹ اسفند ۹۸( 6 سال پیش)
      آقای دکتر سپاس گذارم میشم اگه پاسخ بدید
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر Hossein یکشنبه ۳ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
    سلام
    آقای دکتر من با چند تا مشکل مواجه اول اینکه من دچار انحنای آلت تناسلی هستم و رگ های دو طرف آلت تناسلی من متورم هست همیشه و اینکه سمت چپ آلت تناسلی دقیقا کنار آلت از جایی که شروع میشه یه برآمدگی دیده میشه که نمیدونم اون هم رگ هست که متورم هست یا خیر بعد اینکه من چند سالی هست هر از گاهی پوست بیضم و زیر آلت تناسلی دچار اگزما میشه آقای دکتر من خیلی نگرانم ۲۲ سالم هم بیشتر نیست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۳ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر amir شنبه ۲ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 486 مشاهده پرسش
    سلام وقت به خير
    چند وقتي است روي كلاهك آلت بنده دون دون هاي به رنگ پوست و براق بود كه بيشتر شد طي چند روز ، به دكتر مراجعه كردم بهم گفتن به احتمال ٩٠ درصد ليكن هست و بهم پماد مومتازون دادن كه الان يك هفته است استفاده ميكنم ولي كم كم دارن كبود ميشن و رنگ بنفش ميگيرن به خودشون ، لطفاً راهنمايي كنيد اين ها واقعا چي هستن و چقدر زمان ميبره خوب بشن و چي استفاده كنم بهتره
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
      من هم موافقم
  • تصویر کاربر masoudaziz شنبه ۲ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 429 مشاهده پرسش
    با سلام بنده قبل از عقد آزمایش اسپرم دادم که تحرک اسپرمم اندکی پایین است و جواب آزمایش را برایتان ارسال می-کنم خواستم ببینم به صورت طبیعی احتمال باروری چقدر می-باشد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
      احتمالش بالا است
  • تصویر کاربر مونا شنبه ۲ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 511 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر
    من یک دختر 21 ساله هستم که شیش ماهی هست نامزدم دارم اما هنوز باکره هستم.
    بعد از کمی نزدیکی با همسرم، حدودا سه ماه پیش زائده های گوشتی در ورودی واژنم حس کردم که اولش خارش و سوزش داشت. رفتم دکتر و دکتر گفتن که زیگیل نیست اما مشکوک به زیگیل هست به همین خاطر پماد ایفودیکس رو برام تجوزیز کردن به مدت یک هفته استفاده کردم و مجدد رفتم دکتر اینبار گفتن که اگه زگیل بوده باشه باید تا الان میوفتاده و اینبار الدرا تجویز کردن. من بعد از مصرف پمادها هم به شدت دچار سوزش و خارش شدم اما بعد مدتی خارش و سوزش قطع شد و من پماد الدرا رو مصرف نکردم چون میخواستم برم نمونه برداری
    اما به خاطر کرونا کارم عقب افتاد الان یک ماهه حس میکنم این زائده ها خیلی بیشتر شدن. و توی عکس دورشون خط کشیدم اگه ممکنه راهنمایی کنید که ایا این موارد زگیل هستن یا خیر؟ با توجه به اینکه هیچگونه سوزش و خارشی هم ندارم و فقط متوجه شدم که بیشتر شدن. البته این رو هم بگم که نامزدم روی التشون یک نقطه کوچیک اندازه سر سوزن یه چیزی بود و چند وقت قبل ترش هم زیر التش دونه هایی دیدم. ممکنه از ایشون زگیل گرفته باشم؟
    البته عکسی که فرستادم شاید شبیه تبخال تناسلی باشه اما اون مربع قرمز وسط مشابه به تبخال نیست.
    شما پیشنهاد میکنین الان چیکار کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
      شلیه زگیل ودرمانش کرایو است
درحال دریافت اطلاعات

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب