جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آیا اختلال نعوظ درمان قطعی دارد؟

تصویر دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

اختلال نعوظ یا ناتوانی جنسی، به ناتوانی مرد در نعوظ یا نگه داشتن آن گفته می شود. اختلال نعوظ یک بیماری نیست، بلکه نشانه ی سایر مشکلات جسمی، روانی یا هردو می باشد.

در صورت مواجهه  شدن هر چند وقت یکبار با اختلال نعوظ، دلیلی برای نگرانی نیست. این امر، طبیعی بوده و بعضی از علل آن می تواند نوشیدن الکل، اضطراب یا خستگی باشد. اگر این مشکل، ادامه دار شد، به پزشک متخصص اورولوژی مراجعه کنید.

درمان اختلال نعوظ شامل داروهای خوراکی، مشاوره، پمپ کششی آلت تناسلی، تزریق مستقیم به آلت تناسلی و پیوند آلت مصنوعی است.

اختلال نعوظ طبیعی چیست؟

مربوط به ناهنجاری ها در شریان ها و رگ های مربوط به آلت تناسلی می باشد که رایج ترین علت اختلال نعوظ در سنین بالا است. زمانی که مشکل در شریان ها باشد، معمولاً علت آن تصلب شرایین یا سفت شدن شریان ها می باشد. البته، آسیب به شریان ها نیز می تواند تأثیرگذار باشد. از راه های امکان پذیر برای پیشگیری از این مشکل، برطرف کردن اضافه وزن، کلسترول بالا، فشار خون بالا، سیگار کشیدن، و ورزش کردن می باشد.

بسیاری از متخصصین، آتروفی (از بین رفتن جزئی یا کامل بافت) و فیبروز (رشد بیش از حد بافت مربوط به عضلات آلت تناسلی)، را شروع کننده ی مشکلات اختلال نعوظ می دانند. عدم توانایی در حفظ نعوظ، اولین نشانه اختلال نعوظ می باشد. هرچند این مشکل، نشت وریدی نام دارد، اما مشکل اصلی به جای رگ ها، عضلاتی است که این رگ ها را پوشش می دهد. نتیجه ی این مشکل، اختلال و عدم توانایی در حفظ نعوظ بوده، که یکی از نشانه های ابتدایی تصلب شرایین یا بیماری های وریدی به حساب می آید.

علت اختلال نعوظ

دلایل اختلال نعوظ عبارتند از:

1- دیابت

اختلال نعوظ در افراد مبتلا به دیابت، رایج است. 35 الی 50% این افراد، دچار ناتوانی جنسی هستند. این مشکل به علت سفت شدن زودهنگام و غیر طبیعی شریان ها می باشد. نوروپاتی محیطی در کنار تداخل اعصاب کنترل کننده نعوظ به کرات در این افراد دیده می شود.

2- افسردگی و اختلال نعوظ

افسردگی دلیل دیگری برای اختلال نعوظ بوده و رابطه ی نزدیکی با آن دارد. از آنجایی که رابطه ای مثلثی بین اختلال نعوظ، افسردگی و بیماری های قلبی-وریدی وجود دارد، مردان افسرده، باید برای تشخیص انواع بیماری ها در کنار مشکلات روانی، مورد معاینه قرار گیرند. برخی از داروهای ضدافسردگی هم باعث ناتوانی جنسی می شوند. هم چنین مشکلات عصبی نیز باعث اختلال نعوظ می شوند.

3- داروهایی که باعث اختلال نعوظ می شوند

بسیاری از داروهای تجویزی مثل داروهای فشار خون، داروهای اعصاب و ضد افسردگی، قطره چشم گلوکوم و داروهای شیمی درمانی برای سرطان، تنها تعدادی از داروهایی هستند که می توانند سبب اختلال نعوظ شوند.

علت اختلال نعوظ
علل اختلال نعوظ

4- مشکلات هورمونی

اختلالات هورمونی، مثل افزایش پرولاکتین (هورمونی که در بخش داخلی غده هیپوفیز ترشح می شود)، مصرف بیش از حد استروئید در بدن ساز ها، کمبود یا مقادیر بیش از حد هورمون تیروئید، و هورمون هایی که برای سرطان پروستات استفاده می شوند، می تواند سبب اختلال نعوظ شوند. کمبود تستسترون هم ممکن است باعث اختلال نعوظ شود، اما به تنهایی نمی تواند دلیل اختلال نعوظ باشد.

مردان از چه سنی دچا رمشکل اختلال در نعوظ می شوند؟

مطالعات نشان می دهد که اختلال نعوظ و سن فرد به شدت به هم مربوط اند. کمتر از 2% مردان زیر 40 سال و 4% از 50-40 سالگی، با این مشکل مواجه شده اند. اما در افراد بالای 50 سال، احتمال این مشکل بسیار بالا رفته و 25% افراد 60-50 سال و 40% افراد 70-60 سال را در بر می گیرد.

نحوه ی تشخیص اختلالات در نعوظ

اگر شما به اختلال نعوظ طولانی مدت دچار شده اید، باید برای معاینه به پزشک مراجعه کنید. اختلال نعوظ موقتی امری عادی می باشد، اما اختلال نعوظ دائم و طولانی مدت می تواند به علت یک مشکل جسمی جدی اتفاق افتاده باشد.

پزشک می تواند با معاینه کامل تمام مشکلات جسمی احتمالی، برای تشخیص دلایل محتمل و ارائه ی درمان مخصوص، اقدام کند. این امر می تواند شامل بررسی بیماری های قلبی و وریدی، دیابت، فشار خون و کلسترول بالا باشد.

آزمایشات، کیفیت جریان خون به آلت تناسلی، همچنین می تواند مشکلات هورمونی مثل کمبود تستسترون که از علل اختلال نعوظ است را بررسی نشان می دهند.

زمانی که شما علت روانی یا جسمی اختلال نعوظ را یافتید، می توانید برای درمان آن  اقدام کنید.

درمان اختلال نعوظ

درمان اختلال نعوظ با مواظبت از قلب و رگ های بدن شما شروع می شود. پزشک به شما علل خطرزا و راه بهبود آنها را گوشزد می کند.

راههای طبیعی درمان اختلال نعوظ

پزشک ممکن است به شما پیشنهاد می دهد که مشکلات روحی خود را حل و فصل کنید. این مشکلات شامل روابط عاطفی، مشکلات استرس زای زندگی، افسردگی و ترس از رابطه جنسی به علت مشکلات سابق در مورد اختلال نعوظ، می باشند.

در حالت کلی درمان اختلال نعوظ یازجمله نعوظ سست یا عدم نعوظ عبارتند از:

دارو و قرص قوی اختلال نعوظ (مسدود کننده های PDE5)

این داروها، جریان خون به آلت تناسلی را افزایش می دهند. این موارد، تنها نمونه های تأیید شده در FDA می باشند:

  • ویاگرا
  • لویترا
  • سیالیز
  • استندرا

برای نتایج بهتر، مردان مبتلا به اختلال نعوظ، از این داروها 1 تا 2 ساعت قبل از رابطه جنسی استفاده می کنند. مصرف این داروها، نیازمند عملکرد عصبی عادی می باشد. این داروها، جریان خون به آلت تناسلی را افزایش داده، و در 70% مردان، مؤثر است. این تأثیر در بیماران مبتلا به دیابت و سرطان، کمتر است.

توجه: اگر از داروهای نیترات برای قلب استفاده می کنید، به هیچ وجه PDE5 مصرف نکنید.

درمان تستسترونی

در موارد خاصی که کمبود تستسترون، علت اختلال نعوظ می باشد، این درمان می تواند در کنار داروهای ذکر شده، به شما کمک کند.

درمان اختلال نعوظ با تزریق آلپروستادیل به مجاری ادراری

در این درمان، مقادیر کوچکی از داروی آلپروستادیل، در مجاری ادراری قرار می گیرد و شما نیاز به تزریق روزانه ندارید. البته، این درمان به خوبی سایر درمان ها جوابگو نیست.

رایج ترین عوارض جانبی این درمان، احساس سوزش درون آلت تناسلی است. اگر نعوظ، بیش از 4 ساعت به طول انجامید، به اورژانس مراجعه کنید.

بیشتر بدانید: عوارض ارضا نشدن چیست؟

رفع اختلال نعوظ با جراحی

رایج ترین جراحی برای درمان اختلال نعوظ، شامل پیوند آلت تناسلی (مصنوعی) است. جراحی وریدی آلت در افراد کهن سالی که به درمان های دارویی پاسخ دهی نداشته اند، پیشنهاد نمی شود. اما پیوند آلت تناسلی، مرحله ی بعدی درمان است. هر چند، این عمل، خطرهایی را به همراه دارد، اما بیشترین نرخ تأثیرگذاری و رضایت را در بین بیماران مشاهده شده است.

آلت مصنوعی، وسیله ای است که درون پوست شما قرار گرفته و آلت سفتی را به شما می دهد. این گزینه، بهترین راه برای داشتن رابطه جنسی طولانی و بدون وقفه می باشد.

پیوند آلت، معمولاً در حالت بیهوشی صورت می گیرد. اگر بیمار دچار عفونت در شریان های ادرار یا پوست باشد، عمل را تا زمان درمان کامل این عفونت، به تعویق می اندازند. اگر بیمار از داروهای ضد انعقاد خون استفاده می کند، باید زیر نطر پزشک، این داروها را تا زمان جراحی و بهبودی متوقف کند.

در بیشتر موارد، تنها یک برش کوچک در محل اتصال آلت به شکم یا بیضه صورت می گیرد. هیچ بافتی خارج نشده و خون زیادی از دست نمی رود. معمولاً بیمار، ساعاتی بعد از جراحی مرخص می شود.

دکتر حسین کرمی فوق تخصص مجاری ادراری و تناسلی و متخصص درمان نعوظ

4/5 - (151 امتیاز)

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر مجید چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 111 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر مرد46 ساله هستم که مدتی هست از تداوم سفتی آلت در هنگام سکس رنج می برم در ابتدا بصورت طبیعی سفتی دارم ولی در میانه کار این سفتی از بین میرود و بیشتر این اتفاق زمان استفاده از کاندوم اتفاق می افتد و به محض اینکه کاندوم را در میاورم لحظه ایی بعد به حالت خود بر میگردد و سفت میشود که بدون کاندوم متاسفانه زود انزالی نصیبم میشود ناگفته نماند من در هفته 2 تا 3 بار سکس دارم از نظر استرس و از این قبیل در زندگیم ندارم و هیچ گونه بیماری یا بیماری های زمینه ایی ندارم و اهل ورزش هستم و مشروب و سیگار و قلیان هم استفاده نمی کنم . با تشکر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      سلام اگر بیماری قلبی ندارید تادالافیل ۱۰ میلی گرم یک ساعت قبل رابطه بخورید
    2. تصویر کاربر مجید چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      آقای دکتر بیماری قلبی ندارم و خواستم یادآور بشم سفتی آلت در صبحگاه رو در بعضی مواقع دارم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      این ها معمولا به علت خستگی و فشار کاری هست که میگید ندارید . دارو را مصرف کنید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر م. چهارشنبه ۵ بهمن ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 96 مشاهده پرسش
    سلام آقا ی دکتر بنده 48سال دارم نعوظ صبحگاهی هم بعضی اوقات دارم مشکل قند وفشار خون هم ندارم قبلا چند بار مشکل چربی خون داشتم که با دارو کنترل شد الان نعوظ پایدا ر ندارم لطفا راهنمایی کنید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۵ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      سلام علت اول مشکلات کاری و استرس فراوان که عامل اصلی است در صورت حل این مسائل و تداوم اختلال نعوظ تادالافیل ۱۰ یک ساعت قبل رابطه بخورید
  • تصویر کاربر رسولی یکشنبه ۲ بهمن ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 109 مشاهده پرسش
    وقت بخير
    مرد متاهل ۵۴ ساله،بعلت یک بیضه‌ نهفته از زمان تولد در ۲۰ سالگی بیضه نهفته که بیضه راست بود با جراحی از بدن خارج شده و نسبتأ علائم جنسی ثانویه مردانه‌ی کمتری منجمله ریش و سبیل کم پشت و بافت عضلانی‌ ضعیفتری دارم، نعوظ کامل و مداوم ندارم و دچار زود انزالی هستم ، مصرف قرص ویاگرا یا سیلدنافیل تا حدودی موثر هست ولی با سردرد غیرقابل تحمل و احتقان بینی همراهه علاوه‌ بر اینکه بعلت فشار چشم بالا و بیماری گلوکوم( آب سیاه) مصرف این نوع دارو برایم مناسب نیست ، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      سلام ازمایشات هورمونی از قبیل تستوسترون LH FSH PROLACTIN و TSH و قند خون بدهید اگر با داروهای ذکر شده دچار سردرد شدین و قابل تحمل نیست میشه از داروی تزریقی استفاده کرد که خودتون تزریق میکنین
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۲۰ دی ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 130 مشاهده پرسش
    سلام خدمت شما
    ممنون بابت مطالب مهمتون
    ببخشید اختلال در نعوظ مربوط ب اب و هوا میشه ؟
    الان یک هفته بیشتر هست که اصلا رابطه نداشتم
    چون اصلا تحریک نمیشم
    یا اگر تحریک هم بشم اصلا الات سفت نمیشن
    اصلا بیماری ندارم فقط مصرف مشروب دارم ولی کم
    البته این حالتو تا الان نداشتم فقط اویل ازدواج ماهی یک بار دو روز این جور بودم
    لطف دارین اقای دکتر اگه میشه راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ دی ۱( 1 سال پیش)
      سلام چند سالتونه ؟ نعوظ صبحگاهی دارید ؟ ارتباطی به هوا ندارد ولی به استرس کاری و فشار زندگی ربط دارد . اول استرس را کنار بگذارید در قدم بعد بررسی های بیشتر
    2. تصویر کاربر رضا دوشنبه ۱۹ دی ۱( 1 سال پیش)
      ۲۹
    3. تصویر کاربر رضا دوشنبه ۱۹ دی ۱( 1 سال پیش)
      ۲۹
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ دی ۱( 1 سال پیش)
      نعوظ صبحگاهی دارید یا خیر ؟ صبح ها بلند میشه ؟
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر هرمز سه شنبه ۲۰ دی ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 125 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    مدتی هست بعضی مواقع بعد از رابطه جنسی اطراف کلاهک جوش ریز قرمزو بعضی وقت ها ابکی میزنه درد و خارش هم نداره 2 هفته بعد خوب میشه، از کاندوم هم استفاده کردم فرقی نکرد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۹ دی ۱( 1 سال پیش)
      سلام عکس بفرستید ببینم
    2. تصویر کاربر هرمز دوشنبه ۱۹ دی ۱( 1 سال پیش)
      سلام ارسال كردم ، در واتساپ هم ارسال شده
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۹ دی ۱( 1 سال پیش)
      فعلا که ضایعه قابل توجهی ندارد
    4. تصویر کاربر هرمز دوشنبه ۱۹ دی ۱( 1 سال پیش)
      دكتر من كالامين وپماد تريامسولين مصرف كردم ٥ روز هست زخم دوتا شده خوب نشدن
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۰ دی ۱( 1 سال پیش)
      اون ضایعه کوچک تر مشکوک است . درمان را ادامه دهیداگر بعد از یک هفته بهبود نیافتند عکس مجدد بفرستید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین دوشنبه ۱۹ دی ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 129 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ۲۸ سال دارم .
    دوسال پیش در ادارم خون بود . چندین با این اتفاق افتاد . بیضه درد داشتم. ازمایش psa دادم ۲.۲۸ بود .
    بعد به مرور زمان دچار عدم نعوظ کامل شدم . آیا این مشکل با دارو امکان داره کامل از بین بره. با تشک
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۹ دی ۱( 1 سال پیش)
      سلام نعوظ صبحگاهی هم ندارید ؟ ازدواج کرده اید ؟ تا به حال بررسی هورمونی شدید ؟ تا به حال دارویی برای نعوظ مصرف کرده اید ؟
    2. تصویر کاربر حسین دوشنبه ۱۹ دی ۱( 1 سال پیش)
      نعوظ صبحگاهی بعضی مواقع به صورت کم.
      مجرد هستم.
      بررسی هرمونی نشدم.
      دارو برای نعوظ استفاده نکردم.
      کلسترول و تریگلیسرین و اضافه وزن هم دارم.
      سیگار هم مصرف می کنم.
    3. تصویر کاربر حسین دوشنبه ۱۹ دی ۱( 1 سال پیش)
      سونو گرافی و ازمایش اسپرم
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۹ دی ۱( 1 سال پیش)
      وزن رو کم کنید ازمایشات LH FSH TESTOSTERONE PROLACTIN TSH بدهید برام بفرستید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر رضا شنبه ۳ دی ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 123 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر.
    من چند روزی است که موقع نزدیکی با همسرم ابتدا آلتم بزرگ میشود ولی بعد از دو سه دقیقه کاملا کوچک میشود.مثل موقعی که ارضا میشم.لطفا راهنماییم کنید.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳ دی ۱( 1 سال پیش)
      سلام چند سالتونه ؟ بیماری اخیر یا زمینه ای ؟ استرس اخیر ؟
    2. تصویر کاربر رضا شنبه ۳ دی ۱( 1 سال پیش)
      39سالمه.بیماری زمینه ای هم ندارم.اولین باره که اینجوری میشم.استرس هم نداشتم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳ دی ۱( 1 سال پیش)
      در صورت عدم بهبودی تادالافیل ۱۰ نیم ساعت قبل رابطه مصرف کنید . البته موقت باشد فعلا
    4. تصویر کاربر رضا شنبه ۳ دی ۱( 1 سال پیش)
      سپاس فراوان
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳ دی ۱( 1 سال پیش)
      خواهش میکنم
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر محمدرضا سه شنبه ۲۹ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 125 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من یک هفته هست سرما خوردم و تو این یک هفته متوجه شدم در رابط به نعوظ میرسم ولی سری نعوظ کم میشه و آلت شل میشه دقیقا یک هفته اینجوری شدم قبل هر از چندگاهی هر 10 بار یکبار میشدم ولی الان تو این هفته اینجوریم و در حالت خوابید آب منی میاد خواستم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۹ آذر ۱( 1 سال پیش)
      سلام چند سالتونه ؟ پس از بهبود وضعیت سلامتی و به دور از استرس و خستگی رابطه انجام دهید ببینید چطور میشود
    2. تصویر کاربر محمدرضا سه شنبه ۲۹ آذر ۱( 1 سال پیش)
      سلام دکتر 34 سالمه آخه واقعا نمیدونم چرا این یک هفته اینجوری شد به این حد از شلی رسیده آب منی در حالت شلی هم میاد سرما که سینه ها هم درگیر باش تاثیری داره، الان دو روز قرص جنسینگ مصرف میکنم وقرص macavit m سرما خوردم از بعدش اینجوری شدم الان که خوب شدم اما سینه ام هنوز درگیر خلطه بازم همون شلی هست
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۹ آذر ۱( 1 سال پیش)
      ممکن است گهگاهی به این شکل شود . پس از بهبود کامل بررسی کنید
    4. تصویر کاربر محمدرضا سه شنبه ۲۹ آذر ۱( 1 سال پیش)
      دکتر چه ساعتی میتونم تلفنی ویزیت کنید والان چه کاری رو پیشنهاد میدید تا رفع مریضیم
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۹ آذر ۱( 1 سال پیش)
      فعلا اقدامی نیاز ندارد . پس از بهبود بیماری رابطه جنسی داشته باشید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر kaka یکشنبه ۲۷ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 150 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من قبلا چند سوال در مورد بی حسی الت به خاطر استفاده از لیدوکایین ازتون پرسیدم و اخیرا هم به خاطر واریکوسل و کم تحرکی اسپرم. که گفتین اسپیریژن مصرف کنم و دوباره ازمایش بدم.
    متاسفانه مشکلات من هر روز یکی یکی دارن خودشونو نشون میدن. که من یکی یکی ازتون میپرسم
    من چند سالیه روی پوست بیضه یه لکه خیلی کوچیک داشتم که خیلی بهش توجه نکردم. تو این یکی دو هفته متوجه گز گز شدن خیلی خفیف پوست بیضه شدم که فکر میکردم به خاطر واریکوسله. ولی وقتی دیشب دقت کردم دیدم تعداد این لکه ها 4 تا شده که تو همین یکی دو هفته اومدن. دقیقا بعد از اخرین اصلاح با تیغ. که وقتی سرچ کردم نوشته بودن تیغ دلیل گسترش اون بوده و احتمالا زگیل تناسلیه. یه زائده سفتی هم تو پامه چند وقت که فکر کنم همونه
    آقای دکتر با توجه به این که من 40 ساله و اصلا رابطه جنسی نداشتم و فقط دو سه باری معاشقه بوده همراه با بوسه، میشه گفت زگیل تناسلیه؟
    و لطفا بگین من باید چیکار کنم که زیاد نشه چون خوندم که درمان داره


    من عکس گرفتم براتون فرستادم.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۴ آذر ۱( 1 سال پیش)
      سلام ضایعات رویت شد کراتوانژیوم است و راه درمان کرایو است . نگران نباشید از بین میروند . شناره تماس خود را اینجا بفرمایید همچنین در صورت عدم تماس با شماره ۰۹۳۵۱۱۴۲۰۸۰ در واتس اپ در تماس باشید جهت نوبت کرایو
    2. تصویر کاربر kaka شنبه ۲۶ آذر ۱( 1 سال پیش)
      ممنون جناب آقای دکتر
      چشم حتما در تماس هستم
      من چندسوال دیگه هم دارم تو چند مرحله خدمتون میپرسم
      قبلا هم پرسیدم ولی بین سوالای زیادم بی جواب موند
      بعد از استفاده از اسپری که الت بی حس شد بنده هنگام انزال لذتی ندارم و این بی حسی هر روز بیشتر میشه ینی فقط احساس میکنم یه چیزی شبیه به ادرار از من خارج میشه
      این ریشه روانی داره یا مشکل دیگه ای هست. چون احساس میکنم این چند وقته که خیلی استرس دارم این بی حسی بیشتر شده.
      و سوال بعدی اینکه من از خیلی وقت پیش هنگام انزال, نزدیک انزال که میشد خودمو کنترل میکردم که منی خارج نشه ولی مقداری خارج میشد. الان یه جوری شده که با کوچکترین تحریک بدون اینکه احساس لذتی داشته باشم مقدار زیادی منی خارج میشه و در مرحله بعد با تحریک بیشتر, انزال. و این حالت تو این یه ماهه به شدت زیاد شده. راهی برای کنترلش هست؟
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۶ آذر ۱( 1 سال پیش)
      سلام جنبه روانی و عصبی دارد . از استرس دوری کنید
    4. تصویر کاربر kaka شنبه ۲۶ آذر ۱( 1 سال پیش)
      سلام جناب آقای دکتر
      ممنون از راهنماییاتون تو پرسشهای قبلی
      من دو تا سوال دیگم خدمتون دارم
      یکی اینکه احساس میکنم حجم منی کم شده نسبت به قبل و
      دوم اینکه جهش دیگه نداره
      اینا طبیعیه یا اینکه مشکلی وجود داره.
      اگه درمانی هست یا کاری هست که باید انجام بدم ممنون میشم راهنماییم کنین
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۷ آذر ۱( 1 سال پیش)
      در مورد حجم مایع منی باید ازمایش اسپرم دهید ببینیم با دستگاه چقدر حساب میکند دقیق جهش هم بستگی به فاصله قبلی از خود ارضایی یا رابطه جنسی دارد . فاصله از خودارضایی یا رابطه را بیشتر کنید ببینید جهش چطور میشه
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر محسن چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 257 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشین من ۱۹سالمه حدود چند ماه پیش در‌حالت نعوظ به التم فشار آوردم و صدای (تق) داد ولی‌هیچ دردی نداشت ولی از اون موقع انگار قدرت نعوظم ۷۰ درصد سابقه،نعوظ صبحگاهی هم نمیشم، توی اینترنت تحقیق کردم نوشته بود که شکستگی الته
    میخاستم بدونم مشکله خیلی جدی اییه؟خیلی‌نگرانم، با دارو حل میشه؟
    خیلی‌ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱( 1 سال پیش)
      2-سلام ،بايد معاينه شويد
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

انتقال زگیل از طریق بوسیدن امکان دارد؟ البته که، رایج ترین راه انتقال ویروس زگیل تناسلی تماس…
کولپوسکوپی زگیل تناسلی چیست؟ کولپوسکوپی که نوعی معاینه دستگاه تناسلی زنان است، ابزاری مؤثر برای تشخیص زگیل…
واریکوسل یکی از بیماری های بیضه است که مردان را درگیر میکند، واریکوسل در واقع به معنای…

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

پرسش از دکتر