جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

متخصص پروستات چه دکتری است؟

دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

بزرگی پروستات شایع ترین علت مشکلات تخلیه ادرار در مردان بالای 50 سال می باشد. علت بزرگی پروستات ناشناخته است اما احتمال بروز آن با افزایش سن بیشتر می شود. 50% مردان بالای 50 سال و 90% مردان بالای 80 مبتلا به بزرگی خوش خیم پروستات هستند.

شرح حال یک بیمار با بزرگی پروستات

آقای 55 ساله که  از مشکل در ادرار کردن شاکی است. او می گوید هنگام دستشویی از زورزدن برای تخلیه ادرار استفاده می کند. شروع ادرار کردن با تأخیر می باشد. ادرار 2 شاخه و قطره قطره می آید و ادرار بیمار کاملاً تخلیه نمی شود. او می گوید شبها مجبور است جهت تخلیه مثانه 2 یا 3 بار از خواب بیدار شود و هر 1 تا 2 ساعت باید برای تخلیه مثانه به دستشویی برود و در بعضی از مواقع در صورت عدم دسترسی به دستشویی ممکن است خروج ناگهانی و خودبخودی ادرار اتفاق بیفتد.

سرعت پرش ادرار ایشان کاهش پیدا می کند و اظهار  می دارد که این مشکل تکرر و عدم تخلیه کامل مثانه زندگی ایشان را به درجاتی مختل کرده است. تشخیص پزشک پس از انجام سونوگرافی از بیمار بزرگی غده پروستات را نشان می دهد که حدود cc100 ادرار در داخل مثانه باقی مانده است.

 

دکتر پروستات

درمان قطعی سرطان پروستات بدخیم

برای پروستات به چه دکتری مراجعه کنیم؟ قطعا برای درمان پروستات می بایست به دکتر متخصص ارولوژی مراجعه کرد. دکتر حسین کرمی سالهاست که در زمینه ی درمان بزرگی پروستات و سرطان های مرتبط با آن در حال فعالیت است. برای مشاوره با ایشان و یا پرسش از دکتر می توانید بر روی لینک پرسش از دکتر کلیک کنید.

غده پروستات چیست؟

پروسات عضوی به اندازه یک گردوی  کوچک است که در قسمت خروجی مثانه قرار گرفته است. پروستات به معنی غده رشد کننده می باشد. به علت بزرگی پروستات گردن مثانه دچار انسداد می شود و باعث اختلال در خروج ادرار می شود. پروستات در دو مرحله از سن بزرگ می شود که عبارتند از هنگام بلوغ و پس از 35 سالگی که علائم آن پس از 50 سالگی خودش را نشان می دهد.

علت بزرگی پروستات چیست؟

علت بزرگی پروستات ناشناخته است ولی بیشتر با افزایش سن، افراد مبتلا به بزرگی پروستات می شوند.

عکس پروستات

شکل بزرگی پروستات
شکل بزرگی پروستات
عکس سرطان پروستات
عکس سرطان پروستات

علائم بزرگی پروستات

بیمارانی که علائم گفته شده را دارند باید به پزشک متخصص ارولوژی مراجعه کنند تا تحت درمان قرار بگیرند. بر اساس شدت انسداد مجرا توسط پروستات، علامت های تخلیه مشکل ادرار به خفیف – متوسط و شدید تقسیم می شوند. نوع خفیف آن که علامتهای ادراری خیلی ضعیف است نیاز به درمان ندارد. دو نوع متوسط و شدید علامت های انسدادی و تحریکی از قبیل: کاهش سرعت جریان ادرار، جریان ادرار، باریک آمدن ادرار و قطع و وصل شدن ادرار، تکرر مزمن ادرار در روز و شب که بیمار را از خواب بیدار می کند و عدم تخلیه کامل ادرار می باشد.

نکته مهم این است که ممکن است مصرف داروهایی از قبیل سرماخوردگی، داروهای اعصاب و مصرف الکل باعث احتباس و بندآمدن ادرار این افراد شود.

تشخیص بزرگی پروستات

روشهای تشخیصی بزرگی پروستات کدامند؟

سونوگرافی از پروستات

معاینه از طریق انگشت توسط پزشک متخصص ارولوژی که بزرگی پروستات تشخیص داده می شود.
اندازه گیری و آزمایش PSA خون که در سرطان پروستات بالا می رود.
اندازه گیری سرعت پرش ادراری با دستگاه نوار مثانه

درمان پروستات

همه بیماران نیاز به عمل جراحی ندارند. بسته به شدت علامتهای ادراری درمان متفاوت است. اولین قدم درمانی استفاده از داروهای پروستات است که باعث گشاد شدن گردن مثانه و خارج شدن راحت ادرار از مثانه می شوند. در صورت عدم جواب به درمان دارویی و احتباس ادراری بهترین درمان جراحی پروستات است که به دو روش بدون شکاف شکمی یا عمل TURP و یا با شکاف کوچک بالای مثانه انجام می شود که با این عملها انسداد برطرف شده و بیمار احسا راحتی تخلیه ادرار را پیدا می کند.

سوزش و تکرر ادرار، خونریزی خفیف و خروج غیر ارادی به صورت اضطراری تا 6 هفته پس از عمل طبیعی است. توصیه های اینجانب برای جلوگیری و درمان بزرگی پروستات عبارتند از:

✔️ مراجعه تمام مردان بالای 50 سال به پزشک متخصص ارولوژی جهت معاینه پروستات

✔️ انجام آزمایشات لازم از جمله PSA و درمان به موقع توصیه می شود.

هیدروکلروتیازید و پروستات

آنتی ژن اختصاصی پروستات (PSA) ماده ای است که توسط سلول های غدد پروستات (اعم از سلول های نرمال و سلول های سرطانی) ساخته می شود. PSA بیشتر در مایع منی یافت می شود، اما مقدار کمی از آن در خون نیز وجود دارد. اکثر مردان سالم (بدون سرطان پروستات) دارای سطح PSA کمتر از 4 نانوگرم در هر میلی لیتر خون (ng/ml) هستند. بالا رفتن سطح PSA، باعث افزایش ریسک ابتلا به سرطان پروستات می شود. در زمان سرطان پروستات معمولاً سطح PSA بالاتر از 4 نانوگرم بر میلی لیتر خون می باشد. با این وجود، سطح PSA زیر 4 عدم سرطان پروستات را تضمین نمی کند. حدود 15% از مردانی که PSA کمتر از 4 داشته اند، در آزمایش نمونه برداری به عنوان فرد مبتلا به سرطان پروستات تشخیص داده شده اند.

برخی از داروها روی سطح PSA تأثیر می گذارند. دیورتیک های تیازیدی، مانند هیدروکلروتیازید (HCTZ) نوعی قرص ادرار آور (قرص آب) می باشند که اغلب برای درمان فشار خون بالا تجویز می شوند.

برای مردانی که به سرطان پروستات مبتلا نیستند، نمی توان با اطمینان گفت که کاهش سطح PSA مفید است. در برخی موارد با کاهش سطح PSA خطر ابتلا به سرطان پروستات نیز کاهش می یابد، اما ممکن است در برخی موارد دیگر، با پایین آمدن سطح PSA -بدون تأثیر بر خطر ابتلا به سرطان پروستات- در نتایج آزمایش سرطان پروستات خطا ایجاد کند. بنابراین بهتر است در زمان تست سرطان پروستات در مورد هر گونه دارویی که مصرف می کنید با پزشک خود صحبت کنید.

4.2/5 - (47 امتیاز)

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر مجید دوشنبه ۱۷ بهمن ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 103 مشاهده پرسش
    با سلام.بنده 36 ساله و مجرد هستم.تا به امروز رابطه جنسی نداشتم و اگر خیلی از نظر جنسی تحت فشار باشم،گاها در ماه 3 یا 4 مرتبه خود ارضایی انجام میدم.مدتی بود بدلیل درد مبهمی در ناحیه تحتانی سمت چپ کمر اطراف کلیه چپ که داشتم دچار سردرگمی بودم.واسه همین رفتم سونوی کامل شکم و لگن انجام دادم.همه چیز نرمال بود جز سایز پروستات که 30 سی سی بود.اکوش نرمال و هیچ ضایعه ای اطرافش نبود.رزیجو بعد از تخلیه مثانه صفر بود.جواب سونوگرافی رو به یک دکتر اورولوژی نشون دادم گفت مشکل خاصی نیست و هیچ دارویی نداد.ولی هنوزم درد مبهم کمر رو دارم.کلا آدم بی تحرکی هستم.وزنم 100 کیلو و قدم 183 هست.30 آبان ماه آزمایش خون و ادرار دادم که همه چیز نرمال بود.میزان psa total برابر 33 صدم بود.سیگار هم میکشم.امروز صبح که موقع دستشویی به آلتم نگاه میکردم متوجه شدم ادرارم دوشاخه هست.البته باید خیلی دقت میکردید تا متوجه بشید.من آخر ادرار که فشارش کم شدم متوجه شدم.تکرر ادرار ندارم.ادرار شبانه ندارم.چای و آب زیاد مینوشم.پدر بزرگم دچار سرطان پروستات بود و فوت کرد.پروستات پدرم هم بزرگ ولی با اکوی نرمال هست و هیچ دارویی مصرف نمیکنه.ترسم از اینه که منم دچار سرطان پروستات بشم و یا اینکه بچه دار نشم.بنده دی ماه 1400 هم سونوی مثانه و کلیه و مجاری ادرار انجام دادم که حجم پروستاتم 19 سی سی بود.البته دکتر رادیولوژیست که از اقوام بودن بهم گفتن که پروستات التهاب داره و ممکنه بعلت عفونت باشه.البته ناگفته نماند که وقتی فیلمها و کلیپهای عاشقانه هم میبینم انگار یه مایعی از بدنم خارج میشه.منی نیست ولی خیس بودن لباس زیرم رو احساس میکنم.ممنون میشم به سوالاتم جواب بدید.دیروز هم با مطبتون تماس گرفتم و منشی گفتند طبق علائمی که دارم نیازی به ویزیت نیست.ولی خودم مضطربم و خیلی نگرانم.
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۷ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      سلام اون مایعی که خارج میشه طبیعیه و از همه ادم ها خارج میشه یک ازمایش ادرار و کشت ادرار بدید . این ها دردهای عصبی هست . التهاب پروستات تکرر شدیدی میده که شما ندارید
  • تصویر کاربر پژمان پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 111 مشاهده پرسش
    سلام .ببخشید توده کلسیفیه پروستات در سونوگرافی ممکنه به علت پروستاتیت و یا bphایجاد بشه؟ یعنی ممکنه دلیل توده کلسیفیه پروستات پروستاتیت یاbph باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      بله
    2. تصویر کاربر پژمان پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      ممنونم.پس منظور تجمعات و رسوبات کلسیم هست و به معنی دیدن تومور مثل بقیه جاهای بدن نیست..آخه کلمه توده گول زننده و ترسانندس
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      خواهش میکنم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر یاشار دوشنبه ۱۰ بهمن ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 93 مشاهده پرسش
    اقای دکتر سلام. من چند هفته پیش جواب سونوگرافی رو براتون فرستادم . گفتین بهم برای اینکه خیالمون راحت بشه یه تست psa بدم . جوابش رو براتون ارسال کردم به همراه جواب سونو که قبلا دیده بودید. ممنون میشم نتیجه رو بهم اعلام کنید .
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۰ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      خب خداروشکر نرماله
  • تصویر کاربر مالک یکشنبه ۲ بهمن ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 98 مشاهده پرسش
    سلام عرض ادب و احترام
    به عرض جنابعالی می رساند یک از اقوام مون دچار کانسر پروستات هستن خانم شون امروز تو بیمارستان شهدا تجریش مدارک خدمت تون ارائه کردن فرمودید به بیمارستان نیکان بیان. اقای اگر امکان عمل در دولتی هست در همینجا عمل کنید چون ایشان کارگر هستن هم مستاجر و پنچ سر عاله از لحاظ مالی بسیار در مضیقه هستن. اگر امکان عمل در بیمارستان تجریش نیست هزنیه بیمارت نیکان چقدر میشه.
    دکتر فقط میگم تو را خدا کمکم مون کن اول امید مون خدا بعد شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      سلام هزینه های بیمارستان پس از مراجعه بهشون اعلام میشه . مدارک را بفرستید ببینم مجدد
    2. تصویر کاربر مالک یکشنبه ۲ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      شب بخیر دکتر جان چشم فردا صبح میفرستم
      با عرض پوزش منظور بنده این امکان عمل ایشان در ببمارستان شهدا تجریش وجود داره
      واقعا وضع مال ایشان در شرایط بحرانی
      عمل در بیمارستان نیکان واقعا بسبار مشکل
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      مدارک را بفرستید ببینم مجدد
    4. تصویر کاربر مالک یکشنبه ۲ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      چشم فردا میفرستم خدا حفظتون دا این مدت بخد تمام کلیپ عمل های تون چندبار دیدم اشک ریختم گفتم میشه دکتر زندگی این ببچاره نجات بده. آخه یکبار ۱۲ دی ماه هم از تون مشاوره گرفتم خیلی امیدوارم کردی
      انشاالله خدا بچه ها تون حفط کنه بهتون سلامتی بده
      چوخ ساقول انشالله یوز یرمی ایل یاشیسن
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲ بهمن ۱( 1 سال پیش)
      🙏
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۷ آذر ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 108 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر پدر بند از سال ۹۱ تا به حال ۲ مرتبه بیوپسی کردند که منفی بوده.و ۳ مرتبه هم mrs انجام دادند pirad 2 بوده.و الان چند سال psa بین ۱۳ تا ۱۵ است.دکتر ایشان گفتند که برود pet scan بدون بیوپسی. و پت اسکن داخل پروستات suvmax 5.4 گزارش شده.آیا قبل پت اسکن نیاز به نمونه برداری نبوده؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۷ آذر ۱( 1 سال پیش)
      اگر mri fusion ultrasound بیوپسی شوند دقیق ترین حالت نمونه برداری است که در بیمارستان تریتا توسط دکتر غفوری انجام میشود
  • تصویر کاربر وحید شنبه ۲۱ آبان ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 110 مشاهده پرسش
    با سلام
    پدر من اردیبهشت ۱۴۰۰ رادیکال پروستات شد
    ۶۵ سالش هست
    تا شش ماه بعد از عمل همه ازمایشهایی که انجام دادیم psa=0.09 بود
    بعد از اون psa,=0.14
    و دو ماه بعد
    و بعد psa= 0.24
    به پیشنهاد جراح اممولین میکرولین رو شروع کردیم
    جراح اصرار داره که همین درمان کافی هست اما متخصص انکولوژی رادیوتراپی رو لازم میدونن
    تا بحال پنج‌دوره میکرولین تزریق شده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۱ آبان ۱( 1 سال پیش)
      با سلام و احترام کجا عمل کردید ؟ با توجه به سیر افزایش یابنده psa توصیه میشود میکرورلین شروع شود اما در مورد رادیوتراپی میتوان صبر کرد ام باید به دقت پیگیری شوند چون ممکن است در صورت افزایش بیشتر به رادیوتراپی نیاز شود
  • تصویر کاربر اریا چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 212 مشاهده پرسش
    سلام من به مدت یک ماه هر روز خود ارضایی دارشتم و و هفته پیش در یک روز سه بار این کارو کردم و الان باید تند تند برم دستشویی و ادرارم کامل خالی نمیشه و داخل التم میمونه میترسم سرطان پروستات باشه و خود ب خود هم توی این یه هفته ارضا میشم و خود ارضایی رو هم گذاشتم کنار
    1. تصویر کاربر اریا یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱( 1 سال پیش)
      و منظورم از تند تند هر 8 ساعته ولی اگه کنترلش کنم اگه همین جوری که نشستم زور بزنم 1 ساعتی ی بارم مبشه
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱( 1 سال پیش)
      آزمایش آنالیز و کشت ادراری انجام بدید
    3. تصویر کاربر اریا سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱( 1 سال پیش)
      بعد این پوله از حسابم کم نشده اگه میشه شماره کارت بدین در ضمن 15 ساله سرطانم میگیره؟
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱( 1 سال پیش)
      مشکلی نداره
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۲۲ فروردین ۱( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 418 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    آقای دکتر من از18ساله از شهرستان هستم تقریبا شش ساله من سوزش دارم اولا که سوزش نوک الت احساس میکنم داشتم وقتی سوزش می‌گرفت میرفتم جای گرم و خوب میشدم تقریبا هشت ماه پیش که گرفت ولی هر چقدر جای گرم رفتم درست نشد از صبح تا شب سوزش داشتم بعد رفتم دکتر یکم قرص داد یکم بهتر شد تا دو ماه پیش که شروع به استفاده از قهوه با مقدار متوسط به بالا بخاطر درسم کردم بعد دوماه سی روز پیش تقریبا سوزش بازم شروع شد هر چقدر قرص مصرف کردم اصلا تاثیری نداشت البته من چهار پنج ساله به مقدار زیاد خود ارضایی میکردم بیست روز هم خود ارضایی هم قهوه مخوردم ولی بازم سوزشم خوب نمیشه دکتر هم رفتم. آزمایش های سنگ کلیه انجام دادم هیچی نشون نداد سه تا آزمایش عفونت دادم هیچی نشون نداد نوار مثانه انجام دادم دکتر گفت غیر طبیعی هست و به تنگی مجرای ادراری شک کرد ولی بعد انجام آزمایش رنگی از مثانه که گقت تنگی مجرای ادراری نداری آقای دمتر لطفاً کمکم کنید خیلی داره ازیتم می‌کنه چون درس هم میخونم نمیزاره عقب موندم لطفا کمک کنید لاقل یکم دردش تسکین بیابد اقای دکتر وقتی صبح از خواب پا میشم میرم دستشویی بعد ادار سوزش شروع میشه تا شب وقرص های پروتال و افلوفکت وسفکسیم وفنازومکس استفاده کردم اصلأ تاثیری نداشتن لطفاً دکتر کمکم کنید چون من شهرستان هستم و خیلی خیلی دوره مطلب شما وگرنه حضوری مراجعه میکردم لطفا کمک کنید خیلی دارم ازیت میشم
    1. تصویر کاربر علی یکشنبه ۷ فروردین ۱( 2 سال پیش)
      دکتر لطفا جواب دهید سوزش خیلی نگرانم کرده و بد جور سوزش دارم وقتی قلیان و قهوه و از قبل هم خود ارضایی داشتم این کار هارو میکنم بیشتر هم میشه تقریبا بیست روزه خود ارضایی وقهوه و نخوردم وانجام ندارم ولی بازم سوزش دارم لطفا کمک کنید قرص های پروتال و افلوفکت رو پانزده روزه مرتب مصرف میکنم ولی فرقی نکرده و قرص فنازومکس هم یکم کم می‌کنه سوزش ولی بعد از چند ساعت بازم بد تر میشه لطفا کمک کنید اقای دکتر
    2. تصویر کاربر علی سه شنبه ۹ فروردین ۱( 2 سال پیش)
      آقای دکتر بعد از خود ارضایی یکم بد تر میشه سوزش و اینکه بهم از ازدواج میترسم بعد رابطه اینجوری بشه چیکار کنم بد جور از سوزش دارم رنج میبرم لطفاً لطفاً لطفاً جواب بدید
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۲ فروردین ۱( 1 سال پیش)
      2-سلام ،بايد معاينه شويد
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲۲ فروردین ۱( 1 سال پیش)
      و سونوگرافی از مثانه انجام بدید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر بهروز دوشنبه ۲ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 199 مشاهده پرسش
    با سلام به دکتر عزیز بنده چند ماهی دچار تکرر ادار هستم و بعد ادرار احساس میکنم ادرار کامل تخلیه نشده سنم حدود ۵۰ سال میباشد اندازه حجم پروستات ۳۶ سی سی و حجم ادرار باقیمانده در مثانه ۵۰ سی سی میباشد ضمنا ازمایش psa انجام دادم و اندازه ان طبق ازمایش نرمال است خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ اسفند ۰( 2 سال پیش)
      کپسول تامسولوسین هر شب یک عدد
  • تصویر کاربر محمود دوشنبه ۲ اسفند ۰( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 216 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر. 54 ساله هستم.در آزمایش اخیرمقدار psa=1/81 و FPSA=1/09 بود. البته چهل روز قرص پروترال 0.4 و دوتاستراید 0.5 و پروستافیت مصرف کرده بودم و بلافاصله آزمایش دادم. اندکی زیاد بودن fpsA طبیعی است یا نیاز به پیگیری دارد؟آزمایش و سونوگرافی را ارسال کردم. هنگام ادرار درد ندارم فقط گاهی درد های خفیف و لحظه ای در ناحیه زیر شکم دارم( بیشتر شبیه احساس کشش است نه درد ) . .ممنون از پاسخ دهی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۲ اسفند ۰( 2 سال پیش)
      باید تست DMSA scan انجام بدید
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

واریکوسل یکی از بیماری های بیضه است که مردان را درگیر میکند، واریکوسل در واقع به معنای…
چرا باید یورودینامیک یا نوار مثانه انجام بدهیم؟ تست یورودینامیک میزان ذخیره و ترشح ادرار را در…
وازکتومی یا همان عمل بستن لوله مردان و عقیم شدن مردان، یک عمل سرپایی است که، برای…

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

پرسش از دکتر