کلینیک پروستات در تهران

تصویر دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

پروستات یکی از اندام‌های مهم در دستگاه تناسلی مردانه است که ممکن است درگیر اختلالاتی نظیر التهاب، بزرگ شدن غیرسرطانی یا سرطان پروستات شود. قطعا تشخیص و درمان به موقع مشکلات پروستات باعث می‌شود روند کنترل و درمان بیماری راحت‌تر شود. به همین دلیل تصمیم داریم در این مطلب اطلاعات کاملی درباره بهترین کلینیک پروستات در تهران در اختیار شما قرار دهیم.

پروستات چیست و چه وظیفه‌ای در بدن دارد؟

پروستات غده‌ای برون‌ریز و کوچک به اندازه گردو است که جلوی راست روده و بین آلت تناسلی و مثانه قرار می‌گیرد و مجرای ادرار از آن عبور می‌کند. پروستات در اندام تناسلی مردان نقش مهمی دارد؛ به‌طوری که با ترشح مایعات از اسپرم‌ها محافظت می‌کند و هنگام ارگاسم موجب تحرک آن‌ها می‌شود. همچنین پروستات جلوی خروج ادرار هنگام ارگاسم را می‌گیرد.

بهتر است بدانید مایعی که پروستات ترشح می‌کند حدود یک سوم مایع منی را تشکیل می‌دهد. بنابراین وقتی عملکرد پروستات با اختلال مواجه می‌شود سلامت جنسی و ادراری مردان به خطر می‌افتد. ضمنا اگر به اطلاعات بیشتری درباره ی غده پروستات نیاز دارید، این مقاله را مطالعه کنید.

درد پروستات در مردان

کلینیک پروستات چه خدماتی به شما ارائه می‌کند؟

در صورت مراجعه به بهترین کلینیک پروستات در تهران می‌توانید از تشخیص دقیق پزشکان اورولوژیست استفاده کنید. یک پزشک ماهر و باتجربه با توجه به علائم بالینی بیماری و استفاده از شیوه‌های تشخیصی دقیق سعی می‌کند عارضه و مشکل را شناسایی کند، سپس مناسب‌ترین شیوه درمان را انتخاب نماید.  

پزشکان اورولوژیست برای درمان برخی از عارضه‌ها و بیماری‌های پروستات از دارودرمانی یا درمان‌های غیر تهاجمی نظیر سرما درمانی استفاده می‌کنند. اما برای بیماری‌ها و عارضه‌های دیگر متناسب با نوع مشکل و بیماری یکی از روش‌های پرتودرمانی، شیمی درمانی، آمپول سرطان پروستات یا جراحی پروستات را انتخاب می‌کنند.

اگر پروستات را درمان نکنیم چه می‌شود؟

یکی از شایع‌ترین بیماری‌های پروستات بزرگ شدن آن در اثر بالا رفتن سن و ژنتیک است. بزرگ شدن غده پروستات باعث فشار به مجاری اداری می‌شود و اختلالاتی نظیر تکرر ادرار را ایجاد می‌کند. در صورتی که این افراد درمان مناسبی اتخاذ نکنند، ممکن است به دلیل تکرر ادرار درگیر مشکل بیداری در شبهم شوند. برای درمان بزرگی پروستات شیوه‌های درمانی متعددی نظیر دارو درمانی، استفاده از کاتتر برای باز کردن مجاری ادرار و جراحی استفاده می‌شود.

همچنین مردانی که مشکلات دفع ادرار، اختلال در نعوظ، دردناک بودن انزال دارند یا در ناحیه پاها و لگن تورم و بی‌حسی دارند باید برای تشخیص دقیق سرطان پروستات به پزشک مراجعه کنند. هر چقدر تشخیص سرطان پروستات زودتر انجام شود و بیماری در مراحل اولیه باشد، درمان اثربخش‌تر خواهد بود و طول عمر بیمار بیشتر می‌شود.

پروستات میتواند به انزال شما صدمه بزند، اگر درگیر همچین اتفاقی شدید، در این مقاله اطلاعات بیشتری درباره انزال زیاد و سرطان پروستات برای شما نوشته ایم.

ویزیت بیمار پروستات

درمان پروستات را چه متخصصی انجام می‌دهد؟

  درمان بیماری‌های مرتبط با پروستات و دستگاه تناسلی مردانه به عهده فوق تخصص اورولوژی و بیماری‌های پروستات است. پزشک بهترین تجهیزات پزشکی و روش‌های درمانی را اتخاذ می‌کند تا مشکلاتی نظیر احتباس ادرار، از دست دادن کنترل مثانه، اختلال نعوظ، خونریزی یا عفونت از مجاری ادراری، درد پایین کمر، خستگی و اختلال تنفس که نشان دهنده ایجاد مشکل در عملکرد پروستات است را درمان کند.

بهترین کلینیک پروستات در تهران را چگونه پیدا کنیم؟

با مراجعه به کلینیک پروستات در تهران می‌توانید به بهترین اورولوژیست‌ها دسترسی داشته باشید و در محیط درمانی مناسب اختلالات مرتبط با پروستات را درمان کنید. قبل از مراجعه باید ویژگی‌های یک کلینیک پروستات خوب و معتبر را در نظر داشته باشید.

به طور مثال پزشکان و کادر درمان کلینیک پروستات حرفه‌ای و باسابقه باشند و کلینیک مجهز به ابزارهای تشخیصی و درمانی دقیق باشد. همچنین محیط کلینیک باید تمیز و استریل باشد تا در اثر مراجعات به کلینیک درگیر عفونت‌های بیمارستانی نشوید.  

ویژگی مهم دیگر بهترین کلینیک پروستات در تهران میزان رضایت مراجعان است. شما می‌توانید از طریق گفتگو با مراجعان میزان رضایت آن‌ها از خدمات تشخیصی و درمانی را بررسی کنید و با اطمینان خاطر کلینیک مورد نظر را انتخاب کنید. در نهایت درباره بیمه‌های تحت قرارداد کلینیک تحقیق کنید و شفافیت هزینه خدمات مختلف را بررسی کنید تا برای پرداخت هزینه‌ها به مشکل برنخورید.

5/5 - (1 امتیاز)

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر علی چهارشنبه ۱۴ شهریور ۳( 6 روز پیش) تعداد بازدید: 8 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر/ وقت بخیر/ حدود یکسال هست ک با شروع تکرر ادرار، درد مثانه، درد بیضه، درد کمر، درد و سوزش در ناحیه الت ب چندین پزشک مراجعه و با مصرف داروهای زیاد (تاوانکس-یوریناسین- پروستا باریج-کلردیاسپوکساید- فوسفینکس ۳ میلی گرم-سلبرکس ۲۰۰ - آمپول - آمپول آمیکاسیم ۶ عدد- مترونیدازول- سیپروفلکسوساسین- ازیترو ۵۰۰ - امیتیریپ تیلین ۹۰ عدد- کوتریکسازول ۴۰۰/۸۰ - فنارومکس- تاوانکس-ناپروکسن- پروترال- امنیک - سیپروکیم- افلوکسیر ۳۰۰ یکماه ) الان پس از بهبود خیلی از علایم ، الان فقط درگیر سوزش ادرار، فشار ضعیف ادرار و درد در ناحیه زیر ناف هستم. دو نوبت ازمایشات ادراری و سونو انجام دادم ک نرمال بوده/ ازمایش RUG هم دادم. اقای دکتر یکماهه ک دارو رو گذاشتم کنار چون دیگه خسته شدم و انگار داروها دیگه کمکی ب بهبودم نمیکنه/ انگار تو همین حد فیکس موندم/ لطفا منو راهنمایی کنید/ خیلیا میگن درمان نداره و باید تحمل کنم/ مدارکو ارسال میکنم/ ضمنا اهوازم واگر لازمه برای پیگیری تخصصی تر بیام تهران/ ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۴ شهریور ۳( 6 روز پیش)
      با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی شما دچار التهاب پروستات هستید بیماری شما نیاز به درمان طولانی مدت و با عود بالا همراه میباشد کپسول تامسولوسین هر شب یک عدد افلوکساسین ۳۰۰ هر ۱۲ ساعت کپسول ملوکسیکام ۷/۵ هر ۱۲ ساعت و روزی نیم ساعت داخل لگن آب گرم بنشینید در صورت عود و تکرار علائم بعد از بهبودی مجددا دوره ی درمان تکرار شود
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

پرسش از دکتر