جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

علت داشتن درد در هنگام انزال در آقایان

دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

انزال دردناک به علایم درد اشاره دارد که به هنگام انزال مرد اتفاق می ‌افتند. این مسئله، مشکل نادر در بین جمعیت مردان نیست.

دلایل متعددی نیز وجود دارند که چرا این اتفاق ممکن است رخ دهد. در برخی از مردان، ممکن است انزال دردناک صرفا حاد باشد و به صورت موقتی اتفاق افتد.

مردان زیادی در مورد مشکل انزال دردناک احساس شرمساری دارند. این چیزی است که می ‌تواند در توانایی ‌های مردان در اتاق خواب اختلال ایجاد کند. گاهی اوقات، ممکن است مردان ترجیح دهند که در آمیزش جنسی شرکت نداشته باشند. این عقیده به منظور کاهش دادن خطر تجربۀ درد در ناحیۀ تناسلی است.

مردان باید اطلاع داشته باشند که درمان‌ هایی در این زمینه موجود هستند. در بسیاری از موارد، درمان نتایج موفقیت ‌آمیزی را به بار خواهد آورد. این اتفاق می ‌تواند به بیماران کمک کند که اعتماد به نفس خود را مجددا در اتاق خواب کسب کنند. همچنین می‌ تواند به تسکین دادن دردی که مرد در زمان انزال تجربه می کند کمک کند.

علائم انزال دردناک

علائم با توجه به شرایط می ‌توانند بین بیماران متفاوت باشند. برخی از مردان نیز متوجه می ‌شوند که علائم به تدریج تغییر می ‌کنند.

گاهی اوقات احتمالا علائم به صورت بسیار رنجش‌آور نباشند. احتمالا درد خفیف باشد و سریعا بعد از انزال از بین برود. مواقع دیگر، امکان دارد عذاب‌آورتر باشد. ممکن است مردان درد شدیدی را به هنگام انزال تجربه کنند. شاید درد می توانست بیشتر نیز طول بکشد.

برخی از علائمی که اغلب توسط مردان گزارش می‌ شوند شامل موارد زیر هستند:

  • درد احتمالا در زمانی که مرد در حال انزال است ایجاد شود. اما به هر حال، برخی اوقات، درد صرفا بلافاصله بعد از اینکه مرد انزال کرده است ایجاد می‌ شود. این می ‌تواند به صورت احساس سوزش شرح داده شود.
  • ممکن است درد، آلت و ناحیۀ اطراف مانند قسمت راست روده و مثانه را تحت تاثیر قرار دهد.
  • برخی از مردان درد را در زمان ادرار کردن بعد از انزال تجربه خواهند کرد. مواردی وجود دارند که درد ممکن است به اندازۀ 24 ساعت باقی بماند به دلیل اینکه مرد انزال کرده است.

علت انزال دردناک در مردان چیست؟

دلیل درد انزال یا انزال دردناک در مردان عبارتند از: 

علت انزال دردناک

1- پروستاتیت و درد در انزال

پروستاتیشت التهاب غدۀ پروستات است که بین مثانه و آلت واقع می شود. احتمالا التهاب حاد (کوتاه مدت) یا مزمن (علائم 6 هفته یا بیشتر طول بکشند) باشد.

شدت علائم متفاوت هستند. علائم پروستاتیت حاد شدیدتر از پروستاتیت مزمن هستند که می‌توانند اذیت‌آور اما تحمل پذیر باشند.

پروستاتیت می تواند عفونی و غیرعفونی باشد. پروستاتیت عفونی با عفونت باکتریایی ایجاد می شود. پروستاتیت غیرعفونی التهاب پروستات بدون هیچ علائمی از عفونت است.

دکتر شما پروستاتیت را بر اساس آزمایش های ادرار و خون تشخیص خواهد داد. ممکن است که پروستاتیت غیرعفونی به خودی خود از بین برود، در حالی که پروستاتیت عفونی باید با آنتی بیوتیک ها درمان شود.

علائم پروستاتیت:

2- سیستیت

سیستیت عفونت مثانه است. اگرچه سیستیت در زنان رایج تر است، می‌تواند در مردان نیز رخ دهد به ویژه در مردانی که در ادرار کردن مشکل دارند (مثل افرادی که پروستات بزرگ‌ شده دارند). عفونت زمانی اتفاق می افتد که باکتری هایی که در داخل مثانه قرار می گیرند وارد بافت مثانه می شوند و موجب التهاب می شوند.

سیستیت با آنتی بیوتیک ها درمان می شود. اگر سیستیت را درمان نشده رها کنید، می تواند منجر به عوارضی مثل عفونت کلیه شود.

علائم سیستیت

آزاد نکردن اسپرم و ماندن اسپرم در بیضه معمولاً بی خطر است، اما به علت آن بستگی دارد. برخی از انواع عملکرد جنسی می توانند باعث مشکل در آزاد کردن اسپرم شوند و منجر به ناباروری گردند.

3- عفونت های منتقل شده به صورت جنسی

انزال دردناک نشانه ای از عفونت های متعدد منتقل شده به صورت جنسی (STI) است. STI های رایج که ممکن است انزال دردناک را موجب شوند عبارتند از:

  • کلامیدیا
  • سوزاک
  • سیفیلیس
  • تریکومونیازیس

STI ها باید توسط پزشک درمان شوند. آزمایش خون یا نمونه ای از مایع از آلت شما تعیین خواهد کرد که شما کدام یکی از این عفونت ها را دارید. STI ها با آنتی بیوتیک ها درمان می شوند. اگر مشخص شود که شما STI دارید، باید به شریکان جنسی خود اجازه دهید که این موضوع را بدانند و آنها را ترغیب کنید که آزمایش دهند.

علائم عفونت های جنسی:

4- تنگی مجرای ادراری و انزال دردناک

تنگی مجرای ادراری زمانی است که زخمی وجود دارد که میزراه را یعنی لوله ای که مثانه را تخلیه می کند، مسدود می کند. این انسداد جریان ادرار را کاهش می دهد و تخلیۀ کامل مثانه را دشوار می کند. به دلیل اینکه مایع منی نیز از میزراه می گذرد، تنگی مجرا می تواند مقداری از مایع منی یا همۀ آن را در زمان ارگاسم مسدود کند و موجب درد شود.

زخم از التهاب در میزراه ایجاد می شود. ممکن است التهاب توسط عفونت (مثل STI)، جراحی قبلی یا در صورتی که چندین سوند ادراری داشته اید، ایجاد شود.

علائم تنگی مجاری ادرار: 

5- اپیدیدیمو-ارکیت

اپیدیدیمیت بیضه

اپیدیدیمو-ارکیت عفونت  است، لوله ای در بیضه که اسپرم ها را ذخیره و حمل می کند. در برخی موارد، بیضه ها نیز تحت تاثیر قرار می گیرند. اپیدیدیمو-ارکیت معمولا از طریق عفونت های باکتریایی (مثل STI ها) یا یک ویروس ایجاد می شود.

علائم این بیماری مشابه علائم پیچش بیضه است که شرایط سختی است که ممکن است نیازمند جراحی باشد. پس سریعا با پزشک خود ملاقات کنید.

دکتر شما سونوگرافی انجام خواهد داد و نمونۀ ادراری برای تایید تشخیص خواهد برداشت. درمان به علت بیماری بستگی دارد. اگر علت بیماری باکتریایی باشد، باید به شما آنتی بیوتیک داده شود. اپیدیدیمو-ارکیت ویروسی احتمالا به خودی خود بهبود یابد. می توانید هر دردی را با داروهای درد بدون نسخه تسکین دهید.

علائم اپیدیدیمو یا همان عفونت بیضه:

6- سیستیت بینابینی (سندرم مثانۀ دردناک)

سیستیت بینابینی (IC) یا سندرم مثانۀ دردناک، شرایط مزمنی است که موجب درد و ناراحتی در مجرای ادراری می‌شود. ممکن است خفیف یا شدید باشد. علت IC ناشناخته است، اگرچه تصور بر این است که این شرایط نوعی اختلال خودایمنی باشد. اغلب در افرادی با فیبرومیالژیا، سندرم  روده تحریک پذیر و سندرم خستگی مزمن اتفاق می افتد. IC در زنان نسبت به مردان رایج تر است اما می تواند برای هر کسی اتفاق بیفتد.

پزشک آزمایش های متعدد شامل آزمایش های خون و ادرار و برخی اوقات سیستوسکوپی انجام خواهد داد که در این آزمایش پزشکان با اسکوپ مثانۀ شما را بررسی می کنند. همچنین احتمالا باید تحت معاینۀ انگشتی مقعدی قرار گیرید.

 در حالی که هیچ درمانی برای IC وجود ندارد، روش‌ هایی برای کنترل علائم وجود دارند. درمان ها شامل تغییرات سبک زندگی، درمان فیزیکی کف لگن، داروی خوراکی، چکانش های مثانه (شستشو های مثانه) یا جراحی هستند.

علائم سیستیت بینابینی

7- مجرای ادراری مسدود شده

مجرای ادراری کانالی است که منی از طریق راه آن از بیضه ها به میرزاه که از آلت آزاد می شود، حرکت می کند. مجرای ادراری می تواند برخی اوقات مسدود شود و موجب درد و کاهش مقدار نرمال انزال شود، اگرچه این اتفاق رایج نیست. انسداد می تواند از جراحی اخیر کشالۀ ران، بیضه های کوچک، التهاب یا زخم ایجاد شود. برای برداشتن انسداد معمولا جراحی مورد نیاز است

علائم مجرای مسدود شده: 

8- برخی از علل احتمالی دیگر درد هنگام انزال

شرایط دیگری که می توانند موجب انزال دردناک شوند عبارتند از:

  • آسیب عصبی از جراحی اخیر فتق
  • عوارض جانبی داروهای مورد استفاده برای درمان افسردگی.
  • علل روانی-اجتماعی مثل سابقۀ اضطراب، اختلال استرس پس از سانحه، یا سوءاستفادۀ جنسی.

تشخیص دردناک بودن انزال

جهت تشخیص ابتد پزشک سوال های زیر را از شما می پرسد:

مراجعه به پزشک

  • چه مدت ارگاسم داشته اید؟
  • ارگاسم شما چقدر طول می کشد؟
  • آیا انزال می کنید یا ارگاسم خشکی دارید؟
  • چه علائم دیگری دارید؟
  • وقتی که ادرار می کنید آیا درد یا احساس سوزش دارید؟
  • ادرار شما نرمال به نظر می رسد؟
  • در حال حاضر هیچ دارویی استفاده می کنید؟
  • تاکنون تحت درمان برای سرطان قرار گرفته اید؟
  • سابقۀ خانوادگی سرطان پروستات وجود دارد؟
  • دیابت دارید؟

سپس آزمایش های زیر را برای شما تجویز می کند:

  • آزمایش های ادرار برای بررسی عفونت
  • آزمایش آنتی ژن ویژۀ پروستات برای ارزیابی مشکلات پروستات شامل سرطان

ممکن است بسته به نتایج، آزمایشات بیشتر مثل آزمایش های خون یا آزمایشات تصویربرداری مورد نیاز باشند.

عوارض انزال دردناک

خود انزال دردناک عوارض احتمالی کمی برای بررسی دارد. این عوارض به طور کلی تغییراتی را در عزت نفس مرد به عنوان نتیجۀ اختلال جنسی شامل می شوند. برخی از مردان متوجه می شوند که انزال دردناک منجر به مشکلاتی در ارتباط آنها می شود.

همچنین حائز اهمیت است که عوامل اصلی را در نظر بگیریم. ممکن است برخی از علل در ورای انزال دردناک موجب عوارضی شوند. ناتوانی از تشخیص و درمان هایپرپلازی خوش خیم پروستات (BPH) ممکن است منجر به علائم ادراری شود. این اتفاق ممکن است خطر عود عفونت های مجرای ادراری را افزایش دهد.

به طور مشابه، مردی با سرطان پروستات نیازمند درمان مناسبی است. زمانی که سرطانی درمان نمی شود، می تواند بدتر شود. سرطان پروستات که به مرحلۀ پیشرفته تری پیش می رود می تواند خطرناک شود.

درمان درد در هنگام انزال

درمان برای انزال دردناک به علت آن بستگی دارد.

معاینه ای با سابقۀ پزشکی کامل شامل سوالاتی در مورد سلامت روانی و ارتباطات مرد باید آغاز شود. دکتر سوالاتی در مورد داروهای فعلی و گذشتۀ مورد استفاده و هر STI جدید یا سابقۀ STI خواهد پرسید. غربالگری جامع STI نیز می تواند سودمند باشد.

در بیشتر موارد، درمان علت اصلی، علائم انزال دردناک را نیز بهبود می بخشد. برخی گزینه های درمانی احتمالا عبارتند از:

  • آنتی بیوتیک هایی برای درمان عفونت پروستات یا STI
  • اگر عامل بد دارو است، دارو را تغییر دهید.
  • جراحی برای درمان سرطان پروستات و مشکلات دیگر پروستات
  • روان درمانی و تغییرات سبک زندگی برای حل کردن مسائل ارتباطی و احساسی

دکتر حسین کرمی متخصص مجاری ادراری و ناحیه تناسلی

4.5/5 - (144 امتیاز)

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر علی جمعه ۳ آذر ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 52 مشاهده پرسش
    علت شلی آلت در هنگام سکس وعدم نعوذ و درمان آن
    1. تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲ آذر ۲( 4 ماه پیش)
      fYaTR312109
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳ آذر ۲( 4 ماه پیش)
      با سلام و احترام قرص تادالافیل ۲۰ میلی گرم ۲ ساعت قبل از رابطه ی جنسی مصرف کنید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر مصطفی پنجشنبه ۲۵ آبان ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 43 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من قبل ازدواج مبتلا به خود ارضایی بودم والان که ازدواج کردم هنگام رابطه جنسی زود انزال میشم وژل وکاندوم استفاده کردم هم تاثیری نداشته
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۵ آبان ۲( 4 ماه پیش)
      با سلام و عرض ادب سرترالین ۵۰ میلی گرم هر روز یک عدد تا یک ماه مصرف کنید
    2. تصویر کاربر مصطفی پنجشنبه ۲۵ آبان ۲( 4 ماه پیش)
      🌸ممنون بابت پاسخگوی تون
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۵ آبان ۲( 4 ماه پیش)
      🌺
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 45 مشاهده پرسش
    سلام ۳۵سالمه...۱۵سال ترياک ومتادون مصرف میکردم....الآن یه ساله پاکم..متاهلم...نزدیکی میکنم زیر۲دقیقه ارضاع میشم....ولي تریاک میکشیدم اینجوری نبود....دارویی هست که‌ کمکم کنه...ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 4 ماه پیش)
      با سلام و عرض ادب سرترالین ۵۰ میلی گرم هر روز یک عدد تا یک ماه مصرف کنید
  • تصویر کاربر احسان چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 49 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر وقت بخیر
    دکتر مدتی ترامادول استفاده کردم
    بعد برای ترک متادون استفاده کردم
    الان سه ماهه متادونو ترک کردم
    ولی هم الت تناسلیم هم شله هم زود انزالی گرفتم
    حتی ترامادول با دوز 225استفاده میکنم نهایتن دو دقه دوام میارم و ارضا میشم
    این وضعیت چقدر دیگه طول میکشه درست بشه
    راه درمان داره
    قبلن با ترامادول نیم ساعت تا یک ساعت طول میکشید به مشکل خوردم تو رابطه زناشوییم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۴ آبان ۲( 4 ماه پیش)
      با سلام و عرض ادب سرترالین ۵۰ میلی گرم هر روز یک عدد تا یک ماه مصرف کنید
  • تصویر کاربر باران یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 49 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    من‌نامزدم آلت جنسیش به اندازه انگشت اشاره هست وزیاد کلفت نیست زود انزالی هم دارن

    آیا با عمل جراحی درست میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۱ آبان ۲( 4 ماه پیش)
      عمل های جراحی و تزریق ژل و ... چندان موثر نیستند
  • تصویر کاربر حجت دوشنبه ۱۵ آبان ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 40 مشاهده پرسش
    سلام آفای دکتر خسته نباشيد.من ۲۳ سالمه مجردم حدود ده سال میشه زود انزالی شدید دارم اگه خود ارضایی کنم توی چهل ثانیه ارضا میشم.و یکی هم در مواقع مث استرس اضطراب یا جای زیاد لنگ شم دوچار انزل میشم.انزل بدون نعوظ هست و آلتم بصورت ضربان دار میزنه و یک ثانیه لمس میکنم ارضا میشم.خواهشا راهنمایی کنید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۵ آبان ۲( 4 ماه پیش)
      سرترالین ۵۰ میلی گرم هر روز یک عدد استفاده کنید
  • تصویر کاربر ارین شنبه ۱۳ آبان ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 40 مشاهده پرسش
    سلام مت ۳۲ساله مجرد ولی رابطه دارم هرهفته دوباره وبیماری رقابت هم دادم یکم دروسی خ شدن وسفتی آلت مشکل دارم چه دارویی استفاده کنم برای تقویت
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۳ آبان ۲( 4 ماه پیش)
      با ذکر نام و شرح مجدد مشکلتون به واتس اپ 09394620321 پیام بدید
  • تصویر کاربر جبار پنجشنبه ۱۱ آبان ۲( 4 ماه پیش) تعداد بازدید: 34 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر وقت بخیر
    اقای دکتر من ۳۲ سالمه و دوتا بچه هم دارم و دارای زودانزالی شدید هستم بار اول زیر یک دقیقه بار دوم باز دو دقیقه،
    حدود هشت سال پیش پیش دکتر ارولوژی رفتم گفت هیچ درمانی وجود نداره و مثل یه انسان قلقلکی میمونی و کاریش نمیشه کرد و هیچ قرصی یا توصیه ای هم نکرد
    من تهران کارگرم و هر دوماه یا کمتر شهرستان پیش خانمم میرم
    ایا اون قرصی که گفتی شبی یکی تا سه ماه (سرترالین۵۰ )ایا من که پیش خانمم نیستم میتونم استغاده کنم یا نه؟
    اگه هم احتاجی هست حضوری بیام مطبتون
    ممنون میشم لطف کنید راهنمایی کنید
    یه سوال دیگه هم داشتم اینکه وقتی الت خوابیده سرش یه خورده کجه و موقع ادرار به سمت راسته ایا این اشکال داره ولی موقعی که راست میشه کج نیست
    سپاسگذارم از لطفتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۰ آبان ۲( 4 ماه پیش)
      بله یک ماه قرص رو مصرف کنید انشالله بهتر خواهید شد
    2. تصویر کاربر جبار چهارشنبه ۱۰ آبان ۲( 4 ماه پیش)
      اقای دکتر من پیش خانمم نیستم الان که رابطه جنسی ندارم میتونم شبی یکی استفاده کنم
      سپاسگذارم از لطفتون
      الله آتاوا رحمت ائله سين
      چوخ ممنون
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۱ آبان ۲( 4 ماه پیش)
      بله هر روز یک عدد مصرف کنید تا یک ماه اثر گذار خواهد بود
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۵ آبان ۲( 5 ماه پیش) تعداد بازدید: 61 مشاهده پرسش
    سلام.
    من 27سالمه دو سالی هست ک دچار اختلال نعوظ شدم.اول رابطه جنسی نعوظ دارم ولی بعد ی مدت کوتاه می‌خوابه.یا زمان خودارضایی هم اولش نعوظ عالیه ولی سریع از بین می‌ره.
    نعوظ صبحگاهی هم ندارم.
    ی مشکل دیگه ای هم ک دارم چند ساله ی عادت زشت و اشتباه دارم و اشیاء خارجی وارد مقعدم میکنم.ایا ممکنه این باعث اختلال در نعوظم شده باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ آبان ۲( 5 ماه پیش)
      بله مرتبط هست
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۳ آبان ۲( 5 ماه پیش)
      قرص تادالافیل ۲۰ میلی گرم دو ساعت قبل رابطه مصرف کنید
    3. تصویر کاربر محمد جمعه ۵ آبان ۲( 5 ماه پیش)
      خب درمان دائمی هم وجود داره؟
    4. تصویر کاربر محمد جمعه ۵ آبان ۲( 5 ماه پیش)
      درمان دائمی هم وجود دارد ؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۵ آبان ۲( 5 ماه پیش)
      فعلا دارو رو مصرف کنید انشاالله به صورت دایم بهتر خواهید شد
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر علیزاده شنبه ۲۲ مهر ۲( 5 ماه پیش) تعداد بازدید: 49 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    بنده 29 سالمه و مجردم
    هم مشکل زود انزالی دارم
    و هم این که نعوذ کامل ندارم
    نعوذم اگه صورت بگیره به سرعت صورت به حال قبل برمیگرده به طوری که برای دخول مشکل ایجاد میکنه
    از سن پایین خود ارضایی داشتم و در دوره ای شیوه ی خود ارضاییم خوابیدن روی آلت و فشار آوردن بهش بود
    مدتی هست خود ارضایی ترک شده
    قبلا نعوذ کامل بود
    ولی الان که رابطه جنسی دارم کامل نمیشه و به مشکل خوردم
    ممنون میشم راهنماییم کنید و انزالمم تو همون حالت تقریباً خوابیده ام ممکنه اتفاق بیافته
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۲۲ مهر ۲( 5 ماه پیش)
      قرص تادالافیل ۲۰ میلی گرم دو ساعت قبل رابطه مصرف کنید
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

واریکوسل یکی از بیماری های بیضه است که مردان را درگیر میکند، واریکوسل در واقع به معنای…
چرا باید یورودینامیک یا نوار مثانه انجام بدهیم؟ تست یورودینامیک میزان ذخیره و ترشح ادرار را در…
وازکتومی یا همان عمل بستن لوله مردان و عقیم شدن مردان، یک عمل سرپایی است که، برای…

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

پرسش از دکتر