جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حجم دهنده الت از واقعیت تا شایعه!!

دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:
امروزه مردان جوان زیادی به بنده مراجعه می کنند که از کوچک بودن آلت تناسلی و یا اندازه آن ناراضی بوده و دنبال آمپول بزرگ کننده آلات تناسلی و حجم دهنده الت هستند، اما آیا استفاده از این محصولات می تواند کمک کننده باشد؟ در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم.

از طرفی در ماهواره ها و فضای مجازی تبلیغات گسترده ای با درصد موفقیت بالا با عنوان حجم دهنده آلات تناسلی مردان  تبلیغ می شود که از آن جمله می توان به دستگاه های کشنده یا Extender، عمل های جراحی بزرگ کننده آلت، تزریق ژل حجم دهنده الت ، آمپول بزرگ کننده آلات تناسلی ،واکیوم و تمرین های مختلف روزانه جهت بزرگ کردن آلت تناسلی اشاره کرد.

علت بچه دار نشدن مردان چیست؟

آیا در مراکز علمی و پژوهشی و مراکز درمانی معتبر دانشگاهی در دنیا روشی جدید برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد؟

پاسخ: علیرغم پیشرفت در تکنولوژی هنوز هیچ روش درمانی بزرگ کننده آلات تناسلی مردان وجود ندارد.

همه چیز در رابطه با لاپاراسکوپی

آیا تبلیغات حجم دهنده الت همه دروغند؟

بله، تبلیغات انجام شده شامل دو گروه دارویی و وسایل و جراحی هستند. رشد و نمو آلت قبل از بلوغ اتفاق می افتد و بعد از آن تا پایان عمر ثابت است و بعد از بلوغ هیچ داروئی برای بزرگ کردن آلت تناسلی موثر نمی باشد.

استفاده از هورمون تستوسترون ، تزریق مواد حجم دهنده، شانس ایجاد انواع سرطان ها و از کار افتادن بیضه ها را بالا می برد و اصلاً توصیه نمی شود.

ژل حجم دهنده دائمی

در بسیاری از تبلیغات جنسی نام ژل حجم دهنده دائمی ، روغن حجم دهنده الات تناسلی، قرص حجم دهنده فوری اندام تناسلی مردان، کرم حجم دهنده آقایان فوری، روغن سوپرگان و .. را بسیار شنیده اید اما باید بگویم که ژل حجم دهنده دائمی اصلا وجود ندارد و تمامی این تبلیغات دروغ محض می باشند.

آیا آمپول بزرگ کننده آلات تناسلی وجود دارد؟

خیر. هیچ آمپولی برای بزرگ کردن آلت تناسلی از نظر علمی وجود ندارد و گول تبلیغات این آمپول هارا نخورید.

نام داروی تقویت اسپرم چیست؟

عوارض قرص بزرگ کننده آلات تناسلی

تبلیغات مربوط به محصولات و رویه های بزرگ شدن آلت تناسلی مردمی در همه جا وجود دارد. انبوهی از پمپ ها، قرص ها، وزنه ها، تمرینات و جراحی ها ادعا می کنند که طول و عرض آلت تناسلی شما را افزایش می دهند. اکثر تکنیک هایی که می بینید تبلیغ می شوند بی نتیجه هستند و بعضی از آنها می توانند به آلت تناسلی شما آسیب برسانند و عوارض جبران ناپذیری را ایجاد کنند.

یکی از عوارض جدی قرص های بزرگ کننده آلت تناسلی تورم و عفونت می باشد. این موارد می توانند آنقدر شدید باشند که آلت تناسلی مرد نیاز به برداشتن داشته باشد. ار دیگر  عوارض محصولات بزرگ کننده دستگاه تناسلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سر درد
  • بدن درد
  • مشکلات دستگاه گوارش
  • سرگیجه
  • آبریزش بینی

عوارض جانبی جدی ای که باید بلافاصله بعد از مشاهده آن به پزشک مراجعه کنید:

❌ پریاپیسم (نعوظهایی که بیش از 4 ساعت طول می کشد)

❌ تغییرات ناگهانی شنوایی

❌ کاهش بینایی

نظرتان در رابطه با واکیوم حجم دهنده آقایان چیست؟

همچنانکه عرض کردم علیرغم تبلیغات گسترده، دستگاه های کشنده یا Extender ها و واکیوم هیچ نقشی در بزرگ کردن طول آلت تناسلی ندارند و اصلاٌ توصیه نمی گردد.

آیا تکنیک جراحی بزرگ کننده آلت وجود دارد؟

به علت عوارض وحشتناک عمل جراحی، هنوز روش سالم و بی خطر در دنیا کشف نشده است. در بعضی مراکز با عمل جراحی لیگمان های آویزان کننده آلت را قطع می کنند که طول آلت افزایش پیدا کرده ولی متاسفانه افتادگی پیدا می کند و لذا فرد با مشکل جدی در مقاربت مواجه می شود.

لذا به علت غیرقابل برگشت بودن عمل و گرفتاری تا آخر عمر آن، به جوان ها توصیه می کنم از انجام این عمل شدیداً اجتناب نمایند.

بیشتر بدانید…

فتق بیضه به چه معناست؟

اندازه آلت تناسلی مرد در حالت طبیعی چقدر است؟

نظرتان راجع به تزریق ژل های حجم دهنده الت چیست؟

تزریق ژل به زیر پوست آلت جهت حجم دادن و کلفت کردن آلت باعث از بین رفتن حس آلت تناسلی می شود و از طرفی به علت جذب آن و تزریق های مکرر که باعث عوارض متعدد می شود کار بیخودی می باشد و از نظر علمی به علت حساسیت خاص آلت تناسلی توصیه نمی شود.

آیا با تمرین های ورزشی و کششی روزانه می توان طول آلت را افزایش داد؟

متاسفانه خیر، چون طول سیلندرهای آلت تناسلی تا بلوغ که رشد کرده اند بعد از آن رشدشان متوقف می شود و لذا امکان افزایش طول آنها با حرکت های ورزشی اصلاً امکان پذیر نیست.

حجم دهنده اندام تناسلی مردان گیاهی

هنوز هیچ گیاهی جهت بزرگ کردن آلت تناسلی اقایان پیدا نشده است. پس گول تبلیغاتی که در آن ها از شعار حجم دهنده اندام تناسلی مردان گیاهی و طبیعی استفاده می وشد را نخورید. شما تنهابا برخی از گیاهان گرم مانند زنجبیل، دارچین و … می توانید میل جنسی خود را افزایش دهید اما سایز آلت تناسلی شما تغییری نمی کند.

روش صحیح اندازه گیری آلت تناسلی در مردان

ابتدا باید عرض کنم که طول واژن خانم ها در حالت کشش 5-9 سانت می باشد و در نتیجه اگر آلت تناسلی مرد در حالت نعوظ بالای 9 سانت و زیر 15 باشد طبیعی است. هر چه طول آلت بزرگتر باشد باعث درد شدید مقاربت برای خانم ها می گردد و لذا آقایانی که طول آلت تناسلی آنها در حالت نعوظ بالای 7 سانت است نیاز به اقدام خاصی نیست و می توانند رابطه جنسی موفق داشته باشند.

روش صحیح اندازه گیری آلت تناسلی

در بسیاری از مواقع افرادی که به اینجانب مراجعه می کنند طول آلتشان طبیعی است ولی خود را با دیگران مقایسه می کنند و لذا فکر می کنند که اندازه آلت شان کمتر از طبیعی است در حالیکه این قضیه از نظر علمی صحت ندارد.

علت سایزهای مختلف آلت تناسلی مردانه چیست؟

عوامل متعددی از قبیل ارث محیط و تغذیه و سلامتی سیستم هورمونی بدن و عوامل ناشناخته در ساختن اندازه آلت دخیل هستند. اندازه آلت تناسلی مثل قد افراد مختلف و متنوع است و لذا:

  • هیچ کس نباید با دیگری خود را مقایسه کند.
  • اگر اندازه آلت مثل قد در حالت طبیعی باشد نیاز به اقدامات درمانی ندارد.
  • منشاء اغلب نگرانی جوانانی که از کوچکی آلت شاکی هستند دیدن فیلم های پورن می باشد که در اینجا صادقانه عرض می کنم که آنها مثل فیلم های دیگر ساختگی و انتخاب شده از افراد خاص هستند و لذا نباید با آنها خود را مقایسه کرد.

بیشتر بدانید:

باد فتق چیست؟

آیا راهی برای جلوگیری از کوچک ماندن آلت تناسلی وجود دارد؟

بله، درمان فقط قبل از بلوغ موثر است. والدینی که از کوچکی آلت تناسلی پسر خود نگران هستند باید قبل از بلوغ به دکتر مراجعه و تحت بررسی قرار بگیرند و در صورت نیاز هورمون درمانی مناسب جهت افزایش آلت تناسلی قبل از بلوغ شروع شود.

آلت دفن شده چیست؟

امروزه آلت دفن شده یکی از شایعترین علت مراجعه بیمارانی است که از کوچکی الت تناسلی شاکی هستند. در آن ها بعلت تجمع چربی زیاد در ناحیه پوستی، آلت مثل کوه یخی در میان چربی ها مخفی شده است و لذا بهترین و قطعی ترین روش درمان کاهش وزن و از بین رفتن چربی های اضافی می باشد.

برای بزرگ کردن طول الت تناسلی و افزایش قطر آن چه روش هایی وجود دارد؟

بزرگ کردن الت

دکتر کرمی متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی 

4.1/5 - (586 امتیاز)

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 182 مشاهده پرسش
    با عرض سلام
    من 17 سالمه . از 14سالگی که به بلوغ رسیدم و از اولین بار که التم رو اندازه گرفتم در حال نعوظ 16-17 سانتیمر میرسید .اما لان دو یا سه ماهه که التم کوچک شده و در حال نعوظ به بیش از 13 سانتیمتر نمیرسه . خیلی خیلی نگرانم . میترسم از اینم کوچکتر شه . لطفا راهنمیایی کنید چکار کنم؟!
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 7 سال پیش)
      طبيعي است
  • تصویر کاربر سجاد جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 179 مشاهده پرسش
    سلام من چند ساله جق میزنم و خیلی پشیمون میون اگه زیاد جق بزنی التت کوتاه میمونه من الان ۱۶سال سن دارم و ۱۳سالگی اسیر این کار لعنتی شدم میخواستم بدونم من الان قدم ۱۷۵و وزنم۶۰کیلو طول الت تناسلیم باید به صورت استاندارد چقد باشه ؟


    راستی برای اینده که بخوام بچه دار شم و زنم خوب حال کنه باید چقد باشع



    خواهش میکنم سریع ج بدید خواب و بیداری برام نزاشته
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 7 سال پیش)
      ترك كنيد خوب ميشود
  • تصویر کاربر نیما جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 186 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقت شما بخیر من چند روز پیش یه ضایعه گوشتی روی آلتم بوجود اومده عکسش رو ارسال میکنم خیلی کوچیکه ممکنه زگیل باشه خیلی نگرانم...
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 7 سال پیش)
      زگيل است
  • تصویر کاربر صبا جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 213 مشاهده پرسش
    سلام راه درمانی زگیله زبانی چیست؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 7 سال پیش)
      كرايو
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 209 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    حدود دو سه سال پیش من اندازه ی آلتم(کیر) رو اندازه گرفتم 18.5 سانتیمتر بود و خیلی هم دلم خوش بود که این اندازه هست
    ولی امروز اندازه گرفتم بعد این دو سه سال شده 16سانتیمتر
    خیلی نگرانم :-(
    چیکار کنم که مثل قبل شه؟ ربطی کس کردن داره یعنی اگه کس بکنم طول کیرم مثل قبل میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 7 سال پیش)
      راه بزرگ كردن الت وجود ندارد
  • تصویر کاربر مهدوی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 186 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکترمن 19سالمه اندازه التم درحالت نعوظ17سانته میخواستم بدونم بیشترازاین میشه یانه تاچه سنی الت تناسلی رشدمیکنه؟لطفاکامل راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۳۰ مهر ۹۵( 7 سال پیش)
      راهي ندارد
  • تصویر کاربر میلاد یکشنبه ۲۵ مهر ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 309 مشاهده پرسش
    با سلام و درود خدمت دکترکرمی وآرزوی توفیق روز افزون از خداوند منان
    دکتر بنده از کرمانشاه این سوال رو میفرستم 21 سال سن دارم و اندازه آلت تناسلیم درحالت نعوذ 10 سانتی متر میباشد اما وقتی خط کش را طبق اصول وروشی که برای اندازه گیری آلت تناسلی بیان شده فشار میدهم که به استخوان ناحیه عانه برسد تا 3 سانتی متر داخل چربی فرو میرود یعنی اگر این چربی ها نبود اندازه آلت تناسلی بنده13 سانتی متر می شد حال سوال من این است که اگر از کرمانشاه به شما مراجعه کنم حضرت عالی این عمل برداشتن چربی های اضافه را انجام میدهید؟؟؟؟ چقدر باید هزینه کنم؟؟؟دکتر خیلی تعریف شمارا شنیدم تورو به خدا نا امیدم نکنید....
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۵ مهر ۹۵( 7 سال پیش)
      عمل خطرناك وپر عارضه اسن نكنيد
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۵ مهر ۹۵( 7 سال پیش)
      است
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 192 مشاهده پرسش
    سلام
    دکتر همسر من قبلا زیگیل تناسلی داشته درمان کرده واکسنم زده الانم دیگه زیگیلی تو ناحیه تناسلیش نداره دکترم بهش گفته از نوع پر خطرش نیست
    میخواسم بدونم رابطه جنسی دهانی برای ما مشکلی نداره؟
    امکانش هست گلوی من دچار زیگیل بشه؟
    حتما نیاز من واکسن بزنم؟
    بعد از زدن واکسن باز هم امکانش هست گلوی من زیگیل بزنه؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 7 سال پیش)
      قابل پيش گويي نيست
  • تصویر کاربر رضاحاجی یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 173 مشاهده پرسش
    باسلام بنده حدود سه سالیست که ازطول التم کوتاه شده قبلا20سانت والان 16/5سانت ازافت اندازه الت خودمطمئنم علت چیست وایاراه درمان دارد
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 7 سال پیش)
      نه الت خود به خود كوتاه نميشود
  • تصویر کاربر شهريار یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 198 مشاهده پرسش
    ايا طي يك عمل جراحي ميتوان به ميزان چشم گيري به طول و قطر و حجم آلت اصافه نمود؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۱۱ مهر ۹۵( 7 سال پیش)
      نه امكان ندارد
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

کولپوسکوپی زگیل تناسلی چیست؟ کولپوسکوپی که نوعی معاینه دستگاه تناسلی زنان است، ابزاری مؤثر برای تشخیص زگیل…
واریکوسل یکی از بیماری های بیضه است که مردان را درگیر میکند، واریکوسل در واقع به معنای…
چرا باید یورودینامیک یا نوار مثانه انجام بدهیم؟ تست یورودینامیک میزان ذخیره و ترشح ادرار را در…

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

پرسش از دکتر