جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

علت ایجاد لکه های سفید روی دستگاه تناسلی زنان و مردان چیست؟

دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

بسیاری از عوامل می توانند باعث ایجاد لکه های سفید روی دستگاه تناسلی زنان و مردان شوند. در صورت عدم درمان میتواند به عوارض طولانی مدت نیز منجر شود.

برخی از مردان با شرایطی متولد می شوند كه آن شرایط، عامل به وجودآورنده این لكه ها بوده یا منجر به گسترش لکه ها خواهند شد. گاهی اوقات لكه های سفید بر روی پوست شما نشانه یك STI یا عفونت دیگری است.

1- پاپول های پنیس

پاپول های پنیس ردیف هایی از لکه های سفید هستند كه در اطراف سر و یا گلنس آلت تناسلی رشد می كنند. پاپول های پنیس بی ضرر هستند. روشن نیست که چه چیزی باعث ایجاد  این لکه های سفید روی ناحیه تناسلی می شود، اما به هیچ وجه با STI مرتبط نیستند.

راهکارهایی برای درمان پاپول های پنیس

پزشک معمولاً توصیه نمی کند كه این پاپول ها برداشته شوند مگر اینکه موجب اضطراب یا نگرانی شما شوند. گزینه های ممکن برای برداشت عبارتند از:

✅  جراحی برداشت

پزشك پاپول ها را با استفاده از یك اسكالپل بریده و جدا می كند.

✅  جراحی با لیزر

پزشک با استفاده از تکنیک های جراحی لیزر به جدا کردن و حذف لکه های سفید روی اندام تناسلی اقدام خواهد کرد.

✅ كرایوسرجری

پزشک از نیتروژن مایع برای انجماد لکه های سفید روی آلت یا همان پاپول ها استفاده كرده و آن ها را از دستگاه تناسلی جدا می كند.

2- دانه های فوردایس

دانه های فوردایس غدد چربی (سباسه) بزرگی هستند که بر روی سطح پوست قابل مشاهده می باشند. غدد سباسه به حفظ رطوبت پوست شما کمک می کنند. این غدد به طور معمول توسط پوست پوشیده می شوند، اما می توانند خوشه هایی از لکه های سفید روی آلت و یا پوست ظاهر شوند.

دانه های فوردایس بی ضرر هستند و می توانند تقریبا در هر قسمتی از بدن، از جمله پیش پوست آلت تناسلی شما ظاهر شوند. معمولاً با آن ها متولد می شوید هرچند ممکن است تا سن بلوغ بروز نكنند.

راهکارهایی برای درمان دانه های فوردایس

پزشک معمولاً درمان این دانه ها را توصیه نمی كند مگر اینکه خودتان بخواهید آن ها را بردارید.گزینه های ممکن برای حذف عبارتند از:

✅ درمان با لیزر

پزشک با استفاده از تکنیک های لیزر اقدام به برداشت بافت و كوچك كردن ظاهر این دانه ها می كند.

✅ جراحی میکرو پانچ

دکتر با استفاده از دستگاهی از طریق پوست وارد شده و بافت هایی را که علل ایجاد نقاط فوردایس هستند برمی دارند.

3- جوش (كورك)

هنگامی که چربی های بدن یا بافت های مرده در منافذ گیر كرده و انسداد ایجاد می كنند، می توانند باعث رشد جوش ها شوند. هنگامی که منافذ پوست شما مسدود می شوند، باکتری ها می توانند در آن ها رشد كرده و این منافذ با ذرات چركی آلوده پر شوند. در نتیجه این امر باعث سفید شدن جوش می شود.

جوش ها معمولاً بی ضرر هستند و با گذشت زمان محو میشوند. جوش های خود را نتركانید زیرا این كار باعث بدتر شدن التهاب یا ایجاد اسكار های دائمی می شود. اجازه دهید كه این جوش ها خودشان محو شوند.

راهکاری برای درمان جوش ناحیه تناسلی

شما می توانید از پراکسید بنزوئیل یا اسید سالیسیلیک جهت پاكسازی باکتری ها و پوست اضافه و چربی ها استفاده نمایید. اما از داروهای ضد آکنه که برای صورت یا سایر قسمت های بدن به كار می روند، در درمان جوش های ناحیه تناسلی استفاده نکنید.

4- بالانیت

بالانیت زمانی اتفاق می افتد که پوست روی سر آلت تناسلی تحریک یا متورم شود.  لکه های سفید روی اندام تناسلی به ویژه در نواحی سر آلت و پوست رویی آن می توانند یک علامت باشند.
سایر علائم عبارتند از:

☑ قرمزی
☑ درد هنگام ادرار کردن
☑ درد یا سوزش آلت تناسلی
چنانچه بالانیت به دنبال عفونت (قارچی یا باکتریایی) باشد، ممکن است یک ماده سفید یا ترشحاتی را نیز مشاهده کنید.

راهکارهایی برای درمان بالانیت

✔برای کاهش سوزش، یك پماد کورتیکواستروییدی مانند بتامتازون (Betaloan SUIK) را به پوست آلت تناسلی بزنید.

✔اگر مشکوک به عفونت هستید، به پزشک خود مراجعه کنید. وی ممکن است با تجویز یک ضد قارچ موضعی یا آنتی بیوتیک، هرگونه عفونت احتمالی ایجاد شده را پاکسازی کند.
✔اگر بعد از برقراری رابطه ی جنسی یا داشتن رابطه جنسی با شرکای جدید یا داشتن چندین شریك جنسی، دچار علائم شدید ، مجددا به پزشک خود مراجعه كنید.

 فولیکولیت یکی از عوامل ایجاد لکه های سفید روی آلت

5- فولیکولیت

فولیکولیت زمانی اتفاق می افتد که فولیکول های مو، متورم شوند. این اتفاق ممکن است به دنبال یک عفونت باکتریایی، عفونت قارچی، و یا موهای زیرپوستی صورت گیرد.
فولیکولیت می تواند ایجاد خارش و تحریک كند. با این حال، معمولا مضر نیست، مگر اینکه از یک عفونتی که درمان نشده ناشی شود.

در صورت بروز هر یک از این علائم،بلافاصله پزشک خود را ملاقات کنید:

☑ سوزش یا خارش
☑ ترشح یا چرك از جوش های سفید یا تاول ها
☑ درد یا حساسیت به لمس در اطراف جوش ها

راهکارهایی برای درمان فولیکولیت

با توجه به علت زمینه ای، فولیکولیت را می توان با استفاده از موارد زیر درمان کرد که عبارتند از:

✅ آنتی بیوتیک ها

✅ پماد هایی برای عفونت های قارچی یا باکتریایی درمان کرد.

✅ اگر مكرراً به فولیکولیت مبتلا می شوید، ممکن است پزشك عمل جراحی با لیزر برای حذف فولیکول های مو یا روش های تخلیه(درناژ) و یا پاكسازی عفونت های بزرگ تر را توصیه كند.

مولوسكوم كونتاژیوزوم

6- مولوسكوم كونتاژیوزوم

مولوسكوم كونتاژیوزوم یک عفونت ویروسی پوستی است و می تواند از طریق تماس پوست با پوست، داشتن رابطه جنسی با فرد مبتلا، یا به اشتراک گذاشتن لباس ها، حوله ها و یا سایر موارد آلوده انتقال یابد.

لکه های سفید روی ناحیه تناسلی یا جوش بر روی آلت یک علامت رایج این بیماری هستند. این بیماری ممکن است با نقاط کوچک و سفید یا گوشتی شروع شده، اما در نتیجه ی مقابله ی بدن با عفونت می توانند بزرگ تر، قرمز تر و حساس تر شوند.

راهکارهایی برای درمان مولوسكوم كونتاژیوزوم

این جوش ها غالباً بدون درمان از بین می روند.اما اگر ضایعات بزرگ شده و یا ایجاد ناراحتی كنند، پزشک ممکن است موارد زیر را به شما توصیه کند:

✔ اسید موضعی یا محلول های تاول

پزشک این مواد را بر روی جوش ها استعمال می كند تا تا با تخریب لایه ی رویی پوست آن ها را از بین ببرد.

✔ جراحی کورتاژ

پزشك از یک ابزار به نام کورت استفاده می کند تا جوش ها. را از بین ببرد.

✔ جراحی لیزر

پزشك با استفاده از تکنیک های لیزر جوش ها را برداشته و از بین می برد.

✔ كرایو سرجری

همانطور كه گفته شد پزشک از نیتروژن مایع برای انجماد استفاده كرده.

عفونت قارچی

7- عفونت قارچی پنیس

عفونت قارچی دستگاه تناسلی ناشی از قارچ كاندیدیا آلبیكنز است و می تواند با برقراری رابطه جنسی با فرد مبتلا یا عدم رعایت مراقبت های بهداشتی مناسب از آلت تناسلی منتقل شود.اگر به یک عفونت قارچی مبتلا هستید، علائم آن معمولاً در اطراف سر آلت تناسلی یا زیر پوست این قسمت ظاهر می شوند. سایر علائم عبارتند از:

جوش های سفید یا قرمز

  • قرمزی
  • علائم تحریكی
  • ترشحات پنیری شكل
  • سفتی و كشیدگی پوست آلت تناسلی (پیش پوست)

راهکاری برای درمان عفونت قارچی پنیس

✔ پمادها و كرم های ضد قارچ موضعی معمولاً برای پاک سازی عفونت کافی هستند. گزینه های رایج عبارتند از:

1- میکونازول (Desenex)

2-  میکونازول (Desenex)

3- HPV

8- سیفلیس

سیفلیس یک بیماری مقاربتی جدی است. بروز این بیماری بین سال های 2015 و 2016 افزایش یافته و هم اکنون به بیش از 5000 مورد در سال رسیده است. پس از دوره نهفتگی که بازه ای 9 تا 90 روزه دارد، سیفلیس خود را به صورت یک توده بدون درد (به اندازه یک سکه کوچک) بر روی آلت تناسلی یا دیگر نواحی حاضر در تماس جنسی نشان می دهد.

بسته به رنگ پوست فرد، توده به رنگ قرمز تیره، قهوه ای یا سیاه می باشد. این توده پس از مدت کوتاهی به یک زخم تبدیل می شود که بدون درد است. موردی که این بیماری را خطرناک می کند این موضوع است که پس از مدتی این زخم التیام یافته و فرد تصور می کند که درمان شده است در صورتی که این گونه نیست.

در صورتی که فرد کوچک ترین تردیدی در ارتباط با برآمدگی یا زخم بر روی آلت خود دارد باید فورا جهت انجام آزمایش و معاینه به یک کلینیک سلامت جنسی مراجعه کند زیرا ممکن است این زخم ناشی از سیفلیس باشد. خوشبختانه در صورتی که این عفونت زودهنگام تشخیص داده شود کاملا قابل درمان است. فرد تا زمانی که کاملا درمان نشده است نباید رابطه جنسی داشته باشد.

سیفلیس

9- بیماری های جنسی گرمسیری

برخی عفونت های جنسی گرمسیری سبب ایجاد برآمدگی کوچکی به رنگ قهوه ای یا صورتی بر روی آلت تناسلی مردان می شوند. این برآمدگی مانند توده ای است که توسط سیفلیس به وجود می آید. اغلب در این وضعیت، غده های موجود در کشاله ران نیز متورم می شوند.

بنابراین، در صورتی که فرد به تازگی در کشوری گرمسیری رابطه جنسی داشته و یا با شخصی از کشور های گرمسیری ارتباط جنسی داشته است او می تواند یک خطر تلقی شود. در صورت شک داشتن به آلوده شدن خود می توان به یک کلینیک سلامت جنسی (ادراری – تناسلی) جهت تشخیص و آزمایش شدن توسط متخصصان مراجعه کرد.

بیماری هایی که این متخصصان به دنبال آن ها خواهند گشت موارد زیر هستند:

  • لنفوگرانولوما ونروم (LGV)
  • شانکروئید (شانکر نرم)
  • گرانولوم اینگوینال

10- زگیل تناسلی ناشی از HPV

ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) یك عفونت منتقله از راه جنسی (STI) است که به راحتی توسط رابطه ی محافظت نشده گسترش می یابد. زگیل های تناسلی علائم شایع HPV هستند و شبیه به جوش های سفید یا قرمز بوده و ممکن است در اطراف آلت تناسلی، پوست ناحیه و یا كل ناحیه تناسلی ظاهر شوند.

HPV که سبب ایجاد زگیل های تناسلی می شود، موقتی می باشد و در نتیجه باعث عوارض طولانی مدت نمی شود. اگر سیستم ایمنی شما ضعیف است یا اگر چندین شریک جنسی دارید، زگیل های تناسلی ممكن است به مدت طولانی تری باقی بمانند. برای درمان زگیل تناسلی در مردان و زنان چه باید کرد؟

راهکاری برای درمان زگیل های تناسلی ناشی از HPV

اگر مشکوک به زگیل تناسلی یا HPV هستید، برای تایید تشخیص به پزشک خود مراجعه کنید.آن ها ممکن است موارد زیر را توصیه کنند:

✔ درمان موضعی: پزشک با استفاده از یك محلول موضعی می تواند به سیستم ایمنی بدن شما کمک کند تا زگیل را از بین برده یا آن ها را بسوزاند.

✔ جراحی با لیزر

درمان زگیل تناسلی با کرایوتراپی

برای دیدن تصاویر مربوط به زگیل تناسلی با کرایوتراپی و فیلم درمان آنها روی لینک زیر کلیک کنید:

بهترین درمان زگیل تناسلی مردانه

تبخال تناسلی هرپس

11-هرپس یا تبخال تناسلی

هرپس یك عفونت ویروسی ناشی از ویروس هرپس سیمپلکس است. زگیل های تناسلی از علائم رایج آن می باشند كه می توانند مانند جوش های سفید یا قرمز باشند.علائم دیگری که می توانند بر پوست ناحیه تناسلی و یا آلت تناسلی تاثیر گذارند شامل موارد زیر می باشند:

  • قرمزی
  • علائم تحریكی
  • خارش
  • تاول هایی که سربازكرده و از آن ها چرك خارج می شود.

راهکاری برای درمان زگیل تناسلی ناشی از  ویروس هرپس

اگر شما معتقدید كه زگیل تناسلی یا ویروس هرپس سیمپلكس دارید، به پزشک خود مراجعه کنید. پزشک به احتمال زیاد از داروهای ضد ویروسی برای کمک به بدن در مبارزه با عفونت استفاده می کند. اگرچه این داروها نمی توانند از شیوع بیماری های آینده جلوگیری کنند، اما می توانند به زمان بهبودی زخم ها را سرعت بخشیده و به کاهش درد کمک کنند. گزینه های رایج عبارتند از:

1- ایمیكوئیمود (آلدارا)

2-  پودوفیلین و پودوفیلیكس (Condylox)

3- اسید تری کلرواستیک (TCA)

این داروها ممکن است با بروز اولین علائم شیوع بیماری برای کاهش آن ها کمک کنند.

زمان مراجعه به پزشک متخصص

لکه های سفید روی آلت شما همیشه نگران كننده نیستند. اغلب اوقات در چند روز یا چند هفته خود به خود ناپدید می شوند. اگر علائم شما بیش از یک یا دو هفته طول كشید، به پزشک خود مراجعه کنید. اگر نشانه های زیر در شما ظاهر شدند، به پزشک خود مراجعه كنید:

  • درد
  • تورم
  • قرمزی یا تحریک
  • خشکی و ترک خوردگی پوست
  • راش(بثورات)
  • تخلیه واضح
  • خوشه هایی از 20 یا تعداد بیش تر جوش های قرمز یا سفید
  • جوش های گل كلمی

دکتر حسین کرمی متخصص جراحی کلیه ، مجاری ادراری تناسلی و فوق تخصص درمان آندوسکوپی و لاپاراسکوپی

4.5/5 - (146 امتیاز)

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر محمد پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 165 مشاهده پرسش
    آزمایش آنالیز اسپرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 6 سال پیش)
      بفرستيد
    2. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام آقای دکتر متوجه نشدم چی را بفرستم
      ؟؟
    3. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 6 سال پیش)
      با سلام خدمت آقای دکتر
      سوالی داشتم خدمتون ممنون میشم جواب را بدید
      مطلبی در یکی از کانال ها خوندم که میخواستم ببینم آیا این مسئله صحیح میباشد
      ( این مطلب 👇👇
      ‌💢جالب است بدانيد:

      🔺👈زمان ساخته شدن اسپرم در بدن مرد 74-69 روز است.

      🔺👈زمان ذخيره سازی اسپرم در بدن مرد با حفظ قابليت باروری 7-5 روز است . )

      و سوال دومی اینکه بنده حدود دو هفته آینده قصد دارم آزمایش آنالیز اسپرم جهت تست تعداد اسپرم و کیفیت اسپرم های بدنم بدهم که طبق مطالعاتی که داشتم مصرف یک سری مواد غذایی باعث میشود تعداد اسپرم را افزایش دهد مانند موارد زیر حال سوالم این است که آیا با مصرف مواد غذایی زیر در طی این ۱۴ روز تا انجام این آزمایش میتوان تعداد اسپرم ها را افزایش داد یا خیر؟؟ یا زمان برای این کار بسیار کوتاه است؟؟
      ممنون میشم راهنماییم کنید که علاوه بر مواردی که عرض شد چه اقدامات دیگری را جهت موفقیت در این آزمایش میتوانم انجام دهم:
      مصرف خوراکی های زیر:
      ۱. آب پرتقال + عسل
      ۲. شیر و عسل + تخم مرغ + پیاز
      ۳. خرما
      ۴. جینسینگ
      ۵. موز
      و...
      نکته: قابل ذکر است که بنده ۸ ماه است که هیچگونه رابطه جنسی با همسرم نداشته ام و در حالت متارکه هستیم.

      در ضمن خدمتون عرض کنم علت اینکه آزمایش میدهم جهت اطمینان برای خودم میباشم که مطلع شوم مشکل ناباروری نداشته باشم و از طرف ارگان خاصی یا موارد دیگری نمیباشد فقط جهت اطمینان خودم و همسرم میباشد.
      باتشکر
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 6 سال پیش)
      من عرض كردم نتيجه ازمايش اسپرم را بفرستيد مطالب بالا تا حدي درست هستند
    5. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۸ فروردین ۹۶( 6 سال پیش)
      آقای دکتر من داخل متن خدمتون عرض کردم هنوز آزمایش نداده ام و قصد دارم ۱۴ روز آینده این آزمایش را انجام دهم و ۸ ماه هم هست که با همسرم هیچ گونه رابطه جنسی نداشته ام میخواستم ببینم قبل از انجام این آزمایش چه اقداماتی را انجام دهم و چه موآد غذایی را مصرف کنم تا نتیجه این آزمایش موفق باشد و کمیت و کیفیت اسپرم ها را افزایش دهد؟؟
      و آیا مصرف خوراکی هایی که قبلا عرض کرده بودم قبل از انجام این آزمایش مفید میباشد؟؟
      و سوال دیگرم زمان تولید اسپرم چند روز میباشد؟؟
      تشکر
    6. تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۹ فروردین ۹۶( 6 سال پیش)
      سلام مجدد
      آقای دکتر سوال اصلی من این هست که با وجود اینکه در حال حاضر حدود ۸ ماه هست که با همسرم در حالت متارکه هستیم و بیش از ۸ ماه هست که هیچ گونه رابطه جنسی نداشته ایم آیا میتوان در این شرایط آزمایش آنالیز اسپرم انجام داد و اگر جواب بله است است آیا میتوان به جواب این آزمایش اطمینان داشت و جواب این آزمایش مورد تایید میباشد و چه اقداماتی را قبل از انجام این آزمایش، انجام دهم؟؟
      باتشکر
    7. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 6 سال پیش)
      بله ميتوان ازمايش داد اگر جاي خوب باشد
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 202 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما بنده مدتی هست که متوجه دونه های ریزی روی آلتم شدم وهمچنين خارش ناگهانی اطراف آلتم ميخواستم بدونم علتش چيه وبرای درمان چکاری باید انجام بدم با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      سلام عكسش را بفرستيد ببينم
  • تصویر کاربر عطا پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 210 مشاهده پرسش
    سلام دكتر.من خيلي روي بيماريهاي جنسي حساسم و وسواس دارم. هفته ي پيش با دوست دخترم رابطه داشتم و اون روز يه مقدار ايشون مشكوك بود كه لبش تبخال داره ميزنه ولي زخم خاصي نداشت و هنوز التهابي ايجاد نشده بود تو روزهاي بعد هم موردي ديده نشد ولي چون يه شوك عصبي بهش وارد شده بود اين حس رو داشت حالا من شديدا استرس دارم كه نكنه موردي بوده و به من منتقل شده باشه. الان ٣ روز ميگذره و من نشونه ي خاصي مبني بر تبخال نداشتم. تا به حال هم اصلا تبخال نزدم (٣٠ سالمه). خواستم ببينم راهي هست كه خيالم راحت بشه. با ازمايش ميشه مطمين شد از سلامتم؟ ممنون ميشم راهنمايي كنيد. چون ديدم تا ارديبهشت وقت خالي نداشتيد اينجا مزاحم شدم. خيلي استرس دارم اگه راهنمايي كنيد ممنون ميشم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
    2. تصویر کاربر عطا چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      دكتر پاسختون نصفه ضبط شده تا اونجايي كه ميفرماييد "توصيه ميكنم..." بعدش قطع ميشه
      ممنون ميشم مجدد بفرماييد
      چون خيلي فكرم درگيره.برا اينكه خيالم راحت باشه الان بعد ٤ روز ميتونم ازمايش خون بدم و مطمين شم مشكلي نيست يا بايد صرفا منتظر علايم پوستي باشم 😢 و در اين صورت اگه بعد ٢ هفته چيزي رويت نشد ميتونم مطمين باشم از سلامتم
      خيلي ببخشيد وقتتونو ميگيرم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      سلام اگر ميخواهيد خيالتان راحت شود ازمايش Hsv type2 انجامد دهيد
    4. تصویر کاربر عطا چهارشنبه ۲ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      ممنونم. اگه تا ٢ هفته بعد اون رابطم نشونه پوستي نبينم ميتونه نشونه اين باشه كه مشكلي نبوده و اگر ايشون لبشون تبخالي هم داشته به من مشكلي وارد نشده؟
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
      بله
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر اشكان سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 192 مشاهده پرسش
    الت
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱ فروردین ۹۶( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر navid یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 239 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز
    ببخشید من زگیل تناسلی داشتم کرایو کردم یعنی کلا سکس بیخیال شیم؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر نیما سه شنبه ۲۴ اسفند ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 205 مشاهده پرسش
    با سلام و احترام
    آقای دکترچند روز هست که جوش های نسبتا بزرگی در زیر ناحیه شکمی بنده ایجاد شده است و با خواندن مطالبی راجع به زیگیل تناسلی به شدت نگران و پر استرس شده ام. به دلیل اینکه محل سکونت بنده به شهر تهران دور می باشد، می خواستم بزرگواری کنید و در مورد عکس ارسالی بفرمایید که این جوش ها زیگیل تناسلی هستند یا خیر. در صورت امکان دارویی را برای بنده پیشنهاد کنید.
    با سپاس فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۰ اسفند ۹۵( 7 سال پیش)
    2. تصویر کاربر نیما جمعه ۲۰ اسفند ۹۵( 7 سال پیش)
      با تشکر از شما آقای دکتر
      فقط در صورتیکه بخواهم آزمایش بدهم چه نو ازمایشی باید بدهم
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۲۰ اسفند ۹۵( 7 سال پیش)
    4. تصویر کاربر نیما یکشنبه ۲۲ اسفند ۹۵( 7 سال پیش)
      با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
      آقای دکتر متاسفانه به علت اینکه محل سکونت بنده به تهران دور بود من در شهر خودم نزد ، یک پزشک متخصص پوست رفتم ایشون پس از نگاه کردن به ناحیه زیر شکمی، تشخیص به ویروس مولوسکوم دادند و پیشنهاد کرایو و یا یک محلول به نام پدوفیلین 15 درصد را دادند.بنده به علت مشکلات مالی که داشتم محلول پدوفیلین را انتخاب کردم. آقای دکتر دستور استفاده این محلول رو روزی یکبار تجویز کردند. متاسفانه بعد از 5 روز استفاده پوست بنده انگار روی آتش گذاشته شده بطوریکه مشکل در راه رفتن بنده نیز ایجاد شده.آقای دکتر اگه امکان دارد می خواستم نگاهی به تصاویر بیندازد وتشخیصتون از این بیماری بفرمایید و داروی برای بنده تجویز نمایید. بی ادبی مرا ببخشید هزینه ویزیت را بفرمایید بنده از طریق اینترنت بنده واریز نمایم.اقای دکتر واقعا زندگی بنده مختل شده بخاطر این بیماری. ممنون میشم کمکم کنید..
    5. تصویر کاربر نیما دوشنبه ۲۳ اسفند ۹۵( 7 سال پیش)
      آقای دکتر با توجه به عکس های ارسالی هزینه کرایو کردن برای بنده چقدر هست.
      با تشکر فراوان
    6. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ اسفند ۹۵( 7 سال پیش)
    7. نمایش سایر 5 پاسخ
  • تصویر کاربر مهدی جمعه ۶ اسفند ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 183 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    بنده چند وقتی هست که ضایعه هایی در الت تناسلیم پدیدار شده که احتمال زیاد زگیل هست
    ولی با گذشت 3 ماه همچنان مانند قبل هستند و رشد و تکثیر نکرده.تعدادشون هم کم هست هم کوچک
    آیا امکان درمان با دارو وجود دارد؟
    با کرایو احتمال برگشت هست؟
    کرایو درد دارد؟ با بی حسی انجام میشود ؟ حقیقتش من از آمپول وحشتناک میترسم آقای دکتر
    در آخر هزینه کرایو را بفرمایید ممنون میشم
    ببخشید سوالاتم زیاد شد
    با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۶ اسفند ۹۵( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر طاها چهارشنبه ۴ اسفند ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 213 مشاهده پرسش
    سلام خدمت اقای دکتر کرمی . دکتر بعد از استمنا آلتم به شدت ورم میکند مخصوصا پوست اطراف ختنه گاه . انگار که باد شده باشد اما درد ندارد و بعد از ۲۴ ساعت برطرف میشود . علت چی میتونه باشه خیلی نگرانم . ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۴ اسفند ۹۵( 7 سال پیش)
      سلام تحريكهاي ناشي از استمنا است قطع كنيد خوب ميشود
  • تصویر کاربر Reza شنبه ۳۰ بهمن ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 199 مشاهده پرسش
    سلام وعرض خسته نباشی...
    اقای دکتر من از کوچکیه الت تناسلم رنج میبرم ایا برای بزرگ کردن ان راهکاری وجود دارد یا خیر اگر راهکاری وجود دارد من را راهنمایی کنین ..ویا اگر مطب شما در تبربز هست ادرس ان را برایم ارسال کنین حضوری به خدمت برسم ممنون میشوم ...وبخاطر سایتتون خیییییلی تشکر میکنم...از تبریز
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۳۰ بهمن ۹۵( 7 سال پیش)
      اگر اندازه الت شما در حالت نعوظ بالاي ٩ سانت استدستكاري نكنيد چون راه درماني ندارد
  • تصویر کاربر Hossein شنبه ۱۶ بهمن ۹۵( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 199 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید زیر آلت تناسلی من چنتا دونه کوچک هست همانجا که ختنه کردن از اول بود آیا خطرناک هست یا نه لطفا جواب بدین ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۶ بهمن ۹۵( 7 سال پیش)
      سلام مطاب زگيل سايت من را بخوانيد٢-عكسش را بفرستيد
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

واریکوسل یکی از بیماری های بیضه است که مردان را درگیر میکند، واریکوسل در واقع به معنای…
چرا باید یورودینامیک یا نوار مثانه انجام بدهیم؟ تست یورودینامیک میزان ذخیره و ترشح ادرار را در…
وازکتومی یا همان عمل بستن لوله مردان و عقیم شدن مردان، یک عمل سرپایی است که، برای…

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

پرسش از دکتر