جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سریعترین درمان بدون عود و قاتل انواع زگیل تناسلی مردان

دکترحسین کرمی

دکترحسین کرمی

در این مقاله مطالعه می‌کنید:

زگیل تناسلی مردان؛ از طریق رابطه ی جنسی منتقل می شود. علت بوجود آمدن زگیل تناسلی در مردان چیست و برای درمان قطعی زگیل تناسلی چه باید کرد؟

زگيل تناسلي در مردان بیماری است که به دنبال رابطه ی جنسی بوجود می آید کافی ست یکی از طرفین مبتلا به زگیل تناسلی باشد و تمام!

اگر به هر دلیل زمانی برای خواندن مقاله ندارید، می توانید پادکست صوتی زیر را گوش دهید:

بهترین درمان زگیل تناسلی مردان

امروزه کرایوتراپی به دلایل زیر بهترین، آسانترین، کوتاه ترین و کم عارضه ترین روش درمان زگیل تناسلی آقایان و زنان می باشد

-در یک جلسه و در برخی 5-10 دقیقه همه زگیل های تناسلی را می توان درمان کرد.

-باعث پخش زگیل تناسلی نمی شود.

-نیاز به تکرار درمانی نیست.

-از نظر زیبایی محل پوست آلوده نسبت به روش های دیگر حداقل آسیب بافتی را دارد.

-سرپایی و با حداقل درد و تحریک محل نسبت به روش های دیگر می باشد.

و لذا نکات فوق باعث شده است که امروزه درمان زگیل تناسلی در مردان با کرایوتراپی به عنوان خط اول درمان زگیل تناسلی در بسیاری از مراکز درمانی مورد استفاده قرار گیرد. هزینه درمان زگیل تناسلی مردان بر اساس تعداد و محل ایجاد زگیل متغیر است.

چند نوع زگیل تناسلی وجود دارد؟

HPV مخفف و معادل انگلیسی ویروس پاپیلومای انسانی است. این ویروس رایج ترین عفونت منتقل شونده جنسی می باشد. HPV معمولا آسیب رسان نبوده و خود به خود از بین می رود. با این حال، انواعی از آن وجود دارند که می توانند به ایجاد سرطان یا زگیل های تناسلی بدخیم منجر شوند.

بیش از 100 نوع ویروس HPV وجود دارد که 60 نوع آن باعث ایجاد زگیل در ناحیه ی دست و پا و 40 نوع دیگر سبب ایجاد زگیل تناسلی می شوند.

اغلب زگیل های تناسلی توسط انواع 6 و 11 ویروس HPV ایجاد می شوند. زگیل ها با اینکه آزار دهنده هستند اما در دسته انواع کم خطر عفونت HPV قرار می گیرند؛ زیرا سبب ایجاد سرطان یا دیگر مشکلات جدی سلامتی نمی شوند.

زگیل تناسلی گل کلمی

زگیل های گل کلمی در واقع تعداد زیادی زگیل در کنار هم هستند که به شکل یک گل کلم دیده می شوند با این حال برخی اوقات زگیل تناسلی به شکل مسطح و صاف ظاهر می گردند.

عکس انواع زگیل تناسلی مردان

۱-عکس زگیل آلت تناسلی

زگیل روی آلت مردان
زگیل مردان

۲-عکس زگیل مقعدی

زگیل مقعدی
زگیل تناسلی مقعد

۳-عکس زگیل دهانی

سایر روش های درمان زگیل تناسلی مردان

اگر زگیل های تناسلی کوچک باشند، شاید بتوان آنها را با پماد برای درمان زگیل تناسلی مردان درمان کرد. به طور کل سه روش برای درمان زگيل تناسلي مردان پیشنهاد می شود که البته باید توجه داشت که ویروس اصلی زگیل تناسلی با هیچ راهی از بین نمی رود؛ اما در صورت رعایت نکات پزشکی، احتمال عود مجدد آن بسیار کمتر خواهد بود.

که عبارتند از:

1- پودوفیلین

پودوفیلین یکی از درمان های خانگی زگیل تناسلی است که روی محل آلوده مالیده می شود و معمولا برای درمان زگیل تناسلی خفیف به کار می رود ولی تحریکات شیمیایی محل و استفاده طولانی مدت آن برای درمان زگیل تناسلی که باید به مدت یک ماه تا سه ماه مالیده شود، استفاده از آن را محدود کرده است.

2- درمان زگیل تناسلی با لیزر

لیزر باعث تبخیر و پخش زگیل در جاهای سالم می شود و همچنین به علت هزینه بالا، به عنوان خط اول درمان زگیل تناسلی توصیه نمی شود.

3- استفاده از کوتر و جراحی برای برداشتن زگیل تناسلی

گاهی از بین بردن زگیل تناسلی با جراحی انجام می شود. روش های جراحی به علت ماهیت عود کننده زگیل و همچنین تخریب پوست و بد شکل شدن محل سوزانده شده مورد استقبال بیماران نمی باشد. معمولا اگر زگیل تناسلی خیلی بزرگ باشد، جراحی زگیل تناسلی در بیمارستان انجام می شود.

4- پماد ایمی گومید

پماد ایمی گومید که به علت اثر ضعیف آن که از طریق تحریک سیستم ایمنی عمل می کند و خیلی مؤثر در درمان نمی باشد.

کندن زگیل

کندن زگیل تناسلی با نخ یا هر چیز دیگری، جز پخش شدن بیشتر ویروس به سایر نواحی توسط زخم شدن و انتشار خون به اطراف، نتیجه ای نخواهد داشت!

آیا زگيل تناسلي در مردان کشنده است؟

 

زگیل تناسلی سبب مرگ نمی شود، اما در صورت عدم درمان به شدت مسری بوده و نواحی بیشتری را درگیر می کند.

فراموش نکنید که نوع خطرناک زگیل تناسلی می تواند سبب ایجاد سرطان گوارشی و یا سرطان دهانه ی رحم در خانم ها شود!

زگیل تناسلی مردانه بدخیم

دو نوع زگیل تناسلی 16 و 18 سبب ایجاد سرطان دستگاه گوارش و  دهانه ی رحم می شوند اما اغلب زگیل های تناسلی توسط انواع 6 و 11 ایجاد می شوند که در دسته انواع کم خطر عفونت HPV قرار می گیرند. پس شاید فقط بتوان دو نوع 16 و 18 را به عنوان زگیل تناسلی بدخیم شناخت.

بر اساس مطالعات مرکز پیشگیری و کنترل بیماری ها در آمریکا CDC سرطان های مرتبط با اچ پی وی شایع نیستند، با این حال شانس ابتلا به سرطان زگیل تناسلی در برخی مردان بیشتر است:

1- مردانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند از جمله افراد مبتلا به بیماری ایدز!

مردانی که به ویروس HIV (ویروس ایدز) مبتلا هستند نیز احتمال بالا تری جهت ابتلا به این سرطان دارند. دیگر انواع ویروس HPV به ندرت در مردان، سرطان ایجاد می کنند اما با این حال آن ها سبب ایجاد زگیل های تناسلی می شوند. در هر برهه ای از زمان، حدود 1 درصد مردان فعال از نظر جنسی در آمریکا به زگیل تناسلی ابتلا خواهند داشت.

2- مردانی که رابطه جنسی مقعدی بیشتری دارند. در این افراد احتمال ابتلا به سرطان مقعد بالاتر است.

برخی از انواع سی و چندگانه ویروس HPV که با سرطان های ناحیه تناسلی در ارتباط هستند می توانند منجر به سرطان مقعد یا آلت تناسلی در مردان شوند. هر دوی این سرطان ها نادر هستند. در افرادی که سیستم ایمنی سالمی دارند حتی از این میزان نیز کمیاب تر است.

فراموش نکنید که:

– اغلب سرطان هایی که در پشت حلق یافت می شوند از جمله قاعده زبان و لوزه ها با HPV مرتبط هستند. در واقع، این ها شایع ترین سرطان های مرتبط با HPV هستند که در مردان یافت می شوند. هر ساله بیش از 13 هزار مورد جدید در مردان تشخیص داده می شود.

– بعد از ابتلای فرد به ویروس زگیل تناسلی متأسفانه برای همیشه فرد به عنوان ناقل بیماری زگیل تناسلی می باشد و هر تماس جنسی فرد با افراد سالم باعث آلودگی آنها می شود. شدت آلودگی فرد بسته به نوع ویروس فرق می کند. در شکل های زیر نمونه هایی از ابتلاء به زگیل تناسلی مردان را که از مراجعین به اینجانب گرفته شده است مشاهده می کنید .

خیلی از بیماران از نقش واکسن HPV سوال می کنند که در اینجا لازم می دانم از شما دعوت کنم تا مقاله واکسن زگیل تناسلی را مطالعه کنید.

گالری عکس زگیل تناسلی

در ادامه عکس واضح از زگیل تناسلی مردان شامل زگیل آلتی، زگیل مجرای ادراری و زگیل بیضه آورده شده است. عکس زگیل تناسلی مردان می تواند به شما در شناخت زگیل تناسلی کمک کند. با این حال برای تشخیص دقیق زیگیل تناسلی بررسی شکل زگیل تناسلی توسط خود فرد کافی نیست و حتما می بایست به متخصص ارولوژی مراجعه کنید.

مراقبت بعد از کرایو زگیل تناسلی

توصیه های قبل وبعد از فریز وكرایو درمانی:

١-قبل از كرایو شما پماد بی حس كننده به زگیل ها می زنید تا آن ها را بی حس كند.

٢-بهتر است جهت رویت همه زگیل ها موهای منطقه با كرم های موبر ٢٤ ساعت قبل پاكسازی شود.

٣-زمان كرایو بسته به تعداد زگیل می باشد، ولی به طور متوسط كمتر از ٥دقیقه طول می كشد.

٤-بعد از كرایو سوزش مختصر قابل تحمل خواهید داشت كه بلافاصله ازبین می رود.

٥-بعد از كرایو تراپی هر ١٢ ساعت پماد التیام دهنده باید به محل مالیده شود.

6-می توانید استحمام كنید ومنطقه را با صابون بشورید.

7-بهتر است تا التیام زخم ها موقع نزدیكی از كاندوم استفاده شود.

8-در طول یك هفته زگیلهای كرایو شده سیاه رنگ شده و میریزند از كندن آنها اجتناب نمایید.

9-جهت جلوگیری از عود زگیل از تیغ جهت اصلاح استفاده نكنید.

10-استفاده از حرارت درمانی شامل لیزر وسوزاندن زگیل باعث پخش زگیل به مناطق سالم می شود ولذا بهترین درمان زگیل بر اساس مكتب های معتبر پزشکی دنیا كرایوتراپی است مواظب تبلیغ های دروغین باشید.

11-بعد ازیك هفته از شروع كرایو درمانی جهت بررسی درصد موفقیت باید جهت ویزیت مراجعه نمایید.

تجربیات بیماران زگیل تناسلی

امروز برای شما داستانی در مورد یکی از بیمارانم با زگیل تناسلی تعریف خواهم کرد. آقایی 25 ساله متاهل که 4 سال پیش ازدواج کرده بود، به طور اتفاقی متوجه خال های گوشتی در ناحیه تناسلی خود می شود ولی با گذر زمان می بیند که تعداد خال ها در حال افزایش است.

تفاوت HPV و زگیل تناسلی چیست؟

زگيل تناسلي در مردان زائده های بی خطری هستند که بر روی پوست فرج، واژن، دهانه رحم، آلت تناسلی مردانه، کیسه بیضه یا مقعد پدیدار می شوند. اغلب زگیل های تناسلی توسط دو نوع 6 و 11 ویروس HPV به وجود می آیند. زگیل های تناسلی برآمدگی هایی نرم و گوشتی هستند که گاهی اوقات ظاهری همانند گل کلم دارند. این زگیل ها اغلب بدون درد و قابل درمان بوده و می توان آن ها را همانند زگیل های دست یا پا از بین برد.

از آنجایی که زگیل های تناسلی می توانند ظاهری همانند دیگر زائده های پوستی داشته باشند، تنها پزشک و پرستار توانایی تشخیص و درمان آن ها را دارند. خوشبختانه، زگیل ها خطرناک نبوده و به سرطان منجر نمی شوند. بنابراین، به ویروس های ایجاد کننده زگیل انواع کم خطر HPV گفته می شود.

لازم به ذکر است که این زگیل ها می توانند سبب ناراحتی و تحریک پذیری پوست شده و امکان انتقال ویروس ایجاد کننده آن ها به افراد دیگر نیز وجود دارد. در صورتی که افراد تصور بر ابتلای خود دارند باید هر چه سریع تر آزمایش ابتلا به HPV را انجام دهند.

یک آزمایش ابتلا به HPV برای ناحیه دهانه رحم وجود داشته که برای دیگر نواحی تناسلی کاربرد ندارد. از آنجایی که HPV بسیار رایج بوده و به صورت خود به خود از بین می رود، انجام آزمایش همواره الزامی نیست.

آیا درمان صد در صد زگیل وجود دارد؟

هیچ نوع درمانی برای از بین بردن قطعی ویروس اچ پی وی از بدن وجود ندارد. در واقع روش هایی مانند لیزر زگیل تناسلی و یا کرایوتراپی درمان قطعی hpv محسوب نمی شوند و تنها برای از بین بردن زگیل های تناسلی که بر روی پوست ظاهر شده اند، به کار می روند. در صورتی که پس از درمان، نکات بهداشتی و توصیه های متخصص زگیل تناسلی را رعایت کنید، احتمال عود مجدد زگیل بسیار کمتر می شود.

مدت زمان درمان زگیل تناسلی چقدر هست؟

برای درمان زگیل به چه پزشکی باید مراجعه کرد؟

برای درمان زگیل می توان به متخصص ارولوژی، متخصص زنان و نیز متخصص پوست مراجعه کرد. اما از آنجا که زگیل تناسلی در ناحیه حساس آلت و حتی درون مجرای ادرار رشد می کند، آشنایی متخصص زگیل تناسلی با ناحیه ادراری بسیار مهم است تا بر اثر ناآگاهی و یا تجربه کم؛ مشکلی برای مجرای ادرار یا ناحیه تناسلی ایجاد نشود. از این رو متخصص ارولوژی توانایی بیشتری برای درمان زگیل تناسلی دارد. در انتهای این مقاله فیلم درمان زگیل تناسلی که توسط پروفسور حسین کرمی انجام شده است را می توانید مشاهده نمایید.

درمان زگیل های تناسلی زنانه

زگيل تناسلي در زنان چگونه است؟ زگیل تناسلی در دختر مجرد و یا زنان نیز بر روی اندام تناسلی، مقعد و دهان رشد می کند. متاسفانه اگر زگیل تناسلی زنانه از نوع پرخطر باشد، می تواند منجر به سرطان دهانه رحم شود. برای راحتی شما خانم های عزیز، درمان زگیل تناسلی توسط متخصص زنان در مطب اینجانب انجام می شود.

علت ایجاد زگیل تناسلی در زنان ویروس HPV است که بیشتر از طریق رابطه جنسی با فرد مبتلا به زگیل تناسلی، منتقل می شود.

اگر زگیل تناسلی در داخل واژن باشد، چکار کنیم؟

برخی افراد برای درمان زگیل تناسلی از پماد زگیل تناسلی استفاده می کنند برای آشنایی با بهترین پماد و نحوه ی مصرف آن بر روی پماد برای درمان زگیل تناسلی کلیک کنید.

علت بوجود آمدن زگیل تناسلی در مردان

ماهیت زگیل تناسلی آقایان ویروسی به نام HPV می باشد که این ویروس تیپ های مختلفی دارد که بعلت متنوع بودن آن و از طرفی تمایل سریع به انتقال از طریق جنسی امروزه جوانان زیادی را درگیر کرده است. علت انتقال و انتشار ویروس زگیل تناسلی مردان عدم آگاهی افراد و از طرفی رابطه جنسی با فرد آلوده می باشد.

تنها یک تماس جنسی جهت انتقال این ویروس از مرد به زن یا از زن به مرد کافی است. بعلت تمایل سریع این ویروس به انتشار حتماً استفاده از کاندوم نیز حالت پیشگیری نداشته و لذا کاندوم فقط قسمت پوشاننده آن را محافظت می کند و بیضه ها و ناحیه عانه در هنگام نزدیکی با فرد مبتلا علیرغم استفاده از کاندوم آلوده به ویروس می شود.

پیشگیری از زگیل تناسلی در مردان و زنان

  • پیشگیری بهتر از درمان است، سعی کنید از رفتارهای پرخطر جنسی اجتناب نمایید تا آلوده به ویروس HPV نشوید.
  • استفاده از کاندوم باعث جلوگیری از ابتلا به ویروس زگیل تناسلی نمی شود.
  • واکسن فقط برای افراد غیر مبتلا توصیه می گردد پس از ابتلا به زگیل تناسلی تزریق واکسن گارداسیل برای درمان زگیل تناسلی بی فایده است.
  • در صورت مشاهده هر گونه برجستگی پوستی گوشتی در ناحیه تناسلی مخصوصاً بعد از رفتار پرخطر جنسی به دکتر مراجعه کنید.
  • تزریق واکسن قبل از ازدواج مخصوصا ًبه دختر خانم ها در جهت جلوگیری از آلودگی به ویروس HPV کمک کننده است.
  • از دستکاری و کندن هر گونه ضایعه پوستی آلت تناسلی بدون معاینه پزشک خودداری کنید.
  • در صورت ابتلا به ویروس تناسلی جهت اصلاح موی منطقه آلت تناسلی به هیچ وجه از تیغ استفاده نکنید چرا که باعث منتشر شدن زگیل ها می گردد. استفاده از موبر های شیمیایی و ماشین بهترین روش دفع موهای زائد منطقه تناسلی است.

جهت اخذ نوبت با شماره تماس مطب 021226642744 تماس بگیرید.

دکتر حسین کرمی متخصص جراحی کلیه ، مجاری ادراری تناسلی و درمان زگیل تناسلی با کرایو

4/5 - (401 امتیاز)

مشاوره پزشکی

در پایان هر مقاله برای راحتی شما عزیزان، نرم افزار پرسش و پاسخ قرار داده شده است تا به راحتی سوالات خود را با ما در میان بگذارید. از طریق این نرم افزار می توانید پرسش ها و مدارک پزشکی خود را ارسال کنید تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.

سیستم پرسش و پاسخ

ثبت سوال جدید

پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده شما را از مراجعه به پزشک معالجتان بی نیاز نمی کنند.با توجه به تعداد زیاد سوالات پاسخ شما تا 4 روز کاری به صورت پیامک اطلاع رسانی خواهد شد  

پیگیری سوال قبل

برای پیگیری پاسخ سوال خودتون و نمایش آن کد رهگیری خود را در این قسمت وارد کنید.
تصاویر پیوست امکان انتخاب تا ۵ تصویر وجود دارد. جهت انتخاب چندگانه کلید Ctrl را نگه دارید. (فرمت های مجاز شامل png, gif و jpg می باشد و حداکثر حجم هر تصویر ۸ مگابایت است.)
© همیارسیستم
  • تصویر کاربر میثاق جمعه ۱۱ اسفند ۲( 2 هفته پیش) تعداد بازدید: 17 مشاهده پرسش
    من حدود ۱۰ روز هست که دونه هایی همچون جوش زد روی‌التم که من انها رو ترکانده و
    از ان روز سرکه سیب استفاده کردم بر روی نواحی ولی به هیچ عنوان سفید نمیشود
    و رو به بهبود هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۱ اسفند ۲( 2 هفته پیش)
      به متخصص پوست مراجعه کنید
  • تصویر کاربر پویا پنجشنبه ۳ اسفند ۲( 3 هفته پیش) تعداد بازدید: 18 مشاهده پرسش
    سلام
    با توجه به عکس بفرمایید که زائده ی بوجود آمدو روی بیضه چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۳ اسفند ۲( 3 هفته پیش)
      باسلام و احترام باید از نزدیک معاینه شوید
  • تصویر کاربر سعید چهارشنبه ۲ اسفند ۲( 3 هفته پیش) تعداد بازدید: 13 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر.من قبلا هم بهتون پیام داده بودم مبنی بر اینکه سر آلت تناسلی من بی حس شده و لذت جنسی نمیتونم بکنم موقع ارضا هیچچی نمیفهمم سردی و گرمی آب رو سر آلتم حس نمیکنه.چکار کنم من؟ دوبار هم prpکردم خوب نشد.قرص یوهمبین مدتی خوردم فرق نکرد.الان قرص تادالافیل ده میخورم که واسه نعوضم خوبه اما موقع ارضا هیچی نمیفهمم.لذت جنسی من محدود شده به حسی که در بدنه آلتم مونده همین.یعنی ده درصد.چکار کنم من یه راهکار بدین بهم؟ سونوگرافی آلت هم رفتم عکسشو میفرستم.توروخدا بگین چکار کنم من؟ رنگ سرآلت هم سفید و زرد شده
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲ اسفند ۲( 3 هفته پیش)
      با سلام مجددا عکس هارو آپلود کنید
  • تصویر کاربر جواد سه شنبه ۲۴ بهمن ۲( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 23 مشاهده پرسش
    سلام دکتر دوروزه این لکه رو نزدیک کشاله رانم و تقریبا زیر بیضم دیدم هیچ خارش و سوزش و ترشحی هم در این ناحیه و در تمامی آلت تناسلی ندارم
    و هیچ برجستگی و حالت گوشتی هم نداره میخاستم بدونم چیه و درمان لازمه ایا
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۲۴ بهمن ۲( 1 ماه پیش)
      چند وقته ایجاد شده
  • تصویر کاربر Saman چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 33 مشاهده پرسش
    آیا پوسته شدن رو کلاهک آلت هم نشانه زگیل تناسلی هست
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 1 ماه پیش)
      خیر
  • تصویر کاربر آرین چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 60 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید
    من 3دوز واکسن گارداسیل تزریق کردم و اینکه 7 ماه پیش رابطه داشتم بدون کاندوم و چون خیلی حساسم رو این موضوع استرس گرفتم که به موقع اچ پی وی نگیرم رفتم آزمایشم دادم منفی شد 2 ماه بع از رابطه
    الان من مدت 3 ماه هستش یه زایده روی کمربند ختنه گاهم دیدم نمیدونمم از قبل بوده یا خیر که خیلی ریزه حتی از غدد فوردایسم ریز تره
    و رشدم نکرده
    میخواستم ببینم زیگیل هستش یا خیر
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 1 ماه پیش)
      با سلام مجددا عکس هارو آپلود کنید
    2. تصویر کاربر آرین سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 1 ماه پیش)
      من قبل اینکه رابطه برقرار کنم ۲ دوز واکسن زده بودم
    3. تصویر کاربر آرین سه شنبه ۱۷ بهمن ۲( 1 ماه پیش)
      وقتی پوست ختنه کاهم رو نمیکشم محو میشه ولی وقتی میکشم مشخص میشه خیلی ریزه فقط با فلش قابل دیدن هست
    4. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۸ بهمن ۲( 1 ماه پیش)
      مشکوک به زگیله نمونه برداری بشه
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 44 مشاهده پرسش
    سلام 5 ساله تقریبا این زیر آلت من هستش من تازه متوجه این بیماری شدم
    فقط هم رابطه با همسرم داشتم الان این زگیا تناسلی هستش ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۱۶ بهمن ۲( 1 ماه پیش)
      بله زگیله باید کرایو بشه
  • تصویر کاربر امیری شنبه ۷ بهمن ۲( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 22 مشاهده پرسش
    دکتر جان دقیقا انتهای دنبالچه و اوایل خط باسن حالت جوش بود فشار دادم الان اینطور شده اون سفیده کمی هم سفت و زیرش هم حالت یه نطقه سفت زیر پوستی هست راهنمایی میکنید چیه
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۷ بهمن ۲( 1 ماه پیش)
      پماد کالامین استفاده کنید
  • تصویر کاربر امینی دوشنبه ۴ دی ۲( 2 ماه پیش) تعداد بازدید: 68 مشاهده پرسش
    برجستگی که داخل عکس هست زگیل هست یا ضایعه پوستی
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی دوشنبه ۴ دی ۲( 2 ماه پیش)
      باسلام و احترام مشکوک است باید از نزدیک معاینه شوید
  • تصویر کاربر مژده پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 3 ماه پیش) تعداد بازدید: 36 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر اقای دکتر
    این رو کشاله رانم هستش تازه دیدم فکر کردم برگشت موعه برای همون روشو زخم کردم ولی برگشت مو نیست ، از داخل یکم سفته ولی برامدگی کمی داره ؟ این چیه ؟ میتونه ربطی به زگیل داشته باشه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 3 ماه پیش)
      رابطه ی پرخطر داشتین؟ شبیه زگیل نیست
    2. تصویر کاربر مژده پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 3 ماه پیش)
      بله یک و نیم سال پیش ، از دیشب تا حالا این شکلی شده
    3. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۲۳ آذر ۲( 3 ماه پیش)
      زگیل نیست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

مطالب بیشتری بخوانید

چرا باید یورودینامیک یا نوار مثانه انجام بدهیم؟ تست یورودینامیک میزان ذخیره و ترشح ادرار را در…
وازکتومی یا همان عمل بستن لوله مردان و عقیم شدن مردان، یک عمل سرپایی است که، برای…
پزشک اورولوژی به چه معنی است؟ و در چه حوضه ای فعالیت میکند؟ اورولوژیست ها پزشکان متخصصی…

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب

درخواست نوبت

برای درخواست نوبت معاینه و یا درمان زگیل تناسلی با کرایو می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید.

پرسش از دکتر