از دکتر بپرسید

تغییر رنگ منی و شل شدن آن - پرسش 141049

  • تصویر کاربر ایرج یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 1 سال پیش) سوال های دیگر
    سلام وقت بخیر
    دکتر من حدودا ۳ هفته ای میشه تو انزالم رنگ آب منی تغییر کرده و تقریبا بصورت زرد یا رنگ ابغوره شده و بسیار شل مثل اب جاری میشه ، هیچ غلظتی توش نیست ، بیماری ایروئید دارم و تحت درمانم ، قبلا هم تیروئید داشتم ولی اینجوری نشدم
    زندگیم کلا بهم ریخته و بسیار ناراحتم
    لطفا راهنماییم کنید ساکن قزوینم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷( 1 سال پیش)
      ازمایش وکشت دهید
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

به علت اختلالات ایجاد شده در نرم افزار تا اطلاع ثانوی، سیستم پرسش از دکتر غیر فعال خواهد بود. به زودی مشکل برطرف خواهد شد.

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی