تورم بیضه - پرسش 186254

  • تصویر کاربر حمید جمعه ۱۳ دی ۹۸( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 67 بیضه
    سلام و وقت بخیر
    من 32 ساله هستم و تازه مبتلا به دیابت شدم و اسید اوریکم هم بالاست قند ناشتام 334 بود و اسید اوریک 10.2
    تازه مصرف دارو رو شروع کردم زیپمت و دیابزید 30 و آلوپورینول و مداسین هر کدام روزی یک عدد
    بعد از اولین روز مصرف دارو، نیمه های شب احساس خارش شدید و تورم در کیسه بیضه پیدا کردم و الآن تا قبل از ظهر تورم تا زیر کلاهک آلت هم به وجود آمده
    میخواستم بدونم این تورم (همراه با خارش و بدون درد) ممکنه به دلیل حساسیت به این داروها بوده باشه یا اینکه ممکنه بخاطر اسید اوریک باشه یا دلیل دیگه ای داره و باید چه کار کنم ؟؟؟
    ممنون از لطفتون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۱۳ دی ۹۸( 1 سال پیش)
      سونو کنید یا بیایید ببینم

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.