ادرارتیره - پرسش 249887

  • تصویر کاربر هیوا سه شنبه ۸ تیر ۰( 2 ماه پیش) تعداد بازدید: 42 مثانه
    باسلام
    چندروزقبل دخترم دچارضعف شدودرفروشگاهی کاملابیحال گردید.درفروشگاه مذکوریک دکتر طب سنتی برایش تجویزقرص آهن کردوگفت فقر شدید آهن داردوقرص آهن باترکیبات برگرفته از مواد گیاهی را به دخترم دادوگفت صبح ۲ قرص وشب ۲قرص استفاده شوداکنون بعداز۲ روزشکایت از ادرارسیاه و مدفوع سیاه دارد خواهشمندم راهنمایی فرمائید.
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۸ تیر ۰( 2 ماه پیش)
      اثرات قرص اهنه. ابتدا ازمایش جهت بررسی کم خونی داده شود

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.