از دکتر بپرسید

پرستات - پرسش 181674

  • تصویر کاربر حمید شنبه ۱۸ آبان ۹۸( 1 ماه پیش) پروستات
    جناب دكتر با سلام و عرض احترام بابت بزرگي و حس انسان دوستي حضرتعالي

    بنده با ٣٩ سال سن و متاهل و شغل مهندسي، به مدت يكسال و نيم درگير التهاب مزمن پرستات هستم. و هر شب ترازوسين ٢ استفاده مي كنم. نسبت به قبل بهتر شدم ولي متاسفانه پس از بهبودي كوتاه مدت، علايم هرچند خفيف عود مي كند و همچنان درگيرم. (اندازه پرستات ٣٨ سي سي و ازمايش ادرار و پي اس اي و عفونت نرمال است)
    همزمان با اين بيماري ترشحات پرستات و مايعي غليظ و چسبناك زياد شده و مدام بايد پس از ادرار با زور زدن خارج كنم وگرنه احساس تحريك اميز و ناخوشايندي در مجرا دارم كه پس از خارج شدن اين مايع بهتر مي شود. اين موضوع بسيار ازار دهنده است. علت چيست و چطور بايد کنترل شود؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی شنبه ۱۸ آبان ۹۸( 1 ماه پیش)
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری و بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.