زود انزالی و خود ارضایی - پرسش 8811

  • تصویر کاربر ایمان یکشنبه ۷ تیر ۹۴( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 159 زودانزالی
    با سلام وعرض خسته نباشید اینجانب از 13 سالگی تا 20سالگی خود ارضایی داشتم ولی 2 سالی هست که کار را خیلی کم کردم ولی 2-3سالی هست که احساس میکنم در حالت نشسته یا در حال راه رفتن انگار منی از من دارد خارج می شود دکتری به من گفت که قرص سیتاپرام را بخورم ولی واقیعتش از عوارض آن می ترسم ایا این قرص اثر بخش خواهد بود ؟آیا می شود این احساس را از بین برد؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی یکشنبه ۷ تیر ۹۴( 7 سال پیش)
      با ترک و تلقین بله درست میشود
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
Rate this post

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.