استمنا - پرسش 329971

  • تصویر کاربر رحیم سه شنبه ۱۵ خرداد ۳( 1 ماه پیش) تعداد بازدید: 29 بیماریهای جنسی
    سلام اقای,دکتر خسته نباشید من چن,ماه پیش,خد ارضایی,کردم با وسیله های,اسباب,بازی,جنسی مذکر هستم بعد,استمنارو انزال فردا ش جوش های قرمز رنگ,و زیادی,از,سر,تا پاهام,ضاهر شد ک بعضی کوچک و بعضی بزرگ بودن خونم هم غلیظ شد وسوزش,سینه داشتم زبانم,هم,لکه های قرمز در میومد پیش دکتر,عفونی,رفتم,بعد,ازمایش,سی تی,اسکن نفهمید,مشکل چیه,و گفت,سالمی اما من,خدم,می,دونم,ک دچار بیماری شدم و شاید,خطرناک,لطف راهنمایی کنید,پیش چ دکتری,برم,و ممکن ب چ بیماری,دچار شده باشم رابطه جنسی,نداشتم و فقط,استمنا این,جوری شدم و خیلی,پشیمونم و احساس,گناه میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی سه شنبه ۱۵ خرداد ۳( 1 ماه پیش)
      الانم اون ضایعات پوستی رو دارید؟
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
Rate this post

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب