اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس

قرص فیناستراید 5 - پرسش 732444

  • تصویر کاربر اسماعیل جمعه ۷ دی ۳( 1 سال پیش) تعداد بازدید: 474 پروستات
    با سلام ، می گویند قرص فیناستراید 5 میلی آبی رنگ از شرکت دارویی سها موجب اختلال در نعوظ می شود، آیا نوع دیگری از این قرص وجود دارد که این عارضه را نداشته باشد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۷ دی ۳( 1 سال پیش)
      ربطی به شرکت نداره خود این دارو منجر به کاهش میل جنسی و اختلال نعوظ میشه
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
Rate this post

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

درمان واریکوسل با دارو

هیدروسل

درمان زگیل تناسلی مردان

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب