اگر سوالی داری اینجا از ما بپرس

قطر وريد چپ 1.9 م م و توصيه دکتر به عمل جراحي - پرسش 74352

  • تصویر کاربر محسن جمعه ۷ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 6923 واریکوسل
    سلام جناب دکتر . وقت بخير
    سه هفته قبل فوتسال بازي کردم و خيلي فشار آوردم. آخراي بازي بود که درد زيادي داخل مقعد و بين لگن احساس کردم . که مانع بازي کردنم شد.
    جلسه بعد که بازي کردم .اين درد تکرار شد و بيضه چپم هم درد گرفت و با مقداري درد در شکم.

    دکترم با معايه چشمي و فيزيکي تشخيص واريکسل نداد!!!
    جواب سونو گرافي :
    مثانه سالم
    قطر وريد راست : 1.4 م م
    قطر وريد چپ 1.9 م م
    هيدروسل مشاهده نشد.

    دکترم جواب رو ديدن و گفتن اگه درد بيضه داري عمل کني خيلي بهتره.(( الان درد بيضم خيلي کمه)) گفتن اگه قطر 2 بود حتما بايد عمل ميکردم.


    حالا سوال من اينه:

    1-به نظر شما با درد خفيفي که هنوز در مقعد و بيضه چپ دارم و قطر وريد چپ که 1.9 م م است .
    آيا حتما بايد عمل کنم؟
    مجرد هستم و ميخوام ورزشرو حرفه اي دنبال کنم.
    2-اگر عمل نياز نيست چه کار کنم اين درد بيضه و داخل لگن دوباره به سراغم نياد .

    با تشکر از شما
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      درد بيضه باعمل از بين نميرود
    2. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      من بايد خودم معاينه كنم تا نظر دهم
    3. تصویر کاربر محسن پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      با عرض سلام

      الان دیگه درد بیضه ندارم.

      جواب کامل سونو گرافی:
      مثانه دارای شکل و حجم نرمال
      ضخامت جدار مثانه 5 م م
      رزیدیو پس از تخلیه 97 سی سی باقیمانده دارد
      پروستات به حجم 23 سی سی است
      بیضه راست و چپ دارای ابعاد و اکوژنیسته پارانشیم طبیعی است.
      قطر ورید راست بیضه 1.4 م م
      ورید چپ 1.9 م م


      1_میخواستم بدونم واریکسل دارم ؟ و درجه چنده؟ و آیا نیاز به عمل داره؟
      2-اگر عمل نکنم آیا میتونم بعد از یک ماه استراحت مجدد ورزش رو شروع کنم

      در ضمن کرمان هستم و فعلا نمیتونم برسم خدمتتون

      با تشکر فراوان
    4. تصویر کاربر محسن پنجشنبه ۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      با عرض سلام

      الان دیگه درد بیضه ندارم.

      جواب کامل سونو گرافی:
      مثانه دارای شکل و حجم نرمال
      ضخامت جدار مثانه 5 م م
      رزیدیو پس از تخلیه 97 سی سی باقیمانده دارد
      پروستات به حجم 23 سی سی است
      بیضه راست و چپ دارای ابعاد و اکوژنیسته پارانشیم طبیعی است.
      قطر ورید راست بیضه 1.4 م م
      ورید چپ 1.9 م م


      1_میخواستم بدونم واریکسل دارم ؟ و درجه چنده؟ و آیا نیاز به عمل داره؟
      2-اگر عمل نکنم آیا میتونم بعد از یک ماه استراحت مجدد ورزش رو شروع کنم

      در ضمن کرمان هستم و فعلا نمیتونم برسم خدمتتون

      با تشکر فراوان
    5. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۷ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      فعلا درد نداريد درمان نميخواهد
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
3.7/5 - (3 امتیاز)

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

جستجو

حالب

+54 مطلب