از دکتر بپرسید

بی میلی جنسی و عدم نعوظ - پرسش 240334

  • تصویر کاربر بهروز پنجشنبه ۱۲ فروردین ۰( 3 هفته پیش) تعداد بازدید: 10 بیماریهای جنسی
    با سلام
    ۴۵ ساله هستم و از چهل روز گذشته احساس کردم که نفخ بشدت و غیر طبیعی زیاد شده و در روده احساس سوزش میکردم . به دکتر مراجعه کردم ایشان دو قرص مبورین ۱۳۵ و فاموتیدین ۴۰ را تجویز کردند . فکر می کنم تقریبا همزمان با مصرف قرص ها، دچار بی میلی جنسی و اختلالدر نعوظ شده ام. آیا بایستی ابتدا بیماری گوارشی را درمان کنم و سپس به به این مشکل بپردازم یا نه
    لطفاً راهنمایی بفرمایید
    متشکرم
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی پنجشنبه ۱۲ فروردین ۰( 3 هفته پیش)
      اگر اختلال جنسی ادامه دار شد باید بررسی کنید فعلا اقدامی نیاز نیست
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

ویزیت تلفنی