از دکتر بپرسید

عدم نعوظ - پرسش 168471

  • تصویر کاربر میلاد چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۸( 1 ماه پیش) ناتوانی جنسی
    سلام ..مدت چند ماه پیش به مدت طولانی و چندین ساعت طولانی در سایت های سکسی را گذراندم‌ و با یه فشار طولانی به التم و ترشح مکرر پیش اب از التم نعوظم‌ دچار مشکل شدید شد که حتی دیگر نعوظ صبگاحی هم ندارم رفتم دکتر برای من قرص تادافیل وسیالیس و کلی داروهای تقویتی از جمله افرودیت وال من و...تجویز کرد ولی باز مشکلم حل نشد حتی رفتم داپلر رنگی از التم گرفتن ولی اصلا خون در التم حتی باتزریق پاپاورین نیامد به اندازه کافی تا نعوظ خوب شکل بگیرد انرا بردم پیش دکتر میگه تو مشکل نداری مشکلت روحیه این در حالیه که من قرص فلوکستین هم استفاده کردم ولی تاثیری بر نعوظم نداشته تورو خدا کمکم کنید واقعا دیگه نمیدونم چی کار کنم داعم هم زیر چشم هام گود رفته
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۲۶ تیر ۹۸( 1 ماه پیش)
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
به مطلب امتیازدهید
4 (0%) 1 رای

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری و بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.