احتباس ادراری - پرسش 221319
امید شنبه ۱۷ آبان ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 869 مثانه
سلام آقای دکتر خسته نباشید
بنده ۲۲ سالمه ، طی یک حادثه تصادف دچار شوک عصبی شدم ، به دکتر روانپزشکم مراجعه کردم ایشون برای من قرص های تری فلوئوپرازین ۵میلی ، بی پریدن ، کلونازپام و آسنترا ۱۰۰ تجویز کردن ، بعد از یک هفته استفاده از این داروها دچار احتباس ادراری شدم و ادرارم کامل تخلیه نمیشه. از عوارض قرص ها هست؟با قطع داروها مشکلم برطرف میشه؟ ضمنا بخاطر سرماخوردگی قرص آنتی هیستامین هم مصرف میکنم.. ممنون میشم پاسخ دهید-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۷ آبان ۹۹( 5 سال پیش)
بله عوارضه
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
درمان واریکوسل با دارو
هیدروسل
درمان زگیل تناسلی مردان
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.
