قرص PROTRAL OPAS - پرسش 254241

  • تصویر کاربر عای چهارشنبه ۱۳ مرداد ۰( 3 ماه پیش) تعداد بازدید: 172 پروستات
    سلام دکتر من چهار روز قبل به دکتر کلیه و مجاری ادراری مراجعه کردم چون تکرار ادرار داشتم سوزش نوک الت و کمی درد بیضه هام هم درد میکرد چهار نوع قرص داد که یکیش همین قرص PROTRAL است من ازدواج نکردم بخاطر همین دکتر کفت باید سه روز یک باز منی تخلیه کنی حالا پس از مصرف قرص PROTRAL اب منی کامل قطع شده لطفا راهنمایی کنید خیلی نگرانم ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی چهارشنبه ۱۳ مرداد ۰( 3 ماه پیش)
      از عوارض قرص هست و ترشحات مایع منی به عقب بر میگرده و طبیعی هست

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.