دانه روی پوست بیضه - پرسش 335896
محمد شنبه ۱۰ شهریور ۳( 2 سال پیش) تعداد بازدید: 476 بیضه
سلام نزدیک به ۲ ماه است این دونه روی پوست بیضه درامده
کپسول کلوگزاسیلین ۵۰۰ و پماد تتراساکلین زدم کمتر شد ولی نرفت
هنوز این دانه پابرجاست
آیا خطرناک است؟
دارو چی مصرف کنم که کامل بره؟
دکتر اهواز کپسول تتراساکلین ۲۵۰ داده-
دکتر حسین کرمی
شنبه ۱۰ شهریور ۳( 2 سال پیش)
باید از نزدیک معاینه شوید به نظر آبسه میاد
-
شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر بپرسید.
1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.
لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!
چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:
مثانه
کلیه
زودانزالی
پروستات
درمان واریکوسل با دارو
هیدروسل
درمان زگیل تناسلی مردان
مجرای ادراری
تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.
