احتباس ادرار - پرسش 301219

  • تصویر کاربر مهسا جمعه ۶ مرداد ۲( 11 ماه پیش) تعداد بازدید: 113 مثانه
    من دختری۲۵ساله ومجرد هستم یک ماه پیش با درد واژن شدیدو همچنین تکررادرار شدید به دکترمراجعه کردم وقرص انتی بیوتیک و قرص دترولیت تجویز ومصرف کردم..الان دوسه روز هستش ک احتباس ادرارهم گرفتم ب سختی وفشار میتونم ادرارکنم و ادرارم حالت قطع و وصلی داره واینکه ب صورت قطره قطره هستش..نگران هستم ازبابت تنگی مجرا و مثانه..آیاممکنه بخاطر عوارض دارویی ک مصرف کردم باشه یا خیر؟آزمایش ادرارهم دادم عفونت نبود و سی تی هم انجام دادم چیزی مشخص نشد..لطفاراهنماییم کنید؟😔
    1. تصویر کاربر دکتر حسین کرمی جمعه ۶ مرداد ۲( 11 ماه پیش)

      بخاطر عوارض دترولیت است مصرف نکنید . فقط سیپروفلوکساسین هر ۱۲ ساعت به مدت ۱۰ روز بخورید 

جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
Rate this post

شما می توانید سوالات خود را در زمینه های مختلف کلیه، مجاری ادراری، زگیل تناسلی مردان و زنان و سایر بیماری های جنسی را از صفحه پرسش از دکتر  بپرسید. 

1-پاسخ های ارایه شده اعم از تشخیصی و درمانی توصیه های کلی بوده و شما را از مراجعه به پزشک بی نیاز نمی کنند.
2-پاسخ ها معمولا در کمتر از 48 ساعت پاسخ داده خواهند شد.
3-از پرسیدن چندین باره سوالات خودداری کنید.
4-برای پیدا کردن پاسخ سوال خود، کد رهگیری را یادداشت نمایید.

 

لطفا در متن سوال اطلاعات شخصی خود مثل نام و نام خانوادگی ، آدرس ، شماره تماس قرار ندهید.!!!!

چنانچه سوالی ندارید و به دنبال مقاله ای خاص هستید می توانید از باکس های زیر استفاده کنید:

مثانه

کلیه

زودانزالی

پروستات

واریکوسل

هیدروسل

زگیل تناسلی

مجرای ادراری


تلگرام دکتر حسین کرمی اورولوژیست

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.

روزای هفته

ساعت مطب

شنبه (مطب نیکان)

14:00 - 19:00

دوشنبه

تعطیل است

سه شنبه (مطب نیکان)

13:00 - 19:00

پنج شنبه (مطب نیکان)

09:00 - 14:00

جستجو

حالب

+54 مطلب